ویزای مسافرتی سنت کیتس

ویزای توریستی سنت کیتس

ویزای توریستی سنت کیتس

اگر خواهان اخذ ویزای توریستی سنت کیتس هستید با خواندن این مقاله اطلاعات لازم از کشور سنت کیتس و شرایط اخذ ویز را به دست می آورید. کشور سنت کیتس کشور جزیره ای در میان دریای کارائیب می باشد. اقتصاد این کشور از راه شکر و صنعت گردشگری تامین می شود. از میان جمعیت 52000 نفری کشور سنت کیتس 90% آن ها سیاه پوست و 10% آن ها سفید پوست می باشند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند. پایتخت این کشور شهر بزرگ باستر با جمعیت 15500 است. دارای حکومت پادشاهی با مساحت 261 کیلومتر مربع است. واحد پول این کشور دلار کارائیب می باشد. همه روزه کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حضور دارند تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان در زمینه مهاجرت باشند.

بررسی ویزای توریستی سنت کیتس

از آنجائیکه کشور سنت کیتس ئارای جنگل ها و مناظر بسار زیبا و دست نخورده می باشد صنعت گردشگری در کشور سنت کیتس بسیار پر رونق است. بسیاری از متقاضیان هر سال به این کشور از طریق ویزای توریستی سنت کیتس وارد می شوند تا این مناظر بسیار زیبا و سواحل زیبا این کشور را از نزدیک ببینند. افرادی که می خواهند از طریق ویزای توریستی سنت کیتس وارد این کشور شوند باید بدانند که ویزای توریستی یک بار ورود است. بعد از خارج شدن ار کشور سنت کیتس ویزا باطل می شود و تنها دارای یک تاریخ ورود و یک تاریخ خروج می باشد.

اگر چنانچه متقاضیان بخواهند مدت زمان بیشتری در کشور سنت کیتس بمانند باید از روش های مهاجرت دیگر وارد کشور سنت کیتس کنند. همانطور که ذکر شد از بهترین روش مهاجرت به کشور سنت کیتس مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. تنها در صورتی می توانید از این راه اقدام کنید که سرمایه و ثروت کافی برای انجام این امر داشته باشید و این سرمایه را با ارائه مدرکی ثابت کنید. برای این امر داوطلبان باید طرح و نقشه ای در ذهن خود داشته باشند. در غیر این صورت به مشکل بر خواهید خورد. پس از دریافت پاسپورت این کشور از این طریق می توانید بعد ازگذشت 3 تا 4 سال تابعیت این کشور را به دست بیاورید. می توانید با مطالعه مقاله هزینه مهاجرت به کانادا شرایط خود را بسنجید و کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی سنت کیتس

برای اخذ ویزای توریستی سنت کیتس به همراه داشتن اصل گذرنامه دارای اعتبار 6 ماه از زملنی که اقدام به درخواست می شود. به همراه داشتن اصل گذرنامه که باطل شده است. از صفحه اول پاسپورت، ویزاهای قبلی و مهر هایی که پاسپورت خورده است باید کپی گرفته شود. اصل گواهی درخواست ویزا که باید امضاء شده باشد.

اگر همسر و فرزند دارید باید برای آن ها گواهی جداگانه بگیرید و امضاء کنید. بایستی فرم مشخصات فردی خود را بگیرید و تکمیل کنید. به همراه داشتن 6 تا 8 قطعه عکس رنگی زمینه سفید. باید شناسنامه و گواهی اشتغال به کار، پروانه کسب اتحادیه، گواهی اشتغال به تحصیل، آخرین فیش حقوقی و حکم بازنشستگی را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

لزوم نوشتن زمان شروع به کار و این که سمت شما چه چیزی بوده است. میزان درآمدتان چقدر بوده است. در گواهی شغلی بایستی پرینت حساب جاری 6 ماه گذشته که تاریخ باز کردن حساب و میزان موجودی و گردش حساب به همراه مهر و امضاء به همراه داشته باشید. باید اسناد ملکی شما در وزارت امور خارجه تایید و مهر شود. با توجه به این که کشور سنت کیتس در ایران سفارت ندارد. برای دریافت ویزا باید به کشورهای بلژیک، کانادا، کوبا، بریتینیا و آمریکا سفر کنید. هر یک از این سفارت خانه ها با توجه به شرایطی که دارند می تواند مدارک دیگری را نیز از شما درخواست کنند.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی سنت کیتس

اخذ اقامت کشور سنت کیتس

با اخذ ویزای توریستی سنت کیتس توریست یک بار وارد کشور سنت کیتس می شود و می تواند در آن کشور سفر کند. اما پس از خارج شدن از این کشور ویزای وی باطل می شود. حتی اگر هنوز هم از زمان اقامت ویزای توریستی باقی مانده باشد. پس ویزای توریستی سنت کیتس یک بار ورود می باشد. دریافت پاسپورت کشور سنت کیتس بسیار پرطرفدار می باشد. اگر بخواهیم برای آن رتبه تعیین کنیم رتبه 26 جهانی را به خود اختصاص می دهد. اگر شما خواهان مهاجرت به این کشور هستید. قصد ورود به کشور سنت کیتس را دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری وارد این کشور شوید.

افرادی که پاسپورت کشور سنت کیتس را می گیرند از حقوق و مزایای شهروندی زیادی از جمله حق کار، حق مسکن ،حق رای ،حق تحصیل و سایر برخوردار هستند و می توانند بدون دریافت ویزا به اکثر کشور های جهان سفر کنند. این کشور از قلمرو بریتانیا می باشد. با داشتن پاسپورت این کشور می توانید به راحتی به آمریکا سفر کنید زیرا که پس از درخواست ویزای کشور آمریکا در مدت زمان خیلی کوتاهی ویزای شما آماده می شود. یکی دیگر از بهترین مزایای پاسپورت این کشور این است که شما می توانید به مدت 2 سال بدون نیاز به داشتن کارفرمایی به صورت آزادانه برای هر کس که بخواهید کار کنید. در ادامه به دیگر مزایای دریافت پاسپورت این کشور خواهیم پرداخت.

مزایای اخذ ویزای کشور سنت کیتس

افرادی که پاسپورت سنت کیتس را دریافت می کنند از تمامی حقوق شهروندی و خدماتی که به شهروندان ارائه می شود. تمامی مزایایی که به شهروندانش ارائه می دهند بهره مند می شوند. همچنین تابعین کشور سنت کیتس از حق کار و حق تحصیل و همچنین حق رای نیز همانند شهروندانش برخوردار می شوند.

مزایای دیگر این کشور ملزم نبودن سکونت به مدت طولانی در کشور سنت کیتس می باشد. لزومی ندارد تا این افراد در کشور سنت کیتس برای مدت طولانی زندگی کنند. افرادی که تابعیت این کشور را به دست می آورند. همچنین شهروندان کشور سنت کیتس می توانند بدون نیاز به دریافت ویزا به اکثر کشور های جهان از جمله کانادا، استرالیا، انگلیس و سایر سفر کنند. اگر چنانچه قصد اخذ ویزای کشور های اروپایی را دارید می توانید مقاله راه های سرمایه گذاری در کانادا را مطالعه فرمایید.

افرادی که شهروند کشور سنت کیتس هستند برای ورود به ایالات متحده آمریکا و سفر در این کشور باید به درخواست ویزا بپردازند. مدت زمان کوتاهی زمان می برد تا ویزا صادر شود. شما می توانید با مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط با اخذ ویزای کشور سنت کیتس مشورت حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *