ویزای مسافرتی سنت کیتس

برترین هتل های سنت کیتس

برترین هتل های سنت کیتس

برترین هتل های سنت کیتس که یک کشور کارائیب است بهترین فضاها برای استراحت متقاضیان بین المللی به دنبال خواهد داشت. شعارهای برخی از تاکسی ‌هایی که از این کشور جزیره ‌ای دوقلو در دریای کارائیب عبور می ‌کنند. در حالی که سنت کیتس مکان ‌های تاریخی، یک فرودگاه بین ‌المللی، سنگ ‌نگاره‌ های باستانی و چند استراحتگاه بزرگ را در خود جای داده است، یک قایق سواری کوتاه شما را به جزیره پر از ابر و بوکولیک نویس، زادگاه موزه موسیقی و بنیانگذار آمریکایی الکساندر همیلتون می ‌برد. در اینجا بهترین مکان ‌ها برای اقامت در سنت کیتس و نویس هستند که می‌ توانید در سفر فرهنگی رزرو کنید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای مهاجرت توریستی به این کشور راهنمای شما خواهند بود.

برترین هتل های زیبای سنت کیتس

مسافرخانه گلدن راک، نویس که صندلی ‌های نرم رنگارنگ مختلف، از جمله شزلون، روی فرش‌ های داخل محوطه اجتماعی سنگ ‌ساخته در مسافرخانه گلدن راک خود نمایی می کند. این مزرعه مملو از هنر سابق که به اندازه کافی نرم و لطیف است که بتواند محلی برای استراحت باند باشد، از دامنه ‌های سرسبز قله نویس دارد و آن را به یکی از بهترین مکان ‌ها برای غروب آفتاب در کنار برکه با چشم‌ اندازی به سمت آنتیگوا و مونتسرات تبدیل می ‌کند. هلن و بریس ماردن، هنرمندان نیویورکی، کارخانه قند قرن نوزدهمی را به یکی از اتاق ‌های عجیب و غریب ‌تر تبدیل کرده ‌اند، در حالی که ساختمان‌ های طاق ‌دار به یک بار و رستوران با مبلمان نئون و جواهرات تبدیل شده ‌اند. استخرها و باغ های گیاه شناسی را کاوش کنید. و هر کاری که انجام می دهید، خرچنگ را سفارش دهید.

استراحت در حومه شهر در دامنه‌های قله نویس، با گزینه ‌ای برای رفتن به باشگاه ساحلی هتل، به این معنی است که مهمانان مونپلیه ممکن است بهترین ‌های هر دو جهان را داشته باشند. مزرعه شکر 300 ساله که زمانی در حال فروپاشی بود، به سرعت به 19 اتاق تبدیل شده است که استخر آن مشرف به کارخانه قند بازسازی شده است. محصولات حمام Elemis یک لمس لوکس هستند. هر هتلی در نویس ادعا می کند که بهترین پانچ رام را دارد و از نزدیک از دستور العمل های آنها محافظت می کند اما Montpelier ممکن است در واقع جایزه را بگیرد.

در بخش زیر شاهد مدت اقامت انواع مسافران می باشید:

برترین هتل های طبیعی در سنت کیتس

در پارک حیات، سنت کیتس پلیکان ها در حال غواصی برای ماهی در بندر کریستوف، تماشای سرگرم کننده ای را در حین دور زدن در استخر ایجاد می کنند. پارک حیات تا حدودی به تنهایی در نوک جنوبی سنت کیتس قرار دارد، اما ساحل پرجنب ‌وجوش رگی در فاصله ‌ای چند قدمی وجود دارد، جایی که بارهای ساحلی و کلبه ‌های رام مکانی عالی برای لیموترش هستند. از طرف دیگر، کشتی را در کمتر از 10 دقیقه به نویس بروید. همه اتاق ها رو به دریا هستند و دارای حمام های الهام گرفته از آبگرم هستند. به ویلای ریاست جمهوری سه خوابه برای یک سکوی آفتابگیر خصوصی و استخر بی نهایت روی پشت بام ارتقا دهید چیزی که در همه هتل های سنت کیتس و نویس پیدا خواهید کرد.

با داشتن تمام آرامش رسمی که از یک Four Seasons انتظار دارید، علاوه بر رفتن به اسپا، استراحت در کنار استخر یا شنا در خلیج درخشان، کارهای زیادی برای انجام دادن در زمین های وسیع وجود دارد. زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ و 10 زمین تنیس خوب است. اما با وجود شش بار و رستوران در محل، ورزش واقعی کجاست، نه؟ در خارج از استراحتگاه، Sunshine، یک نقطه آهکی محلی در ساحل Pinney، یک رم پانچ بدنام سرو می کند و به گفته بارمن «تا آخرین نفر» باز است.

در جدول زیر شاهد امتیازات مسافران به هتل چهار فصل در سنت کیتس هستید:

امتیازمعیارها
82زیبایی
80راحتی
78امکانات

برترین هتل های طبیعی در سنت کیتس

برترین هتل های معروف سنت کیتس

ویلای ساحلی همیلتون و اسپا در نویس یکی از هتل های خوب است. نام همیلتون را زیاد در اطراف جزیره خواهید دید. حتی یک موزه در پایتخت چارلزتاون وجود دارد که به پسر این جزیره که در حال تغییر جهان است اختصاص یافته است و استراحتگاه ساحلی همیلتون نیز از این قاعده مستثنی نیست. آب در این سمت از جزیره آرام است، بنابراین شنا کردن یک لذت است، و ساحل تقریبا همیشه خالی است. اما در واقع، این در مورد امکانات رفاهی است. از سنت کیتس در اسکله خصوصی وارد شوید. با یک آشپزخانه کامل از قبل آماده شده، خودتان آشپزی کنید. در استخر 37 متری شنا کنید. از آبگرم دیدن کنید. به علاوه از یک ماشین لباسشویی، خشک کن و دو حمام کامل در هر واحد لذت ببرید.

ماموریت مزرعه بل مونت، نه یک اکوهتل، بلکه یک اجتماع بوم گردی، سود بردن همه است. این تفرجگاه بخشی از تپه کیتیتین، یک مزرعه شکر سابق به مساحت 162، توسط یک مزرعه ارگانیک احاطه شده است که دارایی را تامین می کند، دارای یک زمین گلف خوراکی است، و صنعتگران محلی را برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ از طریق فیلم، گفتار و گفتار و نوشتار و به کار می گیرد. جشنواره های موسیقی ماموریت این است که به بازدیدکنندگان اجازه دهد تا زمین را به روشی جدید و لمسی کشف کنند. این به کلبه ‌ها و ویلاهای مجلل نیز تسری پیدا می ‌کند، که توسط گیاهان موز احاطه شده ‌اند، دارای تخت خواب در بالکن‌ های بادوام و حمام ‌های فضای باز به سبک ویکتوریایی با حمام رول.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در سنت کیتس هستید:

برترین هتل های حومه شهر در سنت کیتس

Nisbet Plantation Beach Club, Nevis نیز هتل معروف دیگر و از جاذبه های گردشگری سنت کیتس است. کارکنان باسابقه به طرز چشمگیری بلافاصله نام شما را در Nisbet به یاد می آورند و باعث می شوند که شما بلافاصله احساس خانواده کنید. راننده کالوین هر هفته یک بار در دهکده‌ های کوچکی می‌ چرخد که هرگز نمی ‌توانید پیدا کنید، در حالی که زمین ‌بان سابق هالیوود دو بار در هفته صبح به سمت تپه ‌ها پیاده‌ روی می ‌کند. اتاق ‌های کلبه‌ های نیمه مجزا در اطراف محوطه تنها هتل مزرعه ‌ای تاریخی در دریای کارائیب که مستقیماً در ساحل قرار دارد، پراکنده شده‌ اند. میمون های سبز رنگ همراه با مرغ مگس خوار، فنچ محلی در این ملک زندگی می کنند. شام در خانه اصلی که به خوبی حفظ شده سرو می شود، یا در بار ساحلی تنقلات وجود دارد.

استراحتگاه ساحلی Oualie، نویس محیط زیست متمرکز و ساده، چیزی که به عنوان یک بار ساحلی ساده در سال 1980 شروع شد، امروز یک خلوتگاه 32 اتاقه است که در کنار آب های آرام ساحل Oualie قرار دارد. چمدان های خود را فقط با فاصله از کشتی سنت کیتس چرخ کنید و برای تعطیلات آماده هستید. این هتل با استفاده از سبزیجات، میوه‌ ها، گوشت و ماهی محلی و پرورش گیاهان تازه، گل‌ ها و ارکیده ‌ها، از کشاورزی محلی حمایت می ‌کند. این استراحتگاه همچنین سالانه حدود 100 عمل چشم را برای جامعه محلی حمایت می کند. خود بار ساحلی هنوز آنجاست و جمعیتی را به شب ‌های موسیقی زنده هفتگی خود می ‌کشاند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ویزای توریستی سنت کیتس همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *