مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته معماری در فیلیپین

رشته معماری در فیلیپین

با تحصیل رشته معماری در فیلیپین دانشجویان بهترین فرصت را دارند، تا در کشوری تحصیل کنند که معمارهای موفق و بزرگی در آن حضور دارند. علیرغم درگیری های سیاسی در منطقه، اداره ملی توسعه اقتصادی این کشور طرحی را در سال 2017 منتشر کرد که خواسته های این کشور در 5 سال آینده را مشخص می کند. از جمله تبدیل شدن به کشوری از طبقه متوسط به بالا تا سال 2023، این کشور آموزش و پرورش را برای افزایش ثبت نام، میزان فارغ التحصیلی، زمان سپری شده در مدرسه در اولویت قرار داده و امیدوار است که کیفیت آموزش را بهبود بخشد.

بیش از 5000 دانشجوی بین المللی در حال حاضر هر ساله در این کشور تحصیل می کنند. تمام برنامه های آموزشی، از جمله برنامه های کارشناسی ارشد، علاوه بر داشتن یکی از بهترین سیستم های آموزشی در آسیا، به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. کیفیت دانشکده بسیار بالا است، موسسات آموزش عالی 115000 معلم با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا استخدام می کنند. اطلاعات برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته معماری در فیلیپین توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده و در این نگارش در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

معرفی دانشگاه های رشته معماری در فیلیپین

سیستم آموزش عالی در این کسور از سیستم آموزشی آمریکا الگو گرفته و شامل درجات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. به دانشجویانی که مدرک حرفه ای می گیرند معمولا استانداردهای آمریکایی مانند اصول حسابداری عمومی پذیرفته شده برای دانشجویان حسابداری آموزش داده می شود. این کشور بیش از 2200 دانشگاه و سایر موسسات آموزش عالی از جمله پردیس های ماهواره ای و دانشکده های محلی به همراه چندین مدرسه بین المللی دارد.

در جدول زیر تعداد مدارس و دانشگاه ها را مشاهده می کنید:

پارامترتعداد
مداراس دولتی650
مدارس خصوصی1600
دانشگاه های دولتی110

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، حدود 650 مدرسه دولتی و حدود 1600 مدرسه خصوصی هستند. 110 دانشگاه دولتی وجود دارد. رشته معماری در فیلیپین در اکثر دانشگاه های این کشور ارائه می شود.

برترین دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه فیلیپین (UP)
  • دانشگاه سانتو توماس (UST)
  • دانشگاه فنی فیلیپین (TUP)
  • دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین (PUP)
  • دانشگاه ماپوآ

دانشگاه پلی تکنیک فیلیپین، یکی از دانشگاه های رایگان فیلیپین است.

رشته معماری در دانشگاه فیلیپین

دانشگاه فیلیپین (UP)، خانه بسیاری از بزرگان، موسسه شماره یک آموزش عالی جهت تحصیل رشته معماری در فیلیپین است. این در فرهنگ آن ها چیز جدیدی نیست. این دانشگاه هر ساله جزء برترین ها در سایت QSWorld است.

در نمودار زیر می توانید رتبه آن را بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده کنید:

رتبه جهانی دانشگاه فیلیپین

از این گذشته، این دانشگاه مواردی مانند ایلدفونسو سانتوس جونیور پدر معماری منظر این کشور را در اختیار دانشجویان قرار داده است. به دانشجویان این امکان را می دهد تا مکان های تاریخی مانند پارک پاکو، پارک ریزال و مرکز فرهنگی این کشور را دریابند. علاوه بر این، برای اولین بار در امتحان مجوز معماری امسال (ALE) ، از UP با کسب میانگین 83.5% در آزمون، مقام دوم را به دست آورد. این امر باعث می شود این دانشگاه به عنوان یکی از بیشترین افراد مورد جستجو از لحاظ مهارت و تبحر معماران با کفایت باشد. پردیس دیلیمان این دانشگاه همچنین سایت مجتمع علمی ملی کشور است. واحدهای تحقیقاتی برجسته این بخش از دانشگاه با مرکزیت مجتمع علوم ملی همگی در پیشگامان تحقیق و توسعه علمی در این کشور می باشند.

آن ها شامل:

  • انستیتوی علوم دریایی (MSI)
  • انستیتوی ملی علوم زمین شناسی (NIGS)
  • انستیتوی ملی فیزیک (NIP)
  • انستیتوی ملی زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی دیلیمان (NIMBB-Diliman)
  • انستیتوی ملی توسعه آموزش علوم و ریاضیات (NISMED)

به علاوه، این دانشگاه رشته هنر در فیلیپین را به دانشجویان بین المللی و بومی ارائه می دهد.

رشته معماری در دانشگاه سانتو توماس فیلیپین

دانشگاه سانتو توماس (UST)، که به عنوان قدیمی ترین دانشگاه آسیا لقب گرفته است در بین سالن های دانشکده های معماری مقام دوم را به خود اختصاص داده است. طراحی های باشکوه فقط در محله باشکوه سانتیسیمو روزاریوآن ها دیده نمی شود، بلکه در ذهن دانشجویان بسیار زیادی نیز دیده می شود. این دانشگاه با افتخار 3 هنرمند ملی را برای رشته معماری در فیلیپین در خود جای داده است. خوان اف. ناكپیل رئیس معماران این کشور، خود را در وجود تئاتر ریزال جاودانه كرد. لئاندرو لوکین که با هنرهای عامیانه و کارهای دیگر ما را متحیر کرد.

فرانسیسکو مائوسا که کاخ نارگیل را به مردم این کشو هدیه داد. این امتیاز 81.75% را به عنوان نمره کلی در آزمون مجوز معماری بین سال های 2014 تا 2018 به دست آورد. قابل ذکر است، Felino “Jun” Palafox Jr، بنیانگذار و شریک عامل Palafox Associated، تنها شرکت معماری این کشور که از 7 سال گذشته در 200 شرکت برتر معماری در جهان معماری جهان لندن قرار دارد. در سال 2006، این شرکت با داشتن تمایز به عنوان تنها شرکت جنوب شرقی آسیا در لیست، در رتبه 94 قرار گرفت. CHED UST را به عنوان یک مرکز برتری برای آموزش معماری برچسب گذاری کرد.

رشته معماری در دانشگاه سانتو توماس فیلیپین

تحصیل در فیلیپین

در واقع، طبق انستیتوی آمار یونسکو (UIS)، تعداد دانشجویان فیلیپینی که در دوره های تحصیل در خارج از کشور ثبت نام کرده اند از 1999 تا 2016، حدود 3 برابر شده است. و اعتقاد بر این است که این تعداد همچنان در حال گسترش است. اما در مورد دلایل مهم تحصیل در فیلیپین کمتر شنیده می شود. این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر میزبان تعداد کمتری دانشجویان خارجی است. براساس داده های UIS و CHED، تعداد دانشجویان خارجی در این کشور در سال های گذشته بالا و پایین رفته بود. آخرین شمارش 8208 دانشجو در سال تحصیلی 2015-2016 بود. اما در واقع بسیاری از دلایل خوب وجود دارد که اتباع خارجی باید در این کشور تحصیل کنند.

مهم ترین دلیلی که دانشجویان خارجی باید در این کشور تحصیل کنند این است که، معلمان فیلیپینی به زبان انگلیسی تسلط دارند. معلمان فیلیپینی، هم در ارتباط نوشتاری و هم در گفتار، مهارت زیادی در زبان انگلیسی دارند. انگلیسی وسیله آموزش است و ریشه عمیق در آموزش و فرهنگ این کشور دارد. علاقه مندانی که خواهان اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل در این کشور به خصوص نحوه اعزام دانشجو به این کشور می باشند، می توانند به سایر مقالات نگارش شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند یا برای اخذ ویزای دانشجویی فیلیپین با این موسسه تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *