مهاجرت تحصیلی اکوادور

بورسیه تحصیلی در اکوادور

بورسیه تحصیلی در اکوادور

متقاضیانی که دنبال تحصیل در اکوادور می باشند بایستی به منظور پوشش هزینه های تحصیل و زندگی از شرایط بورسیه تحصیلی در اکوادور مطلع باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تمام آن ها را معرفی می کند. کشور اکوادور واقع در سواحل شمال غربی آمریکای جنوبی است. این کشور غوطه وری فرهنگی و زیست محیطی بسیار غنی را به دانشجویان ارائه می دهد.

اکوادور مهد اکوسیستم های جذاب از جمله کوه های آند، جنگل ها و جنگل های بارانی، دشت های کشاورزی و جزایر گالاپاگوس می باشد. بنابراین، بسیاری از برنامه ها به علوم زیستی، مطالعات قومی و زبان معطوف می باشد. بخشی از شمال امپراتوری اینکا تا زمان تسخیر اسپانیا در سال 1533، امروز این جمهوری نماینده جمهوری دموکراتیک می باشد.

در نمودار زیر انواع مختلف بورسیه تحصیلی در اکوادر مشاهده می کنید:

انواع مختلف بورسیه تحصیلی در اکوادر بورسیه تحصیلی فدرال در اکوادور

اکوادور منطقه ای است که برنامه های بورسیه تحصیلی با بودجه فدرال ارائه می دهد. بورسیه تحصیلی فدرال در اکوادور دو نوع می باشد. اولین نوع بورسیه تحصیلی فدرال، بورسیه های تحصیلی بین المللی بنیامین A گیلمان می باشد. این بورسیه تحصیلی در اکوادور به دانشجویانی که محروم می باشند و توانایی تحصیل در خارج از کشور را ندارند، اعطا خواهد شد. بیش از 2300 بورسیه تحصیلی سالانه حداکثر 5000$ (دلار) اعطاء می شود. این مبلغ برای برنامه های تحصیلی در سراسر جهان از جمله کشور اکوادور تعلق می گیرد.

این بورسیه تحصیلی در اکوادور با هدف حمایت از دانشجویانی که به طور سنتی کمتر در تحصیل در خارج از کشور حضور دارند اعطا می شود. که می توان به دانشجویان با نیاز مالی بالا، دانشجویان کالج جامعه، دانشجویان در زمینه های کم نظیر علوم و مهندسی، دانشجویان با زمینه های مختلف قومی و دانش آموزان دارای معلولیت اشاره کرد. متقاضیان این برنامه باید گیرندگان Pell Grant فدرال باشند. معیارهای پذیرش شامل داشتن وضعیت علمی خوب و تعهد به تحصیل در یک کشور حداقل چهار هفته می باشد.

 

دومین نوع بورسیه تحصیلی فدرال برنامه فولبرایت می باشد. این بورسیه تحصیلی در اکوادور کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان ارشد دانشگاه فارغ التحصیلی آمریکایی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، جوانان حرفه ای و هنرمندان برای تحصیل در کشور اکوادور برای یک سال تحصیلی کامل از طریق برنامه دانشجویی فولبرایت ایالات متحده ارائه می دهد. کمک آموزشی انگلیسی به دانشجویان آمریکایی این امکان را می دهد تا در مدارس یا دانشگاه های خارج از کشور، از جمله اکوادور، دستیار آموزش انگلیسی باشند. برنامه دانش آموخته فولبرایت ایالات متحده، دانشمندان و متخصصان آمریکایی را به خارج از کشور می فرستد. تا در زمینه های بسیار متنوعی به سخنرانی و تحقیق بپردازند.

بورسیه تحصیلی دانشگاه در اکوادور

یک بورسیه تحصیلی در اکوادور به نام Don Quijote با حمایت مالی دانشگاه ریچموند بودجه اضافی می باشد. این بورسیه برای کسانی که در اکوادور و سایر کشورهای آمریکای لاتین تحصیل می کنند، ارائه می شود. دریافت کنندگان این بورسیه تحصیلی در یک برنامه مصوب برای یک سال تحصیلی در اکوادور شرکت می کنند. دانشجویان باید حداقل معدل کلی 3 و حداقل معدل 3.50 در دوره های زبان اسپانیایی داشته باشند. جوایز 3000$ (دلار) است. بورسیه دانشگاه تحصیلی جی گری رایت، 3500$ (دلار) اعطا می کند. این مبلغ متعلق به تحصیل در خارج از کشور به یک دانشجوی ارشد در برنامه مطالعات آمریکای لاتین و ایبری است. علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور می توانند مقاله های بورسیه تحصیلی در استونی و بورسیه تحصیلی در شیلی را مطالعه نمایند.

دانشگاه ایالتی فلوریدا یک برنامه مطالعاتی در ناپو، برای دانشجویان بورسیه فراهم می کند. تا از طریق کار با NGO ها، موسسات محلی و جوامع کیچوا در اکوادور آمازونی تجربه کسب کنند. شرکت کنندگان هنگام پیاده روی در جنگل بارانی، بازدید از کارخانه های تجارت آزاد و اطلاعات کسب می کنند. در مورد اکوتوریسم، شرایط مختلف رشته های خود را که نیاز به گذراندن دوره های اسپانیایی و مردم شناسی دارند، انجام می دهند.

از بورسیه های تحصیلی در اکوادور ارائه شده از طریق دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بورسیه تحصیلی کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس به دانشجویان مقطع کارشناسی که معدل آن ها 3.5 می باشد تعلق می گیرد. مبلغ آن 5000$ (دلار) به طور سالانه می باشد.
  • بورسیه تحصیلی در اکوادور برنامه های بین المللی صندوق به دانشجویانی که معدل آن ها 3.8 می باشد. سالانه مبلغ 20000$ (دلار) اعطاء می شود.

شرایط بورسیه تحصیلی دانشکده ملی تکنیک ملی در اکوادور

دانشکده ملی پلی تکنیک در تاریخ 30 آگوست 1869، توسط رئیس جمهور، که از حمایت انجمن برتر عیسی برخوردار بود، تأسیس شد. پلی تکنیک نوپا به عنوان اولین مرکز آموزش و تحقیقات علمی، به عنوان یک نهاد تلفیقی کشور و به عنوان مولد توسعه ملی تصور شد. این استان آلمان از انجمن جامعه عیسی بود که برای پلی تکنیک نوپا، یک تیم متشکل از خردمندان و جوانان مذهبی، با آموزش علمی مرتبط، همراه با روحیه کار ناگشودنی و یک مثال مثال زدنی به اکوادور فرستاد.

 

در مرحله اول آن وجود بسیار کوتاه است. در 15 سپتامبر 1876، رئیس جمهور بوررو به دلایل سیاسی آن را تعطیل کرد. در 28 فوریه 1935، رئیس جمهور ولاسکو ایبارا فرمان بازگشایی EPN را با هدف مطالعات ریاضیات، کیهان نگاری، فیزیک، شیمی کاربردی، الکتروتکنیک، مهندسی معدن و زمین شناسی امضاء کرد. در تاریخ 4 ژوئن 1946، با حکم رئیس جمهور ولاسکو ایبارا، در دادرسی دوم خود، نام موسسه عالی پلی تکنیک به مکتب ملی تکنیکال تغییر یافت.

بورسیه تحصیلی دانشگاه در اکوادور

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه سان فرانسیسکو در اکوادور

دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو واقع در شهر کویتو در کشور اکوادور، یکی از بهترین دانشگاه های این کشور می باشد. این دانشگاه چندین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان ارائه می دهد. لیست آن ها در زیر آمده است:

  • بورسیه های تعالی علمی
  • بورسیه های تحصیلی افتخاری
  • بورسیه های مسابقه
  • بورسیه های فرهنگی
  • بورسیه های ورزشی

هرکدام از آن ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که در این بخش شرایط 3.0 بورسیه تحصیلی در این دانشگاه را ارائه می دهد. از سال 2018 و گرامی داشت 30 سال تأسیس، دانشگاه سان فرانسیسکو کویتو و شرکای آن Claro و بانک گوایاکویل، بورسیه تحصیلی 3.0 را برای تحصیلات حضوری در دوره کارشناسی ارائه می دهند. شرایط و ضوابط 3.0 بورس تحصیلی در جدول زیر آمده است:

شرایط و مدارک لازمتوضیحات
کسب حداقل نمره در کنکورحداقل نمره بین 1500 تا 2400
حداقل معدل فارغ التحصیلانحداقل معدل 8.5
بورسیه تحصیلی شامل 50% تخفیف شهریه می شود.بیشتر از آن اعمال نخواهد شد.
شرط حفظ بورسیه تحصیلیدریافت معدل حداقل 3.2 در هر ترم
توجه داشته باشید نمی توان بورسیه تحصیلی و تخفیف ها را باهم اعمال کرد.

ضوابط بورس تحصیلی اکوادور

هزینه تحصیل دانشجو در دانشگاه های اکوادور فقط در چند سال گذشته دو برابر شده است. این علاوه بر هزینه های اضافی و هزینه های بالقوه از جیب شماست که دانشجویان معمولاً برای پرداخت آن تلاش می کنند. این کشور کمک های مالیاتی از هر اندازه را که می توان در صندوق بورسیه تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهند. چند نوع بورسیه تحصیلی در اکوادور داریم که در لیست زیر آمده است:

  • بورس تحصیلی فدرال
  • بورسیه های دانشگاهی
  • صندوق های خصوصی

که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارند. دستان برای بشریت (HFH) تا حد زیادی به کمک های سخاوتمندانه افراد خارجی متکی است. این یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در مینه سوتا می باشد که به کودکان مستضعف و خانواده های آن ها در اکوادور کمک می کند. این سازمان هزینه های اداری خود را تا آنجا که ممکن است پایین نگه می دارند تا کمک های خیرخواهانه مردم تا حد ممکن پیش برود.

در نمودار زیر کمک های سازمان در بخش های مختلف آورده شده است:

کمک های سازمان در بخش های مختلف در اکوادور

جایزه و بورسیه های تحصیلی در اکوادور

دانشگا های ایلینوی، اوربانا-شامپلین یک برنامه منحصر به فرد با دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو ارائه می دهد. این برنامه دانشجوبان را غرق در فرهنگ آندو و تمدن باستان اکوادور و مدرن سازی آن می کند. دانشجویان ممکن است برای بورسیه های طراحی شده برای این برنامه درخواست دهند:

  • جایزه بین المللی ارل و جانیس کلوگ، هزینه تحصیل برای 1 ترم یا سال تحصیلی را در گلوبال جنوبی ارائه می دهد. این مکان شامل اکوادور است، بورسیه تحصیلی به آن تعلق می گیرد.
  • جایزه تجربه غوطه وری اسپانیایی کتی ریکاردو، برای تحصیل در تابستان در آمریکای مرکزی یا جنوبی ارائه می شود. این بورسیه برای فارغ التحصیلان رشته های مددکاری اجتماعی، آموزش، یک رشته علوم اجتماعی، انگلیسی یا توسعه انسانی و اجتماعی است. متقاضیان باید نیاز مالی خود را نشان دهند و برای تحصیل در زبان اسپانیایی در خارج از کشور برنامه ریزی کنند.
  • بورسیه تحصیلی راند اکوادور، برای تحصیل در خارج از کشور هزینه تحصیل برای یک ترم در اکوادور ارائه می دهد. این بورسیه تحصیلی در اکوادور برای متقاضیانی که نیاز مالی دارند پرداخت می شود.

دانشگاه زمین شناسی مریلند سفر به جزایر گالاپاگوس، واقع در 600 مایلی اکوادور، بخش مهمی از برنامه درسی آن است. دانشجویانی که در آن شرکت می کنند غرق در گیاهان و جانوران متنوع این اکوسیستم متمایز می شوند. بورسیه تحصیلی در اکوادور براساس لیاقت علمی و همچنین نیاز به کارشناسی با حداقل معدل 2.8 در دسترس است.

صندوق های خصوصی در اکوادور

سیگما دلتا پی، انجمن ملی افتخار هیجانی تبار، هر ساله بورسیه تحصیلی سخاوتمندانه ای را به دانشجویان اعطاء می کند. 2 بورسیه تحصیلی خوان مانوئل سامپر برای تحصیل در مطالعه بین المللی سامپر (EIS) در کوئنکا، اکوادور فراهم شده است. EIS امکان ثبت نام رایگان، شهریه و دوره را برای 4  هفته تحصیل در تابستان فراهم می کند. این بورسیه های تحصیلی در اکوادور را ارائه می دهد. سیگما دلتا پی یک مکمل سفر پولی ارائه می دهد که ممکن است برای سفر به اکوادور استفاده شود. این بورسیه ها برای افراد غیر بومی اسپانیایی مناسب است.

بورسیه تحصیلی تی ارل همیلتون یک جایزه تکمیلی است که به متقاضی با بالاترین رتبه که برای تحصیل در اکوادور یا اسپانیا بورسیه تحصیلی می پذیرد، تعلق می گیرد. هزینه 2500$ (دلار) برای تحصیل در خارج از کشور با برنامه در یک کشور اسپانیایی زبان در دسترس است. اما نمی توان با بورسیه های تحصیلی در اکوادور دیگر ترکیب شود. معلمان اسپانیایی زبان ممکن است واجد شرایط بورسیه های تحصیلی ارائه شده از طریق کنفرانس جنوبی آموزش زبان (SCOLT) باشند. دریافت کنندگان باید بتوانند هزینه های سفر و کمکی خود را تأمین کنند.

برنامه معلم بین المللی تویوتا، بودجه ای را برای پیشرفت حرفه ای مربیان متوسطه در هر زمینه، موضوع و مدرسه فراهم می کند. از طریق مطالعه میدانی دو تا سه هفته ای در جزایر گالاپاگوس، معلمان دیدگاهی را در مورد تأثیر انسان بر این اکوسیستم شکننده و میراث جهانی پیدا می کنند. این برنامه کلیه هزینه های مواد برنامه، حمل و نقل، غذا و اقامت را تأمین می کند. مدارس دریافت کنندگان نیز 500$ (دلار) کمک هزینه دریافت می کنند. اگر قصد دریافت پورسیه تحصیلی در اکوادور دارید می توانید برای مشاوره به صورت حضوری و تلفنی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *