مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته معماری در آفریقای جنوبی

رشته معماری در آفریقای جنوبی

رشته معماری در آفریقای جنوبی یکی از محبوب ترین رشته ها بوده که سالانه دانشجویان بسیاری از طرف دانشگاه های این کشور برای تحصیل پذیرش می شوند. تعریف ساده از معمار عبارت است از، حرفه ای است که در مورد منازل ساخته شده در مناظر خصوصی و عمومی، مشاوره زیبایی و فنی ارائه می دهد. این تعریف شامل تمام کارهایی که یک معمار انجام می دهد نیست. یک معمار یک مشاور است.

به طوری که، برای خدمت به منافع عمومی و در اولویت قرار دادن بهداشت و ایمنی، نقشی جامع را انجام دهد. یک معمار از طریق تخیل هنری و بینش خلاق، دانش عملی و فنی و مهارت های بین فردی، درک روانشناختی و عمل اخلاقی، ارکستراسیون می کند و در دستیابی به اهداف یک ساختمان یا سازه دیگر پیش قدم می شود. با مطالعه این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، می توانید اطلاعات لازم را درباره رشته معماری در آفریقای جنوبی دریافت نمایید.

تحصیل رشته معماری در آفریقای جنوبی

مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته معماری در آفریقای جنوبی، ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته ها مانند هنر و طراحی دارد. با توجه به اینکه هرکدام در سازه های بزرگی که توسط نیاکان خود ساخته شده اند، در تاریخ و انسان شناسی معماری بسیار مهم است. در طول تحصیل معماری، دانشجویان در مورد سبک های معماری، علم طراحی، ساختارهای طراحی، معماری منظر و طرح های 3 بعدی آشنا خواهید شد. همچنین می توانید نرم افزارهای کامپیوتری مانند CAD را که به شما در برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کارهای طراحی کمک می کند، کشف کنید. مدرک شما در این رشته همه چیز را در مورد قوانین طراحی به شما می آموزد. دانستن نحوه کار با بافت، رنگ، کنتراست، نور و بسیاری از جنبه های دیگر به شما امکان می دهد در طراحی ساختمان ها متخصص شوید.

برخی از دروس دانشجویان معماری به موارد زیر دسترسی خواهند داشت:

  • تجزیه و تحلیل معماری معاصر
  • طراحی و توسعه شهر
  • سیاست طراحی شهری
  • طراحی مسکونی
  • ساخت سبز

تحصیل کارشناسی رشته معماری در آفریقای جنوبی

تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی برای کسانی که رشته معماری در آفریقای جنوبی را انتخاب می کنند، یک دوره تحصیلات 3 ساله و تمام وقت است. به طوری که، دروازه ای برای یک رشته بالقوه متنوع از مسیرهای شغلی حرفه ای، هر 2 در رشته معماری یا محیط آن را ارائه می دهد. معماری نسل میراث اجتماعی و فرهنگی در قالب فضاهای ساخته شده است. این حرفه ای با تأثیرات و پیامدهای طولانی مدت برای نسل فعلی و آینده است. اگرچه معماران مسئولیت اصلی طراحی ساختمان ها و محیط پیرامون آن ها را بر عهده دارند. اما این حرفه در حال تکامل است و شامل اشکال مهم دیگری از طراحی، از جمله برنامه ریزی فضا، مصالح ساختمانی و ادغام محیط های ساخته شده و اکولوژیکی است.

این برنامه، برای تولید فارغ التحصیلانی ساخته شده است که می توانند در یک رشته گسترده از حرفه ها در صنایع بزرگتر طراحی و ساخت شرکت کنند. به دلیل ادغام دوره ها و تأکید بر استفاده هماهنگ از مهارت ها، مطالعات پاره وقت در دسترس نیست. اگر چه در شرایط استثنایی ممکن است برخی از سال های تحصیل را با بیش از 1 سال گسترش دهد. یک مجموعه هماهنگ از دوره های طراحی معماری و نظریه و تئوری و عمل ساخت و ساز هسته اصلی این دوره را تشکیل می دهد.

دوره های اضافی عبارتند از:

  • تاریخ و نظریه های معماری
  • تکنیک های نمایش بصری
  • ملاحظات ساختاری در ساختمان
  • مهارت های کارآفرینی و مدیریت

این دوره ها، دوره های پشتیبانی را تشکیل می دهند که انتظار می رود در کارهای طراحی استفاده شود.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در آفریقای جنوبی

معرفی دانشگاه های معماری در آفریقای جنوبی

رشته معماری در آفریقای جنوبی برای مدت زمان طولانی وجود داشته است و به عنوان یک دوره در دانشگاه های برتر این کشور، ارائه می شود. در این بخش ، شما را از طریق بهترین دانشگاه برای مطالعه این برنامه آشنا خواهیم کرد. معماری هنر و دانش طراحی خانه و هر سازه دیگری است. در گستره وسیع تری، طرحی را شامل می شود که با آن محیط خود را می سازیم. اساس آن در سطح کلان برنامه ریزی شهر، طراحی شهری و معماری منظر و سطح خرد ساخت و سازها است. دانشگاه های بسیاری وجود دارد که آن را به عنوان یک دوره ارائه می دهند.

برترین دانشگاه هایی که در این کشور این برنامه را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشکده معماری، برنامه ریزی و ژئوماتیک دانشگاه کیپ تاون
  • دانشکده هنر، طراحی و معماری، دانشگاه ژوهانسبورگ
  • رشته معماری، برنامه ریزی و مسکن، دانشگاه کوازولو ناتال
  • دانشکده معماری و برنامه ریزی دانشگاه ویتواترزرند
  • دانشگاه نلسون ماندلا
  • دانشگاه پرتوریا

برخی از دانشگاه های نام برده شده، در سایت QSWorld رتبه جهانی دریافت کرده اند. در نمودار زیر آن ها را مشاهده می کنید:

معرفی دانشگاه های معماری در آفریقای جنوبی

فرصت های شغلی Architecture در آفریقای جنوبی

جهت کار در آفریقای جنوبی به عنوان یک معمار، شما با نهادهای بین المللی ارتباط خواهید داشت. آن ها در جدول زیر نمایش داده شده اند:

ردیفنام
1انجمن معماران مشترک المنافع (CAA)
2اتحادیه بین المللی معماران (UIA)
3اتحادیه معماران آفریقا (AUA)
4نهادهای بین المللی از طریق موسسه معماران SA

شما به کنفرانس و سمینار سازمان یافته توسط همه این نهادهای بین المللی دسترسی خواهید داشت. پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری در آفریقای جنوبی، این فرصت را خواهید داشت که به عنوان یک معمار مجاز، تکنسین CAD، طراح داخلی و فضایی و طراح شهری کار کنید.

موارد زیر سود شغلی برای دانشجویان معماری محسوب می شود:

  • معماران حرفه ای ثبت شده با کمک تکنسین ها و خشکسالی ها پروژه ها را طراحی و مدیریت می کنند.
  • یک معمار می تواند در دانشگاه حرفه معلمی را انتخاب کند.
  • توسعه دهندگان در تیم های حرفه ای داخلی خود به یک معمار نیاز دارند.
  • فرصتی برای خود اشتغالی وجود دارد.

مشاغل دیگری که در رابطه با این رشته می توانید پیدا کنید عبارتند از:

  • نقشه بردار ساختمان
  • مدیر ساخت
  • معمار منظر یا مهندس سازه

متقاضیانی که خواستار مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق تحصیل می باشند، می توانند از وکلا و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *