مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته ریاضی در دومینیکا

رشته ریاضی در دومینیکا

رشته ریاضی در دومینیکا از رشته های علوم پایه ای است که یک دانجشجو به شرط علاقمندی و داشتن استعداد می تواند به تحصیل در آن اقدام کند. در واقع آنچه که رشته ریاضی را برای دانشجویان خاص می کند فرصت های شغلی موجود در این کشور می باشد. همچنین دومینیکا کشوری خوب است که شرایط خوبی را برای تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم می کند. با تحصیل رشته ریاضی در دومینیکا در قدرت و زیبایی اعداد کاوش کنید و علم بسیار بالایی در زمینه ریاضی به دست آورید. در این گرایش جذاب، شما یاد خواهید گرفت که مسائل را در یک سطح کاملاً جدید تجزیه و تحلیل کنید و آماده کنید تا از دانش و مهارت های جدید خود در طیف چشمگیری از تنظیمات حرفه ای استفاده کنید.

در کشور دومینیکا در کلاس های کوچک، در این رشته خود را در ظرافت های حل مسئله غرق خواهید کرد. بررسی همه چیز، از هرج و مرج و پویایی گرفته تا معادلات دیفرانسیل و نظریه اعداد. دانشکده های این کشور برای طراحی یک برنامه درسی که منطبق بر ایده آل برای اهداف علمی و شغلی شما باشد، از نزدیک با شما همکاری می کند. شما می توانید با تمرکز در علوم فقهی مجوز آموزش یا سفارشی سازی تحصیلات خود را بدست آورید. می توانید مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد را دنبال کنید. گزینه های دیگری نیز در این کشور وجود دارد که شامل یک دوره اضافی در علوم کامپیوتر، علوم طبیعی، زیست شناسی، شیمی یا فیزیک نیاز دارد. این رشته مقدماتی قدرتمند برای حرفه ای در تجارت، علوم فقهی، امور مالی آموزش، آمار، فناوری، مهندسی و علوم است.

تحصیل در دومینیکا

در این رشته تجربه عملی در برنامه درسی تعبیه شده است. برنامه کارآموزی در کشور دومینیکا از منابع شرکتی و فرهنگی گسترده جهانی استفاده می کند. همچنین با ارتباطات وسیع خود را با این فضا عجین تر می کنید، بنابراین شما می توانید شغل رویایی خود را در دنیای واقعی در مکان هایی مانند آزمایشگاه های ابوت و موزه فیلد آزمایش کنید. دانشجویان این رشته تحقیقات عالی و سطح بالایی را با استادان دانشگاه دومنیکا و فرصت های تحقیقاتی تابستانی در دانشگاه های دیگر انجام می دهند. شما می توانید تحصیلات آکادمیک را با خدمات دلسوزانه به افراد نیازمند ترکیب کنید یا از طریق برنامه برجسته تحصیل در خارج از کشور، خود را در فرهنگ دیگری غرق کنید. شما انتخاب خود را از بین برنامه های 4 قاره خواهید داشت که بسیار متنوع هستند.

دانشجویانی که در کشور دومینیکا تحصیل می کنند در دانشگاه های دولتی و خصوصی و کالج ها در حال تحصیل هستند. در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل دانشجویان بین المللی در این مراکز در دومینیکا می باشید:

تحصیل در دانشگاه های دومینیکا

تحصیل رشته ریاضی در دومینیکا

علاقه مندان به تدریس ریاضی در مقاطع ابتدایی یا متوسطه می توانند در رشته ریاضیات تحصیل کرده و برنامه آموزش معلمان مناسب را از طریق دانشکده آموزش تکمیل کنند. ریاضیات در هر جنبه ای از زندگی مدرن نهفته است. عملاً هر حرفه و صنعت به درک اعداد و منطق متکی است. این بدان معنی است که گرایش های ریاضیات در بازار کار بسیار مورد توجه قرار می گیرند. چه بیشتر، برنامه درسی ما شما را برای صلاحیت فکری و شغلی مادام العمر آماده می کند. در محیط کار، فارغ التحصیلان ریاضیات ما می دانند که چه کاری انجام می دهند. آنها به ایده های جدید باز هستند، در حل مسئله مهارت دارند، با فن آوری های در حال ظهور راحت هستند و می توانند از طریق مشاغل طولانی و معنی دار سازگار شوند و پیشرفت کنند. آنها در حرفه های مورد علاقه خود به مناصب رهبری رسیده اند.

ریاضیات تقریباً در همه زمینه های زندگی مدرن ضروری است. این رشته کاملا منطقی و ساختاریافته در درک بسیار مهم است:

  • کامپیوترها طراحی، ساخت و استفاده از آنها
  • تجارت، از جمله بیمه و بازارهای سهام
  • اقتصاد، از جمله سیستم بانکی
  • علوم طبیعی مانند زیست شناسی و شیمی
  • علوم اجتماعی مانند روانشناسی و جامعه شناسی

فرصت های شغلی رشته ریاضی در دومینیکا

یک رشته در ریاضیات درهای مختلفی از مشاغل بسیار پاداش دهنده در علوم محاسبات، بیوانفورماتیک، کامپیوتر و علوم اطلاعات، آموزش، مهندسی، امور مالی، اقتصاد، آمار و بسیاری از زمینه ها را باز می کند. دانش آموزان همچنین ممکن است در ریاضیات جزئی باشند یا از طریق مشارکت بین موسسه فناوری دومنیکن و ایلینوی یک برنامه مهندسی 5 ساله را دنبال کنند. ریاضیات همچنین آمادگی عالی برای مشاغل ابتدایی یا متوسطه را فراهم می کند. از آنجا که ریاضیات بسیار جدایی ناپذیر با جامعه مدرن است، گرایش های ریاضیات اغلب پس از فارغ التحصیلی مورد تقاضا هستند. گرایش ریاضیات مهارت های کار در بسیاری از مشاغل از جمله بانکداری، بیمه ، تولید، تدارکات، تحقیقات بازار و سایر موارد را فراهم می کند.

 فارغ التحصیلان اخیر ریاضیات دومنیکن در سازمان های برجسته مختلفی کار می کنند، از جمله:

  • آزمایشگاه های ابوت
  • اون هیویت
  • دفتر ارزیابی منطقه کوک
  • Gateway Computers
  • دارایی خانگی
  • هتل های ماریوت
  • شرکت شمال اعتماد
  • سارجنت و لوندی
  • زیمنس
  • زوریخ

کار در کالج در حوزه رشته ریاضی در دومینیکا

کار در کالج در حوزه رشته ریاضی در دومینیکا

در کالج هنر و علوم Rosaryرشته های ریاضیات و رشته هنر در دومنیکا را در طیف گسترده ای از دوره ها را به دانش آموزان ارائه می دهد که منجر به فرصت هایی در زمینه آموزش، آمار، امور مالی، علوم فقهی، تحقیقات عملیاتی، علوم کامپیوتر و اطلاعات، مهندسی و بسیاری دیگر از زمینه های کاربردی و نظری می شود. دانشجویان واجد شرایط ممکن است کار خود را در مقطع تحصیلات تکمیلی در مدرسه بازرگانی برنان دومنیکن آغاز کنند در حالی که هنوز در دوره کارشناسی هستند. این گزینه زمان مورد نیاز برای کسب مدرک MBA را کاهش می دهد. برای توصیه های خاص دروس ریاضیات انتخابی بر اساس حوزه تخصص یا علاقه شغلی، با مشاور ریاضی خود مشورت کنید. دانشجویان همچنین باید کار بر روی یک پروژه تحقیقاتی مستقل یا شرکت در یک تجربه تحقیقاتی را برای دانشجویان دوره کارشناسی در نظر بگیرند.

در رشته های ریاضیات و رشته فیزیک در دومنیکا که قصد تدریس در دوره متوسطه را دارند نیز مورد تقاضا هستند. مکان های اخیر شامل:

  • دبیرستان کاتولیک پراویدنس
  • دبیرستان مورتون شرقی
  • دبیرستان ریج وود
  • کالج هارپر
  • کالج تریتون

جایگاه رشته ریاضی در دومینیکا

دولت دومنیکا متمرکز بر بهبود عملکرد ریاضیات در بین دانش آموزان است. پتر سنت ژان وزیر آموزش و توسعه منابع انسانی راه اندازی مسابقه قدرت ریاضی را نشانه روشنی از تلاش های دولت توصیف کرده است. وزیر سنت ژان اظهار داشت كه وزارت او با تلاش و كوشش بسیاری از نگرانی های مهم در عملکرد امتحان را دستگیر كرده است زیرا این امر به نمرات پایین امتحان ریاضی مربوط می شود. علاوه بر این، وزیر سنت ژان از خبر بهبود عملکرد در امتحانات ریاضی در سطح ملی استقبال کرده است. او مسابقه قدرت ریاضی را راهی برای ایجاد پیشرفت در آموزش ریاضیات در دومنیکا توصیف کرد، زیرا به کودکان و همچنین معلمان اجازه می دهد تا علاقه و قدردانی خود را نسبت به ریاضیات تعمیق بخشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت دومنیکا از طریق تحصیل شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *