مهاجرت تحصیلی استونی

رشته مهندسی شیمی در استونی

رشته مهندسی شیمی در استونی

رشته مهندسی شیمی در استونی و گرایشات مربوط به شیمی در 3 دانشگاه معتبر این کشور ارائه می شود. استونی کشوری دارای جذابیت های زیاد استارت آپی و تکنولوژی است. با تحصیل رشته شیمی در استونی می توانید در زمینه های جدید فناوری و تولید محصولات نوین کار کنید. تحصیل در استونی نیز همانند سایر کشورهای اروپایی تحت واحد بندی مشترک ECTS انجام می شود. رشته مهندسی شیمی و شیمی در استونی در مقاطع مختلف از کارشناسی تا تحقیقات و پژوهش دنبال می شود. هزینه تحصیل رشته مهندسی شیمی بسته به دانشگاه از 4000€ الی 10000€ (یورو) در سال متغیر است. با استفاده از راه های مختلف بررسی شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای مهاجرت به استونی و سایر کشورها به بهترین شکل مهاجرت کنید.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در استونی

مهندسان شیمی مواد را تغییر می دهند و مشکلات را در طیف وسیعی از صنایع حل می کنند. آنها کمک می کنند تا محصولات و فرآیندها سریعتر، ایمن تر، قابل اعتمادتر و پایدارتر شوند. در برنامه های تحصیلی رشته مهندسی شیمی در استونی می توانید:

  • اصول علوم فیزیکی، ریاضی و مهندسی شیمی را بیاموزید.
  • در یک آزمایشگاهی عملی که محتوای دوره را به برنامه های کاربردی دنیای واقعی مرتبط می کند، شرکت کنید.
  • آزمایشات خود را طراحی، اجرا و تجزیه و تحلیل کنید.

برای تخصص بیشتر لیسانس خود در مهندسی شیمی، می توانید گرایشات مختلفی را در داخل و خارج دنبال کنید. برخی از این گرایشات شامل:

گرایشاتشرح
مواد غذاییمفاهیم مطالعه به طور گسترده در کاربردهای فناوری ‌های غذایی، محصولات عمومی، مواد شیمیایی و غیره.
بیوشیمیکسب تخصص در توسعه بیوتکنولوژی و بیوشیمی، تحلیل مواد و توسعه مواد شیمی دارویی و غیره.
پایداری انرژیدر فناوری های انرژی پایدار، تغییرات آب و هوایی، انرژی و امنیت انرژی.

در شکل زیر 3 دانشگاه ارائه کننده رشته شیمی در استونی معرفی شده اند:

3 دانشگاه ارائه کننده رشته شیمی در استونی

حقوق مهندسین شیمی در استونی

میزان حقوق ماهیانه کار در استونی برای یک مهندس شیمی در این کشور به صورت متوسط به میزان 2690€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 32300€ (یورو) در سال است. همچنین:

  • حداقل درآمد ماهیانه کار یک مهندس شیمی در کشور استونی در حدود 1240€ (یورو) می باشد.
  • حداکثر حقوق یک مهندس شیمی در استونی به میزان 4280€ (یورو) می باشد.
  • میزان حقوق مشاغل رشته شیمی در بخش دولتی در استونی به میزان 2800€ (یورو) می باشد.
  • میزان حقوق مشاغل رشته شیمی در بخش خصوصی در استونی به میزان 2460€ (یورو) می باشد.

بررسی تحصیل رشته مهندسی شیمی در استونی

متخصصان شیمی مسلط به زبان انگلیسی به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند، چه توسط شرکت های شیمیایی و چه در منطقه تحقیقاتی، جایی که انگلیسی در سراسر جهان استفاده می شود. شیمی شاخه ای اساسی از علم است که به مطالعه ساختار، رفتار و تغییرات ماده در سطح مولکولی می پردازد. هدف از تحصیل شیمی، آموزش متخصصان واجد شرایط برای انجام فعالیت در حوزه های صنعتی، آموزشی یا تحقیقاتی در یک محیط بین المللی است. در پایان دوره شما قادر به توسعه ترکیبات شیمیایی جدید و کنترل فرآیندهای شیمیایی در حوزه های مختلف مهم برای جامعه مانند صنایع غذایی، بهداشت، محیط زیست و زمینه های مواد جدید خواهید بود.

به لطف نسبت پایین دانشجو به استاد، آموزش بر اساس رویکردهای پیگیری شخصی و تدریس خصوصی است. این برنامه ها، یک پایه نظری محکم از شیمی، همراه با کاربرد عملی و کارهای آزمایشگاهی لازم را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه ها به شما این امکان را می دهد که در کار تیمی، مهارت ارتباط کتبی و شفاهی و تفکر انتقادی از طریق بحث و گفتگو و حل مشکلات پیچیده مهارت کسب کنید.

بررسی تحصیل رشته مهندسی شیمی در استونی

دانشکده شیمی دانشگاه تارتو استونی

دانشکده شیمی دانشگاه تارتو تقریباً 160 کارمند دارد و پیشرو در تحقیقات شیمی و علم مواد و واحد آموزش عالی در استونی است. این موسسه دارای یک واحد معتبر ISO/IEC 17025 است که خدمات قراردادی در اندازه‌ گیری، آزمایش و آنالیز شیمیایی ارائه می‌کند. این دانشکده تدریس شیمی و علم مواد را در تمامی مقاطع تحصیلی عالی – کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می دهد. همچنین 4 برنامه مطالعاتی بین رشته ای را ارائه می کند:

  • علوم مواد
  • علم تحلیل کاربردی
  • تعالی در شیمی تجزیه
  • مواد و فرآیندها برای انرژی پایدار (به طور مشترک با دانشگاه فنی تالین)

همچنین 1 برنامه دکتری بین رشته ای در “تکنولوژی مولکولی” وجود دارد. دانشکده طی سال های 2010-2014 در دانشکده دکتری “مواد و فناوریهای کاربردی” شرکت کرد. این دانشکده یک مرکز تحقیقاتی برجسته شیمی و علم مواد است. متعلق به 1% از موسسات تحقیقاتی شیمی در جهان است. حدود 10 تز دکترا در شیمی و علم مواد و فناوری محیط زیست در این دانشکده در سال دفاع می شود.

تحصیل رشته شیمی در دانشگاه تارتو استونی به زبان انگلیسی

تدریس در دانشگاه تارتو بر اساس برنامه های درسی خاص سازماندهی می شود، همانطور که توسط مقررات مطالعات دانشگاه تارتو تنظیم شده است. حجم برنامه درسی در هر سال استاندارد رسمی تحصیلی 60 واحد در سیستم انتقال اعتبار اروپا (ECTS) است. یک اعتبار مربوط به 26 ساعت کار است که حداقل نیمی از آن را کار مستقل تشکیل می دهد.

برنامه های انگلیسی به شرح زیر است:

برنامهشرح
کارشناسی ارشد بین المللی علم اندازه گیری کاربردیمدرک کارشناسی ارشد مشترک اراسموس موندوس در شیمی تجزیه و مواد و فرآیندهای انرژی پایدار
تحصیل دکترا در استونیبرنامه دکتری سطح سوم تحصیلات آکادمیک است که هدف آن ارائه صلاحیت ها و مهارت های یک متخصص مستقل در تخصص انتخابی به دانشجوی دکتری است. حجم دوره دکتری 240 ECTS می باشد. مدرک دکترا (PhD) بالاترین مدرک دانشگاهی در استونی است. دانشجویانی که مایل به گذراندن دوره دکترا هستند باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک تحصیلی معادل آن باشند. این برنامه به مدت 4 سال است.

رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تارتو به زبان استونیایی

علاوه بر برنامه های انگلیسی زبان اشاره شده در بالا در این دانشگاه برنامه های رشته شیمی به زبان استونیایی نیز ارائه می شوند که به شرح زیر هستند:

  • لیسانس علوم طبیعی (فیزیک، شیمی و علم مواد):

برنامه لیسانس اولین سطح تحصیلات آکادمیک است که به موجب آن دانشجو پایه های آموزشی عمومی خود را تقویت می کند، دانش و مهارت های اساسی در تخصص و دانش و مهارت های لازم برای شروع برنامه و کار کارشناسی ارشد را کسب می کند. حجم برنامه کارشناسی 180 ECTS است. این برنامه به مدت 3 سال ادامه دارد.

  • کارشناسی ارشد علوم طبیعی (شیمی):

برنامه کارشناسی ارشد سطح دوم تحصیلات آکادمیک است که در آن دانشجو دانش تخصصی و مهارت های حرفه ای خود را افزایش می دهد و دانش و مهارت های لازم برای کار مستقل و تحصیلات دکترا را به دست می آورد. حجم برنامه کارشناسی ارشد 120 ECTS است. این برنامه به مدت 2 سال است. برای اعزام دانشجو به استونی و یا هر کشور دیگری می توانید از وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *