مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته ریاضی در سریلانکا

رشته ریاضی در سریلانکا

تحصیل در رشته ریاضی در سریلانکا برای شما که علاقمند به رشته ریاضی می باشید فرصت مقرون به صرفه ای برای تحصیل در کشوری خوش آب و هوا است. در این کشور چندین دانشگاه شناخته شده وجود دارد که دانشجویان بین المللی بسیاری برای تحصیل در آن ها به سریلانکا مهاجرت می کنند. گروه آموزشی در حال حاضر برای دانشجویانی که در سطح 3 و سطح 4 عملکرد خوبی داشته اند، مدرک ویژه ای در ریاضیات ارائه می دهد و این گروه همچنین قصد دارد یک مدرک ویژه در ریاضیات کاربردی و آمار ارائه دهد. بسته به در دسترس بودن تخصص، این گروه همچنین از دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی و ارشد دکترا استقبال می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به سریلانکا و اخذ ویزا به شما مشاوره ارائه می دهد.

علاوه بر این، این گروه دوره های مستقل را در زمینه های ریاضیات کاربردی، ریاضیات خالص و آمار ارائه می دهد تا از کسانی که مایل به افزایش دانش در زمینه های انتخابی خود هستند بدون ثبت نام برای یک برنامه دوره منظم، استفاده کند. بعلاوه، گروه کمک آماری به دانشکده ارائه می دهد. ریاضیات صنعتی با توسعه مدل های ریاضی، یافتن راه حل و تفسیر نتایج مشکلات موجود در صنعت سروکار دارد. اهداف اصلی این برنامه ارائه دانش کافی در زمینه ریاضیات، آمار، تحقیقات عملیاتی و محاسبات علمی برای فارغ التحصیلان و فراهم آوردن فرصت های تحقیق در زمینه کاربردهای ریاضیات برای مشکلات موجود در صنعت است. اگرچه برنامه هایی از این دست در کشورهای پیشرفته کاملاً اثبات شده است، اما در کشورهای در حال توسعه مانند سریلانکا چنین نیست.

تحصیل رشته ریاضی در سریلانکا

چنین برنامه هایی برای کاهش فاصله موجود بین دانشمندان صنعت و ریاضیدانان ضروری است. دکترای ریاضیات دانشجویی است که مشتاقانه تحقیق در ریاضیات را انجام می دهد و ریاضیدان یک محقق موفق می شود. مدارک دکترا فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا زمینه ای در ارائه و آموزش ریاضیات و همچنین کمک به پیشرفت موضوع داشته باشند. پس از اتمام برنامه، فارغ التحصیلان آماده ادامه کار در یک محیط دانشگاهی یا شرکت در انواع برنامه های تحقیقاتی هستند. طول دوره معمول 1 دکترا 3 سال است. این دوره شامل 1 ترم مطالعه تخصصی که 2 ساله است می باشد. وظایف شامل کار در یک تیم چند رشته ای، استفاده از روش های مدل سازی و تجزیه و تحلیل آماری نیز می باشد.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ تحصیل در مقطع دکترا در کشور سریلانکا در چند سال اخیر می باشید:

دانشگاه های رشته ریاضی در سریلانکا

فارغ التحصیلان باید بتوانند اکتشاف کنند، مفاهیم ابتکاری در ریاضیات را در مقطع کارشناسی ارائه دهند و همچنین برای دستیابی به هدف شرکت، کارگران را نظارت و همکاری کنند. گروه ریاضیات تقریباً از زمان تأسیس دانشگاه در سال 1959، با آموزش ریاضیات به دانشجویان دانشکده هنر، فعالیت می کند. با تأسیس دانشکده علوم در سال 1967، گروه ریاضیات رسماً تأسیس شد و از آن زمان به تدریس ریاضیات خالص و ریاضیات کاربردی به عنوان رشته های کارشناسی علوم (عمومی) مشغول بود. برنامه درجه خاص متعاقباً با دانشجویان متخصص در یکی از جریان های ریاضیات خالص و ریاضیات کاربردی و ریاضیات و آمار خالص آغاز شد. از سال 2005 دپارتمان ریاضیات با همکاری دپارتمان فیزیک برنامه درجه خاصی را در فیزیک ریاضی ارائه داده است که اتفاقاً تنها چنین برنامه ای است که توسط دانشگاهی در سریلانکا ارائه می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر در کشور سریلانکا برای تحصیل رشته ریاضی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشور سریلانکا
University of Colombo1
University of Peradeniya2
University of Ruhuna3
University of Kelaniya4

دانشگاه های رشته ریاضی در سریلانکا

گروه ریاضیات همچنین فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در ریاضیات ناب، ریاضیات کاربردی، آمار ریاضی و فیزیک ریاضی تحقیقاتی را که منجر به تخصص می شود، تحقیق کنند. علاوه بر تدریس و تحقیق، اعضای دپارتمان به شدت به ارائه خدمات خود به موسسات ملی وابسته به آموزش و پرورش اشتغال دارند. به ویژه باید به كمك های اعضا پرسنل برای برنامه های آموزشی معلمان ریاضی در مدارس متوسطه و فرایندهای ارزیابی در امتحانات عمومی اشاره شود.

در سطح بین المللی، همکاری نزدیک تحقیقاتی با ریاضیدانان در دانشگاه های معتبر در جهان وجود داشته است. دانشگاه سری Jayewardenepura در یک محیط زیبا در Gangodawila ،Nugegoda سریلانکا، 15 کیلومتری کلمبو واقع شده است. دانشگاه متعهد به پیگیری و انتقال دانش از طریق آموزش، بورس تحصیلی و تحقیق و خدمات فعال به جامعه در محیطی است که ارزش خلاقیت، آزادی اندیشه و بیان عقلی، فرصت برابر، انصاف و رشد حرفه ای را دارد.

دانشگاه های رشته ریاضی در سریلانکا

توانایی های یک ریاضیدان در سریلانکا

دوره های دیپلم تربیت معلم به طور انحصاری برای معلمان آینده و کسانی که در حال حاضر در حرفه معلمی هستند طراحی شده است. این برنامه داوطلبان را قادر می سازد تا با بهبود صلاحیت زبان انگلیسی، دانش در مورد موضوع و مهارت های تدریس موثر در زمینه های مربوطه در پایان دوره، به معلمان موثر تبدیل شوند. نوع دوره نیمه وقت و پاره وقت است و تاریخ شروع دوره فوریه و سپتامبر است. مدت تحصیل این دوره 1-2 سال است. فرصت های معلمی در بخش خصوصی به صورت محلی و بین المللی. دانشجویانی که از جریان علوم فیزیکی علاقه مند به مشاغل علمی و فناوری گرا هستند و دارای مهارت های منطقی واضح در ریاضیات هستند. ریاضیات اکنون در بسیاری از زمینه های مختلف، از مدیریت تا پزشکی، تأثیر قابل توجهی پیدا کرده است.

در لیست زیر شاهد توانایی هایی که یک ریاضی دان با تحصیل در کشور سریلانکا به دست می آورد را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • درک کامل و منظم از مفاهیم پیشرفته در ریاضیات را نشان می دهد.
  • از طریق استفاده از تکنیک های مستقر و توسعه تکنیک های جدید، مهارت های تفکر ریاضی و حل مسئله موثر را نشان دهید.
  • مشکلات را با دقت و دقیق فرموله کنید، اصول کلی را از مصادیق خاص استنباط کنید و منطقاً استدلال کنید تا در زمینه تحقیق و تحقیق نتیجه گیری مفید داشته باشید.
  • ایده های ریاضی را به روشنی و منسجم با صراحت و به طور منسجم برای مخاطبان دارای پیچیدگی های مختلف ریاضی ارتباط برقرار کنید و پخش کنید.
  • عملکرد مستقل و همچنین وابسته
  • مهارت های رهبری را نشان دهید.
  • بلوغ عاطفی و فکری را در یک فضای جهانی بیان کنید.
  • یادگیری و کاوش دانش جدید ریاضی به طور مستقل.

دروس رشته ریاضی در سریلانکا

پیشرفت علمی و صنعتی در سال های اخیر، ریاضیات را به یکی از مهمترین موضوعات زمان ما تبدیل کرده است. یک مدرک کارشناسی در ریاضیات راه را برای آینده ای پر از فرصت های گسترده برای مشاغل و مشاغل باز می کند. تحصیل در سریلانکا به زبان انگلیسی ریاضیات به تنهایی فرد را قادر می سازد تا سهم مثبتی در جامعه داشته باشد. ریاضیات علاوه بر این که زبان علمی در نوع خود است، یک روش تفکر منطقی است تا قوانین و مقررات. ریاضیات ساختار دوره به عنوان یکی از 3 موضوع برای مدرک کارشناسی در یک ترکیب موضوعی مجاز برای دانشجویان علوم فیزیکی ارائه می شود. این شامل دوره های اجباری و اختیاری است که برای ارائه دانش مورد نیاز در زمینه های اصلی ریاضیات مانند جبر، تجزیه و تحلیل و حساب و غیره طراحی شده است.

متخصصان مرتبط با ریاضیات در جهان در ظرفیت های مختلف در موسسات دانشگاهی، موسسه تحقیقاتی و مهندسی و بخش های فنی تقاضای زیادی دارند. بعلاوه، می توانید رشته فیزیک در سریلانکا را نیز مطالعه کنید. همچنین این گروه یک دوره ریاضیات مقدماتی را برای دانشجویان زیست شناسی ارائه می دهد. یک مدرک خاص در ریاضیات فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا به عنوان متخصصان در موسسات دانشگاهی، پرسنل تحقیقاتی، و متخصصان بخش مهندسی و فنی، دانشمندان تطبیقی ​​و آماری استخدام کنند. این درجه ویژه فرصتی عالی برای دستیابی به مفاهیم ریاضیات به دانشجویان ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به سریلانکا شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *