مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور

رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور با هزینه های کم و کیفیت آموزشی بسیار بالا در دانشگاه های این کشور امکان پذیر می باشد. این کشور کلاس درس جهان است. این کشور واقع در ساحل شمال غربی آمریکای جنوبی است. به طوری که، غوطه وری فرهنگی و محیطی بسیار غنی را به دانشجویان ارائه می دهد.

این کشور مهد اکوسیستم های جذاب است:

  • کوه های آند
  • جنگل ها و جنگل های بارانی
  • دشت های کشاورزی
  • جزایر گالاپاگوس

به همین دلیل، بسیاری از برنامه ها بر روی علوم زیستی، مطالعات قومی و زبانی متمرکز شده است. بورسیه های تحصیلی فراوان است و از منابع عمومی و خصوصی در دسترس است. بخشی از امپراتوری شمالی اینکا تا فتح اسپانیا در 1533، امروزه جمهوری نماینده دموکراتیک است. به متقاضیانی که قصد تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور را دارند، پیشنهاد می کنیم این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نوشته شده است را مطالعه کنند. تا بتوانند اطلاعات لازم را درباره تحصیل این برنامه بدست آورند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور

این کشور، دارای یک جامعه آموزشی عالی است. به طوری که، بیش از هر کشور دیگری در آمریکای جنوبی برنامه های تحصیل اسپانیایی در خارج از کشور دارد. این کشور، در گوشه شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده است، در وسط زمین قرار گرفته و محیطی متنوع از نظر جغرافیایی را ارائه می دهد. دانشجویان می توانند از بین رشته های مختلف از دانشگاه های معتبر این کشور انتخاب کنند و همچنین تخصص های کشورها را تجربه کنند. این کشور به خاطر قدم زدن در جنگل های بارانی، چشیدن طعم خوکچه هندی محلی و پیاده روی در آتشفشان های معروف شهرت دارد.

اگرچه، این کشور کشوری نسبتا کوچک است، اما میزبان طیف گسترده ای از تنوع زیستی است. این، همراه با فرهنگ منحصر به فرد (ترکیبی شگفت انگیز از عناصر بومی، اروپایی و آفریقایی)، منجر به تجربه ای فراموش نشدنی می شود. دانشجویان در معرض جامعه روحیه این کشور و همچنین تجربه غنی کننده زندگی در خارج از کشور هستند.

دانشگاه های زیر رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور را ارائه می دهند:

  • دانشگاه کاتولیک سانتیاگو د گوایاکیل
  • مدرسه برتر پلی تکنیک لیتورال (ESPOL)
  • مدرسه ملی پلی تکنیک

جدول زیر رتبه دانشگاه های لیست بالا را در QS نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه کاتولیک سانتیاگو د گوایاکیل1201
مدرسه برتر پلی تکنیک لیتورال (ESPOL)1001-1200
مدرسه ملی پلی تکنیک1001-1200

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور

مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور

مهندسان برق، مهندسان کامپیوتر، مهندسان نرم افزار و مهندسان امنیت سایبری از جمله حرفه ای ترین متقاضیان در سراسر جهان هستند. آن ها در صنایع مختلف از مراقبت های بهداشتی، انرژی های تجدیدپذیر و خرده فروشی گرفته تا امنیت، بازی و مخابرات فعالیت می کنند. همه مسیرهای شغلی در زمینه برق، کامپیوتر ، نرم افزار یا مهندسی امنیت سایبری فرصت هایی را برای همکاری با تیم مهندسان فراهم می کند و تغییرات بزرگی در زندگی مردم در سراسر جهان ایجاد می کند.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر در اکوادور مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری، سیستم ها و شبکه ها را حل می کنند تا مواردی مانند لپ تاپ یا هواپیماهای بزرگ شما به درستی کار کنند. مهندسان کامپیوتر دستگاه های فعلی را که برای کار و سرگرمی استفاده می کنیم سریع تر، کوچکتر، ارزان تر، هوشمندتر و ایمن تر می کنند. آن ها همچنین سیستم های مورد نیاز برای محافظت و بهره برداری از زیرساخت های حیاتی مانند اینترنت و شبکه برق هوشمند را توسعه می دهند تا خدمات روزانه آن قطع نشود. مهندسان کامپیوتر تقریبا در هر صنعتی از مراقبت های بهداشتی و بازی گرفته تا بانکداری و خرید آنلاین کار می کنند.

مهندسان کامپیوتر کارهای زیر را انجام می دهند:

  • امنیت اینترنت را افزایش می دهند تا از اطلاعات محافظت کرده و خرید کالاهای آنلاین را ایمن تر کند.
  • پردازنده های سریع تری طراحی می کند تا به تماشای HDTV و تلویزیون 3 بعدی و تجربه بازی های ویدیویی کمک کند.
  • توسعه سیستم های پزشکی برای کمک به نظارت بر بیماران در بیمارستان ها
  • پیاده سازی شبکه های حسگر برای کمک به شبیه تر شدن روبات ها به انسان

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای مهندسان کامپیوتر در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در اکوادور برای مهندسان کامپیوتر

هزینه تحصیل و زندگی در اکوادور

تحصیل در خارج از کشور می تواند به معنی هزینه های اضافی باشد. هنوز راه های مختلفی برای جبران هزینه های اضافی وجود دارد. یکی از راه ها اخذ بورسیه تحصیلی در اکوادور است. این کشور بورسیه های زیر را ارائه می دهد:

  • انجمن اسپانیایی کالج ها و دانشگاه ها در این کشور به دانشجویان ممتاز تبار اسپانیایی بورسیه تحصیلی می دهد.
  • بورسیه های تحصیلی بورن یک گزینه عالی برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند.
  • گزینه های بورسیه تحصیلی موجود برای شرکت کنندگان در برنامه World Endeavors
  • ادامه تحصیل در خارج از کشور و کمک هزینه تحصیلی

هزینه زندگی در اکوادور همچنان بسیار ارزان است. قیمت ها رو به افزایش است، اما در مقایسه با زندگی در سایر نقاط جهان، هنوز می توانید در این کشور بسیار ارزان زندگی کنید. جدول زیر هزینه زندگی در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار
اجاره خانه250$
برق25$
آب5$
غذا400$
حمل و نقل20$
تلفن و اینترنت40$

ویزای تحصیلی در اکوادور

2 نوع اصلی برای ویزای بلند مدت در این کشور وجود دارد:

  • غیر مقیم
  • مقیم

به ترتیب اعداد 12 و 9 به آن ها داده شده است. اخذ ویزای تحصیلی این کشور در مورد دانش آموزان از هر سطح برای تحصیل در این کشور و همچنین اعضای خانواده آن ها (شریک متاهل و هر فرزند) صدق می کند. برای به دست آوردن یکی، شما باید مدرک ورود به موسسه آموزشی خود را داشته باشید و حداقل 1000$ (دلار) در بودجه موجود دارید. علاوه بر این، به ازای هر فرد وابسته شما باید 500$ (دلار) اضافی نیز داشته باشید. اعتبار آن حداقل 6 ماه است و پس از 1 سال باید تمدید شود.

همه ویزا به حداقل مدارک زیر نیاز دارند:

حداقل مدرک لازم برای ویزای اکوادورمتخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز در امر مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *