مهاجرت به کشور سنت کیتس

بهترین شهرهای سنت کیتس

بهترین شهرهای سنت کیتس

آگاهی از بهترین شهرهای سنت کیتس به متقاضیان علاقه مند به این کشور کمک شایانی می کند که بتوانند برترین شهر را برای اقامت انتخاب کنند. دولت این کشور همچنین سال هاست برنامه معروف CBI که باعث اخذ اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری می شود را ارئه می کند لذا شهروندان خارجی با استفاده از این برنامه در بهترین شهرهای سنت کیتس سرمایه گذاری می کنند و پاسپورت سنت کیتس را دریافت می کنند.

شهرهای سنت کیتس از نظر آب و هوایی گرمسیری هستند و دارای جذابیت های فراوان از جمله سواحل بکر، جنگل های سرسبز و حضور ساختمان ها و هتل های لوکس و عالی است. در ادامه تیم همراه با تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با بهترین شهرهای سنت کیتس آشنا شوید.

زندگی در سنت کیتس و نویس

فقط یک کانال باریک جزایر کوچک سنت کیتس و نویس را از هم جدا می کند، احتمالاً به همین دلیل است که آنها را دوقلو می نامند اما آنها در واقع کاملا متفاوت هستند. سنت کیتس بزرگتر و کوهستانی است و دارای چند مرکز شلوغ است اما در کل هوای کارائیب آرام است. در حالی که نویس کوچک احساس آرامش و تاریخی در خود دارد، پر از خانه های زیبا و مزارع قدیمی، بسیاری از آنها به بهترین مکان برای اقامت در سنت کیتس و نویس تبدیل شده اند. چند هتل ساحلی نیز وجود دارد، اما این دو جزیره کمتر از زیبایی آنها توسعه یافته اند.

پایتخت سنت کیتس باستر شلوغ است، که به نظر فرانسوی و ویکتوریایی است. اینجا جایی است که کشتی های تفریحی پهلو می گیرند و یک مرکز جمع و جور در اطراف بندر وجود دارد. بخشی از شلوغی باستر ناشی از انفجار صدای سوکا از ماشین ها و اتوبوس های محلی است و بخشی دیگر تعداد زیادی از بازدیدکنندگان است که در یک روز شلوغ وارد می شوند. بسیاری از بازدیدکنندگان کشتی های تفریحی برای دیدن یادآوری تاریخ خشن و پر آشوب تجارت شکر و برده در کارائیب، به شمال کوهستانی می روند تا از قلعه چشمگیر قرن 17 بریمستون هیل که اکنون در میراث یونسکو فهرست شده است، دیدن کنند. بازدید کنندگانی که به دنبال سواحل هستند باید به سمت جنوب حرکت کنند و بهترین قسمتهای شن و ماسه و سرزنده ترین بخش های ساحلی را پیدا کنند.

در نمودار میزان گردشگران در این کشور نمایان است:

میزان گردشگران در سنت کیتس

معرفی بهترین شهرهای سنت کیتس

اگر به دنبال آرامش هستید، احتمالا نویس بهترین گزینه برای شماست. تاریخ به همان اندازه چشمگیر و احتمالا حتی با دقت بیشتری حفظ شده است و فضای عجولانه بیشتر شبیه کارائیب سال های گذشته است. سواحل زیبا نسبتا خالی از جمعیت هستند و در پشت آن بوگنویلا و گل هیباسکوس واقع شده است که محل زندگی جمعیت فوق العاده مرغ مگس خوار جزیره است. قله جزیره، کوه. نویس یک چالش کوچک برای پیاده روی یا دوچرخه سواری ایجاد می کند. این جزیره مطمئنا مناسب کسانی است که دوست دارند بیرون از منزل بیرون بروند و کارهایی انجام دهند.

بهترین مکان های برای اقامت سنت کیتس و نویس بسیار زیادند و در اینجا می توانید با بهترین شهرهای سنت کیتس و نویس آشنا شوید:

  • باستر (Basseterre)
  • سندی پوینت (Sandy Point)
  • چارلزتاون (Charlestown)
  • بث (Bath)
  • سنت پائول (Saint Paul)
  • کایون (Cayon)
  • نیوکاسل (New Castle)
  • چلنجرز (Challengers)
  • فیگ تری (Fig Tree)
  • ترینیتی (Trinity)

شهر باستر از بهترین شهرهای سنت کیتس

باستر پایتخت جذاب سنت کیتس و نویس در جزیره کارائیب است که کاملا تاریخ غنی را با سواحل ماسه سفید و سیاه، کوههای سرسبز، آبهای گرم و فضای خالص طبیعت ترکیب می کند. این شهر مملو از مغازه های جالب، خانه های استعماری با زیبایی نگهداری شده، گالری های هنری و حیاط های پوشیده از درخت خرما است که آن را به یک مکان زیبا در جزایر تبدیل کرده است. قلب این شهر میدان استقلال است که در سال 1790 احداث شده است. این میدان که در ابتدا برای جلسات شورا و حراج برده ها مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون نمادی از استقلال جزایر از انگلیس است و محل تجمع پر جنب و جوش خانواده های محلی است. بسیاری از موکب ها و مهمانی ها در آنجا زیر سایه درختان نخل برگزار می شود و ساختمان های گرجی قرن 18 نمونه ای خیره کننده از معماری محلی است.

باستر تاریخ جذابی دارد و داستان پایتخت در موزه ملی زنده می شود. این موزه که در ساختمان خزانه داری قدیمی در اواخر قرن 19 واقع شده است، در سال 2002 درهای خود را باز کرد. این نمایشگاه های متنوع بر میراث و تاریخ سنت کیتس و نویس متمرکز هستند، بازدیدکنندگان را در دوره های برده داری، تولید نیشکر و سرانجام استقلال می پیمایند. کلیسای سنت جورج در نزدیکی بزرگترین نهاد مذهبی شهر است. این کلیسا که در ابتدا به احترام مریم مقدس در سال 1670 توسط فرانسوی ها ساخته و در سال 1706 توسط سربازان انگلیسی تخریب شد. 4 سال بعد، این کلیسا به عنوان کلیسای سنت جورج بازسازی شد. از ویژگی های این شهر:

  • شهر دانشگاهی و تحصیل در سنت کیتس
  • شلوغ ترین شهر سنت کیتس
  • پر جمعیت ترین شهر سنت کیتس
  • منطقه فرانسوی نشین ها در گذشته

سندی پوینت از بهترین شهرهای سنت کیتس

سندی پوینت دومین شهر بزرگ سنت کیتس است. شهرت Sandy Point به دلیل پارک ملی قلعه بریمستون میراث جهانی یونسکو است و منظره ای گرانبها از دریای کارائیب را ارائه می دهد. این شهر همچنین مجموعه ای از رستوران ها و هتل های خارق العاده را در خود جای داده است که در آن خواهید توانست غذاهای محلی خوشمزه را تست کنید. در سندی پوینت می توانید از یک شهر زیبا که توسط سواحل خارق العاده و حیات وحش دریایی بسیار متنوع احاطه شده است لذت ببرید. شهر سندی پوینت اولین بندر بزرگ دریایی در جزیره سنت کریستوفر (سنت کیتس)، اولین مستعمره انگلیسی در هند غربی انگلیس بود.

بسیاری به اشتباه ادعا می کنند که سندی پوینت اولین شهر سنت کیتس در انگلیس بوده است. این طور نیست، این افتخار متعلق به Old Road محل اولین شهرک توماس وارنر است. هنگامی که سنت کیتس بین انگلیسی ها و فرانسوی ها تقسیم شد، Old Road پایتخت اداری سنت کریستوفر (سنت کیتس انگلیسی) و سندی پوینت مرکز تجارت بود، در حالی که باستر پایتخت سنت کریستفر (سنت کیتس فرانسوی) بود.

چارلزتاون از بهترین شهرهای سنت کیتس

چارلزتاون از بهترین شهرهای سنت کیتس

چارلزتاون به عنوان شهر اصلی و بندر نویس، کوچکتر از باستر است. مشاهده معماری و خیابان های آن که مملو از تاریخ است، بسیار شگفت انگیز است. اگر نویس جزیره ای آرام تر از سنت کیتس باشد، چارلزتاون از این قاعده مستثنی است. به عنوان شهر اصلی نویس می توانید در خیابان های باریک آن قدم بزنید و از بارها، رستوران ها و مغازه های بسیاری که تا آخر شب باز هستند لذت ببرید. نزدیکترین ساحل تقریبا 2 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، بنابراین می توانید به راحتی برای شنا یا سفر با قایق بروید.

چارلزتاون، شهر اصلی و بندر در نویس، یک جزیره شرقی کارائیب در سنت کیتس و نویس، در یک خلیج در ساحل غربی است. این شهر بعد از اینکه در سال 1680 توسط جیمز تاون، اولین شهرک نویس، طغیان شد، به شهر اصلی تبدیل شد. در اواخر قرن هجدهم چارلزتاون هم پایگاه دریایی و هم تفریحی معروف به آبهای معدنی بود.

بث از برترین شهرهای سنت کیتس

بث یک دهکده کوچک و جذاب واقع در نویس است و در جنوب چارلزتاون واقع شده است. این شهر به راحتی در نزدیکی شهر اصلی نویس، واقع شده است و دارای شور و نشاط دور از سر و صدای پر انرژی شهر اصلی است. این روستا که در نزدیکی یک چشمه آب گرم بزرگ آتشفشانی واقع شده است، قرن ها است که به دلیل اقدامات درمانی و حمام درمانی معروف است. این روستا با تپه ها احاطه شده است، مکانی عالی برای زندگی کوهنوردان و کاوشگران در فضای باز است. بث در غرب یا ساحل جزیره، درست در جنوب چارلزتاون، نزدیک جنوبی ترین انتهای خلیج گالوز واقع شده است.

نام این روستا از این واقعیت گرفته شده است که این روستا در مجاورت یک چشمه آب گرم بزرگ آتشفشانی واقع شده است و اساس به معنی حمام است. در طول قرن هجدهم، هتل حمام، یک هتل زیبا با حمام سنگی دو طبقه، در نزدیکی منبع چشمه آب گرم ساخته شد. ساختمان اصلی هتل اخیرا مرمت شده است و در حال حاضر به عنوان دفاتر دولتی استفاده می شود. علاوه بر این شهر، شهرهای دیگر سنت کیتس و نویس با توجه به سواحل و جذابیت های فراوان محل مناسبی برای زندگی هستند. اما برای مهاجرت به سنت کیتس از طریق کار همان شهرهای بزرگ مانند باستر و نویس مناسب هستند. برای اخذ مشاوره مهاجرتی همچنین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *