مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور می تواند یک دوره تحصیلی بسیار کاربردی و مقرون به صرفه برای دنیا کار در فضای حال جوامع محسوب می شود. در تحصیلات بین المللی در اکوادور موارد بسیاری را می آموزید که از شما یک کارشناس حرفه ای در امور بهداشت و سلامت عمومی می شازد. در کشور اکوادور شرایط تحصیلی مناسب است و شما می توانید موارد محدودی به زبان انگلیسی در کشور اکوادور تحصیل کنید. رشته مدیریت بهداشت در اکوادور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود و شما می توانید با اتمام تحصیلات خود در این کشور در حوزه مدیریت بهداشت عمومی در مشاغل مختلف و مراکز متفاوت تحصلی کنید. همچنین در اکوادور می توانید زمینه خوبی برای تحصیلات عالیه در دیگر کشورهای اروپایی را تضمین کنید. در خصوص مهاجرت به اکوادور و تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

مقطع کارشناسی و ارشد بهداشت عمومی دانشگاه های اکوادور به دنبال کمک به بهبود شرایط بهداشتی گروه های مختلف جمعیتی در کشور، از طریق اجرای یک برنامه آموزشی حرفه ای فارغ التحصیلان چند رشته ای است. این برنامه به طور موثر جنبه های نظری، عملی و تحقیقاتی را از طریق استفاده از یادگیری و روش های متنوع ترکیب می کند. پس از پایان برنامه، دانش‌آموزان می‌توانند مسائل مهم بهداشت عمومی (حاره‌ای، عفونی و مزمن) را در روستایی و شهری اکوادور توصیف کنند و همچنین آنها را با مسائل بهداشت عمومی ایالات متحده مقایسه کنند. دانش آموزان قادر خواهند بود ساختار سیستم های بهداشت عمومی و خصوصی اکوادور را توصیف کنند و آنها را با سیستم های بهداشتی ایالات متحده مقایسه کنند. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند پاسخ‌های مداخله‌ای مناسب را به نیازهای مختلف سلامت بیان کنند و ممکن است به جمع‌آوری داده‌ها، توسعه مداخله و یا/ارزیابی کمک کنند

نتایج و توانمندی های یک متخصص مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور داری شرایط و ویژگی های زیر است:

  • پیشبرد پیشرفت شغلی خود به عنوان یک مدیر و تصمیم گیرنده فنی- سیاسی در مورد مسائل بهداشتی و بین بخشی در کار با جمعیت و گروه های جمعی.
  • اتخاذ تصمیمات آگاهانه برای طراحی و برنامه ریزی برنامه ها، پروژه ها و سیاست ها، از طریق ادغام رویکردهای ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری، استفاده از اپیدمیولوژی و آمار در بهداشت عمومی، درک مفاهیم و روش های اقتصاد سلامت و دستورالعمل های مربوط به توسعه سیاست های عمومی و مدیریت خدمات و سیستم ها.
  • تقویت رهبری هدفمند و دیدگاه انتقادی خود در مسائل بهداشت عمومی که در درجه اول به مدیریت برنامه ها، پروژه ها، خدمات، شبکه ها و سیستم ها تحت یک منطق عمومی معطوف است.

در بخش زیر شاهد رشته های پرطرفدار در اکوادور می باشید:

رشته های پرطرفدار در اکوادور

مزایا تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

نحوه تحصیل و تدریس رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور یک مدل یادگیری مبتنی بر شایستگی که از طریق آن دانش‌آموز می‌تواند تعاملی بین رشته‌ها برای تجزیه و تحلیل رویدادهای بهداشتی که به روشی یکپارچه و جامع مورد توجه قرار می‌گیرد، برقرار کند. كاربرد رويكردهاي مشاركتي بر توانمندسازي دانش‌آموز در زمينه فرايند يادگيري تمركز دارد. برای این کار، دانش‌آموزان در معرض محیط‌های کلاس درس قرار می‌گیرند، جایی که بازتاب انتقادی، گفت‌وگوی سازنده و یادگیری مبتنی بر مشکل تقویت می‌شود. در حین تحصیل یادگیری در محل با فضاهای تمرینی در این زمینه ترکیب خواهد شد، جایی که دانش آموزان از طریق تعامل با بازیگران مختلف در قلمرو، حل عملی مشکلات در بهداشت عمومی را تجربه خواهند کرد. فرآیند یادگیری با استفاده از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، با استفاده گسترده از شبکه‌ های موجود و پلت ‌فرم‌ های مجازی پشتیبانی می‌شود، که امکان تعامل دانش‌آموز را در محیط‌های مختلف فراهم می‌کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور اکوادور می باشید:

نرخ بیکاری در رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور اکوادور

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در کشور اکوادور می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلزبان تحصیلنرخ فارغ التحصیلی
کارشناسی4 سالانگلیسی%80
کارشناسی ارشد3 سالانگلیسی%77
دکترا3 سالانگلیسی%74

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

تحصیل در اکوادور ترکیبی از اساتید تمام وقت و پاره وقت با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. این تجربه کاری گسترده در تحقیقات، مدیریت و رهبری برنامه ها و پروژه های بهداشت عمومی، با دانش گسترده و تجربه میدانی در مورد موضوعات بهداشت عمومی در در سطح ملی و مشارکت های مشترک در سطح بین المللی محسوب می شود. متقاضی برنامه کارشناسی ارشد بهداشت عمومی USFQ یک کارشناس است که یا کار و همکاری تیمی آشناست و با انگیزه بالا، با تعهد قوی به بهبود سلامت گروه های جمعیتی، همراه با حرفه ای برای خدمات عمومی و توسعه اجتماعی، و کمک به بهبود سلامت و شرایط زندگی است. فردی که به برنامه مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد ملحق می شود باید حداقل 2 سال تجربه کاری در زمینه های مرتبط با بهداشت عمومی داشته باشد.

همچنین او باید انگیزه توسعه دانش و کسب مهارت های خود را داشته باشد. باید مایل به آموزش در یک برنامه سخت باشد که نیازمند فداکاری و تلاش در کسب دانش و مهارت است. نگرش و نظم و انضباط آنها آنها را مستعد می کند تا فردی فعال و منعطف برای تجربیات جدید آموزش و کار تیمی برای ایجاد روابط متقابل بهتر تیمی و انسانی باشند. این برنامه به بررسی مسائل بهداشت عمومی در اکوادور می پردازد. این برنامه به جوامع روستایی و شهری اکوادور در منطقه آند، در منطقه آمازون، و در سواحل اقیانوس آرام و در شهرهایی مانند کیتو، تنا و بانوس سفر می کند. دانش‌آموزان از بیمارستان‌های دولتی و/یا خصوصی یا کلینیک‌های بهداشت عمومی بازدید می‌کنند، با مقامات بهداشتی محلی صحبت می‌کنند، در مورد درمان طبیعی در جنگل‌های بارانی آمازون یاد می‌گیرند و ممکن است با یک نیازسنجی یا پروژه تحقیقاتی درگیر شوند.

 

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در اکوادور

مدیران خدمات بهداشتی و درمانی مسئولیت کسب و کار مراقبت های بهداشتی را بر عهده دارند. مهارت های آنها برای توسعه استراتژی هایی برای به حداکثر رساندن ارائه کارآمد و مؤثر خدمات بهداشتی در طیف متنوعی از تنظیمات بهداشتی استفاده می شود. بهداشت یک صنعت جهانی است و کار پس از تحصیل در اکوادور دارای طیف وسیعی از گزینه های شغلی در بخش خصوصی هستند و فرصتی برای کمک به آینده خدمات بهداشتی در سطح ملی و بین المللی دارند. شاغلین خدمات بهداشتی به عنوان مدیران یا افسران خدمات بهداشتی یا اداری، افسران پروژه، کارکنان بیمه سلامت و مدیران منابع انسانی کار می کنند. فارغ ‌التحصیلان رشته مدیریت بهداشت عمومی در بخش‌های بهداشت دولتی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، خدمات مراقبت‌های بهداشتی اولیه، آژانس‌های بیمه سلامت، خدمات بهداشتی اجتماعی و دانشگاه‌ها به کار گرفته شده‌اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل دکترا در اکوادور مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *