مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته معماری در لیختن اشتاین

رشته معماری در لیختن اشتاین

رشته معماری در لیختن اشتاین جزو معدود رشته هایی است که در این کشور ارائه می شود. علاقه مندان می توانند در مقاطع مختلف شرکت کنند. فراموش نکنید که زبان اصلی تحصیل در این کشور آلمانی است. البته امکان تحصیل رشته معماری در لیختن اشتاین به زبان انگلیسی در دوره کارشناسی ارشد وجود دارد. رشته های کمیاب در این کشور است. به صورت کلی لیختن اشتاین در زمینه آموزش در مقطع عالی دوره های محدودی را ارائه می کند. لیختن اشتاین یکی از کشورهای ثروتمند در اروپاست و با یافتن کار پس از تحصیل در این کشور می توان درآمد بالایی را کسب کرد. در صورت تصمیم برای تحصیل در لیختن اشتاین و بررسی رشته معماری در این کشور مقاله آمده شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

بررسی رشته معماری در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین، ششمین کشور کوچک در جهان که بین سوئیس و اتریش واقع شده است، قطعاً از نظر مکان ها، چشم اندازها گزینه های فوق العاده ای را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. لیختن اشتاین دارای مناظر زیبا و دیدنی آلپ بزرگ و رودخانه راین است. یک معمار که به دنبال میراث فرهنگی است، می تواند در لیختن اشتاین منحصر به فردترین موزه ها، مکان های تاریخی خیره کننده، قلعه های برجسته، روستاهای قرون وسطایی و کلیساهای جامع را بببیند. معماری لیختن اشتاین شامل معماری قرون وسطایی، گوتیک و رنسانس است. همچنین این کشور در طول تاریخ تحت اشغال فرانسوی ها، روسی ها و کشورهای دیگر بوده و معماری آن نیز برگرفته از معماری این کشورهاست.

در طول جنگ ائتلاف اول سربازان فرانسوی وارد کشور شدند. پس از نبردهای بین اتریش (با حمایت روسیه) و فرانسه، لیختن اشتاین در طی جنگ ائتلاف دوم توسط نیروهای ناپلئونی اشغال شد. در سال 1806 ناپلئون این کشور را به عنوان یکی از اعضای بنیانگذار کنفدراسیون راین پذیرفت و بدین ترتیب لیختن اشتاین را به یک کشور مستقل تبدیل کرد. این استقلال با عضویت لیختن اشتاین در کنفدراسیون آلمان در کنگره وین تأیید شد

کار در رشته معماری در لیختن اشتاین

وضعیت اقتصادی کشور لیختن اشتاین مطلوب است و نرخ بیکاری کم است. با این حال به دلیل کوچکی و بازار کوچک آن ممکن است یافتن کار برای یک خارجی در این کشور سخت باشد. رشته معماری در لیختن اشتاین با توجه به توسعه این رشته و علاقه به ایجاد طرح های جدید و مطابق با تکنولوژی جذاب است. با داشتن پیشنهاد کاری و کار در رشته معماری در لیختن اشتاین می توانید حقوق بالایی کسب کنید. طبق بررسی های انجام شده یک معمار در کشور لیختن اشتاین به صورت متوسط 6680CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در رشته معماری در لیختن اشتاین حدود 3470CHF (فرانک سوئیس) می باشد و بیشترین حالت حدود 10200CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق کار در لیختن اشتاین در مشاغل رشته معماری را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل رشته معماری در لیختن اشتاین

تحصیل رشته معماری در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین دارای 3 موسسه آموزش عالی است. دانشگاه لیختن اشتاین، دوره های معماری و تجارت را ارائه می دهد و بزرگترین و معتبرترین دانشگاه این کشور است. همچنین تعدادی از دانشگاه های خصوصی مشهور در کشور وجود دارند که بیشتر آنها بر روی یک رشته خاص از مطالعات، به عنوان مثال فلسفه تمرکز دارند. زبان تحصیل معماری در لیختن اشتاین آلمانی و انگلیسی است. در دوره کارشناسی زبان تحصیل آلمانی است و در دوره تحصیلات تکمیلی انگلیسی و آلمانی می باشد. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی لیختن اشتاین را مطالعه کنید.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های معتبر برای تحصیل در لیختن اشتاین در رشته معماری معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لیختن اشتاین

تحصیل معماری در دانشگاه لیختن اشتاین

در دانشگاه لیختن اشتاین سعی می شود پلی بین ارزش های گذشته، میراث فرهنگی و هرگونه تجدید ضرورت و مسئولیت منطقه ای و آگاهی جهانی ایجاد شود. موسسه معماری و برنامه ریزی گفتمان و عمل نظری را از جنبه های اساسی آموزش می داند. این دانشگاه در تلاش است برنامه معماری را ایجاد کند که پایداری فرهنگی گسترده ای را ارائه دهد. برنامه های معماری ارائه شده در این دانشگاه شامل:

  • لیسانس علوم در معماری
  • کارشناسی ارشد معماری
  • برنامه دوره دکترا در معماری و برنامه ریزی

جایزه معماری جوان با استعداد (YTAA) بخشی از جایزه معماری معاصر اتحادیه اروپا و جایزه میس ون روهه است که بنیاد میس ون روهه، همراه با اتحادیه اروپا برای آموزش معماری (EAAE) و شورای معماران اروپا (ACE-CAE) هر 2 سال یکبار ارائه می کند. این دانشگاه مفتخر است دارای یکی از معتبرترین جوایز برای دانشجویان معماری است. در دانشگاه لیختن اشتاین، شما می آموزید که زمینه های اجتماعی را بشناسید، پروژه های معماری را شروع کنید و آنها را با موفقیت پیاده کنید. این دانشگاه به شما آزادی و پشتیبانی شخصی را می دهد تا برنامه های خود را به روشی مسئولانه تحقق ببخشید.

تحصیل معماری در دانشگاه لیختن اشتاین

تحصیلات تکمیلی معماری در دانشگاه لیختن اشتاین

برنامه کارشناسی ارشد در معماری منعکس کننده چالش های متنوع و پیچیده معماری است که امروزه به عنوان یک حرفه مسئولیت اجتماعی مواجه است. درک و تعامل فعال با پایداری فرهنگی در قلب برنامه درسی آن است. در پروژه استودیویی، طراحی های معماری و فضایی توسعه یافته و آزمایش می شود. هیچ فرقی بین تئوری و طراحی وجود ندارد. این برنامه به شما فضا و زمان را برای توسعه شخصی و همچنین پشتیبانی همه جانبه و شخصی از مربیان ارائه می دهد. در مرکز موضوع آزادانه انتخاب شده، توضیحات مستقل، تحقیقات عمیق و طراحی مفهومی پروژه وجود دارد. بسیاری از دانشجویان، فارغ التحصیلان و مدرسین قبلاً جوایزی دریافت کرده و در مسابقات دور دنیا در لیست نامزدها قرار گرفته اند.

  • مدرک دانشگاهی: کارشناسی ارشد معماری
  • مدت زمان مطالعه: 4 ترم (تمام وقت)، 120 ECTS
  • زبان آموزش: انگلیسی
  • هزینه ها: هزینه ثبت نام 100CHF (فرانک سوئیس) + شهریه هر ترم 1250CHF (فرانک سوئیس) برای شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا

برنامه دکترا در معماری و برنامه ریزی مطابق با استانداردها و معیارهای بین المللی است. این دانشگاه اعتبار خود را بر اساس آموزش از طریق تحقیق و آموزش در تحقیقات ایجاد می کند. هدف توسعه و ارتقا پژوهشگران در حال ظهور به عنوان یک دوره کارشناسی ارشد و در سایر مراحل شغلی آنها است.

  • مدرک دانشگاهی: دکترای فلسفه معماری و برنامه ریزی (PhD)
  • زبان آموزش: آلمانی و انگلیسی
  • شروع برنامه: سپتامبر یا فوریه
  • مدت زمان: 3 تا 5 سال
  • اعتبار: 20 ECTS (مرحله آماده سازی) و 10 ECTS (مرحله پایان نامه)
  • هزینه های تحصیل: هزینه ثبت نام 100CHF (فرانک سوئیس) + شهریه هر ترم 1250CHF (فرانک سوئیس) برای شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا

ماژول فرهنگ ساختمان ها در لیختن اشتاین

این ماژول یک مرور کلی و تجزیه و تحلیل مقایسه ای از فرهنگ های ساختمان منحصر به فرد را فراهم می کند. این پارامترهای شکل دهنده فرهنگ ساختمان را تعریف می کند، یک مرور کلی تاریخی ارائه می دهد و تعاریفی از فرهنگ ساختمان و نقش آنها در کمک به شکل گیری هویت ها را مشخص می کند. فرهنگ های ساختمانی نه تنها با توجه به خروجی معماری آنها ارزیابی می شوند، بلکه در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی آنها نیز مورد تحلیل و درک قرار می گیرند. توجه ویژه ای به منابع، مادیات و ساخت و ساز و همچنین بومی وجود دارد.

تشبیهات و تناقضات بین نظریه ها، ایدئولوژی ها و دانش و همچنین نقاط تماس و تقابل با سایر رشته ها به منظور ایجاد همزمان آنها با چندین سطح دانش مورد بحث و تعمیق قرار خواهد گرفت. بنابراین زبان های معماری به عنوان بخشی از یک گفتمان فرهنگی عمومی تجربه می شوند. این دوره دانشجویان را تشویق می کند تا خصوصیات فرهنگ ها، موقعیت ها و ابزارهای مختلف را به عنوان مولفه های لازم برای نگرش معماری آگاهانه بررسی کنند. این دوره جنبه های پیچیده و مثمر ثمر را بررسی خواهد کرد.

نتایج آموزش:

  • تفاوت بین فرهنگ های مختلف ساختمانی، پیشرفت تاریخی آنها و نقش و اهمیت آنها در جامعه امروز را آموزش خواهید دید.
  • از طریق ارائه شفاهی، نوشتن یا ارتباطات تصویری آنها را تحلیل می کنید.
  • در تجزیه و تحلیل مطالعات موردی و توانایی استنباط اصول و انگیزه ها اطمینان حاصل خواهید کرد.

با داشتن ویزای تحصیلی لیختن اشتاین می توانید در این کشور تحصیل کنید. جهت فرصت های تحصیل در اروپا و نحوه اخذ اقامت می توانید همواره از تجربیات کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *