مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته معماری در آرژانتین

رشته معماری در آرژانتین

دانشگاه های برتر آرژانتین دانشجویان بسیاری را جهت تحصیل رشته معماری در آرژانتین پذیرش کرده و امکانات بسیاری در اختیار آن ها قرار می دهد. این کشور، با نام رسمی جمهوری آرژانتین، کشوری در آمریکای جنوبی است. به طوری که، از غرب و جنوب با شیلی، از شمال با بولیوی و پاراگوئه و از شمال شرقی با برزیل و اروگوئه همسایه است. این کشور یک فدراسیون است که از 23 استان و شهر خودمختار بوینس آیرس، پایتخت و بزرگترین شهر آن تشکیل شده است. این کشور با مساحت تقریبی 2.8 میلیون کیلومتر مربع، هشتمین کشور بزرگ در جهان و بزرگترین کشور در میان کشورهای اسپانیایی زبان است.

فرصت های شغلی زیادی در این کشور برای شهروندان و خارجی ها وجود دارد. صنایعی که کارگران بین المللی قابل توجهی به کار می گیرند شامل تجارت کشاورزی صادراتی، فرآوری مواد غذایی و ساخت است. علاوه بر این، محبوبیت صنایع خدماتی در حال افزایش است. بنابراین، دانشجویانی که در این کشور فارغ التحصیل می شوند، می توانند بدون هیچ نگرانی مشغول به کار شوند. در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش خود را کرده است تا اطلاعات مفیدی درباره رشته معماری در آرژانتین در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

معرفی رشته معماری در آرژانتین

معماری امروزی این کشور به آغاز استعمار اسپانیا برمی گردد. اگرچه تنها در قرن هجدهم بود که شهرهای این سرزمین بزرگ به شکوه کامل خود رسیدند. با وجود رشد بی سابقه شهری، شهرهای بزرگ در سراسر این کشور، از جمله بوینس آیرس، قرطوبا، سالتا و مندوزا، موفق به حفظ و حفظ ریشه های معماری و زیبایی استعماری خود شده اند. مینیمالیسم سبک باروک Rioplatenese به وضوح در بسیاری از کلیساهایی که امروز نیز در بوینس آیرس وجود دارد منعکس شده است. از جمله کلیساهای سان ایگناسیو، بانوی ما قطبی، کلیسای جامع و شورا کار معماران ایتالیایی مانند آندره بلانکی و آنتونیو ماسلا می باشد.

در پی جنگهای استقلال در این کشور، در آغاز قرن نوزدهم، تأثیرات معماری ایتالیا و فرانسه افزایش یافت. به طوری که، مشخصه آن سبک آکادمیک است که تا دهه های اولیه قرن بیستم ادامه داشت. تلاش برای بازسازی مناظر شهری کشور در نیمه دوم قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم اتفاق افتاد. زمانی که گرایش های اروپایی به کشور نفوذ کرد، در بسیاری از ساختارهای موجود در بوینس آیرس، از جمله سانتا، منعکس شده است.

در اوایل قرن بیستم، چندین معمار ایتالیایی که در حال آمدن و آمدن هستند، در این کشور ظهور کردند. نام هایی مانند ویرجینیو کلمبو، فرانسیسکو جیانوتی و ماریو پالانتی، که غرفه ایتالیا را برای نمایشگاه بین المللی دل سنتناریو (1910) طراحی کردند، با استفاده از سبک های مختلف، از جمله آرت نو، مشاغل معماری معنی داری را در کشور ایجاد کردند. سازه هایی که این معماران ایجاد کرده اند از مهم ترین قرن بیستم در این کشور بوده و آن هایی که امروز باقی مانده اند همچنان نقش بسیار مهمی در تعریف منظر معماری شهر دارند.

تحصیل کارشناسی رشته معماری در آرژانتین

تحصیل کارشناسی رشته معماری در آرژانتین

تحصیل کارشناسی در آرژانتین مدرکی است که پس از اتمام 120 اعتبار اعطاء می شود. طول دوره کارشناسی معمولا 8 ترم می باشد. برای تکمیل دوره کارشناسی، دانشجویان باید دوره های عمومی را خواند و یک موضوع اصلی را انتخاب نمایند. دانشجویانی که به ریاضیات کاربردی علاقه دارند، ممکن است تحصیل رشته معماری در آرژانتین را انتخاب کرده و دنبال نمایند. بیشتر کلاس ها به دانشجویان تاکید بر اصول مهندسی و تکنیک های حل مساله، خانه ها و ساختمان هایی با هزینه مقرون به صرفه را می آموزد.

مدرک کارشناسی یک مدرک 4 ساله است و استاندارد آموزش عالی در اکثر کشورهای جهان است. مدرک کارشناسی را می توانید در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی، دانشکده های محلی و از طریق دانشگاه های آنلاین کسب کنید. معماری رشته ای است که به وسیله آن ساختمان ها طراحی و سپس ساخته می شوند. این شامل استفاده از فناوری، مواد و محیط زیست به منظور تحقق الزامات قانون و افرادی است که ساخت و ساز را انجام می دهند. از آنجا که این کشور در نیمکره جنوبی واقع شده است، سال تحصیلی از مارس آغاز می شود و تا دسامبر ادامه دارد. سال تحصیلی در بیشتر مدارس براساس ترم است. بیشتر دوره ها بر روی سخنرانی ها و نمرات متمرکز بر یک آزمون یا مقاله در پایان دوره است.

معرفی دانشگاه های Architecture در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین به 3 سطح تقسیم می شود. در جدول زیر سطوح را مشاهده می کنید:

سطوحتوضیحات
سطح اولتحصیلات عالی، مدارک تحصیلی یا فنی را مانند معلمان یا تکنسین ها ارائه می دهد. دوره های تحصیلی معمولا بین 1 تا 3 سال طول می کشد.
سطح دومدانشگاه، تحصیلات حرفه ای در دانشگاه ها ارائه شده و  طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی را شامل می شود. به طوری که، منجر به مدارک، مجوزها و عناوین (برای وکلا و پزشکان) می شود. این برنامه ها بین 4 تا 6 سال است.
سطح سومتحصیلات تکمیلی، پژوهش محور است و شامل مدارک تخصصی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

در این کشور بیش از 100 موسسه آموزش عالی وجود دارد. به طوری که، شامل 38 دانشگاه ملی، 42 دانشگاه خصوصی، 6 موسسه آموزش عالی خصوصی و 14 کشور، 1 دانشگاه استانی، 1 دانشگاه خارجی و 1 دانشگاه بین المللی است. از مدارس برتر می توان به دانشگاه بونیس آیریس، دانشگاه بلگرانو و دانشگاه تورکواتو دی تلا اشاره کرد که به ویژه برای برنامه MBA دارای رتبه برتر شناخته می شود.

برای علاقه مندان به رشته معماری در آرژانتین دانشگاه های زیر پیشنهاد می شود:

  • دانشگاه ملی شمال شرقی
  • دانشگاه مندوزا
  • دانشگاه کاتولیک لا پلاتا
  • دانشگاه کاتولیک قرطبه
  • دانشگاه بوینس آیرس
  • دانشگاه Torcuato di Tella
  • دانشگاه ملی مار دل پلاتا
  • دانشگاه ملی لیتورال
  • دانشگاه بلاس پاسکال
  • دانشگاه ملی کوردوبا

برخی از دانشگاه های ذکر شده در لیست بالا دارای رتبه جهانی در سایت QSWorld می باشند. رتبه آن ها را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

دانشگاه های جهانی معماری آرژانتندر این مقاله تلاش شد تا اطلاعات لازم درباره این برنامه به شما داده شود. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این برنامه و همچنین تحصیل و اعزام دانشجو به آرژانتین با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *