مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا درباره نحوه مدیریت یک متخصص و کارشناس در حوزه بهداشت و سلامت عموم افراد جامعه است. در کشور اسپانیا دانشگاه های متععد و خوبی برای تحصیل این رشته عالی به زبان اسپانیایی و انگلیسی وجود دارد. در طول تحصیل خود در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا می توانید تجارب بسیار خوبی در زمینه این رشته به صورت عملی به دست آورید. همچنین در یک کشور شاد با فرهنگی خاص تحصیل می کنید که تجربه ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد. همچنین می توانید رشته مدیریت بهداشت را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. این یکی از امتیازات مهم است که در این کشور تحصیل کنید زیرا می توانید به بهترین شکل ممکن زبان اسپانیایی را بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور شماست.

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا

در هر دانشگاه معمولی، شرایط عمومی پذیرش برای مدرک کارشناسی ارشد، دیپلم و گواهی انگلیسی برای دانشجویان بین المللی است. برخی از دانشگاه‌ ها مدرکی با سطح برنامه درسی برابر درخواست می‌کنند، در حالی که برخی از دانشگاه‌ ها مانند دانشگاه اویدو به مدرک مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی یا علوم اجتماعی نیاز دارند. علاوه بر این، متقاضیان باید بتوانند مدرک زبان انگلیسی را که نشان دهنده سطح مهارت آنها باشد ارائه دهند. با این حال، اگر دانشجو از یک کشور انگلیسی زبان یا دانشگاهی باشد که از برنامه درسی انگلیسی استفاده می کند، مدرک زبان انگلیسی لازم نیست. بسته به دانشگاه، دوره را می توان به زبان انگلیسی یا اسپانیایی گذراند. در دانشگاه گرانادا، کارشناسی ارشد آنها در بهداشت عمومی تحت Europubhealth گرفته می شود.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل در رشته مدیریت بهداشت در کشور اسپانیا می باشید:

مزایا تحصیل در رشته مدیریت بهداشت در کشور اسپانیا

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا هستید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلتعداد دانشگاهنرخ پذیرش
کارشناسی3 سال543%
کارشناسی ارشد و دکترا2 سال5%39

دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا

دانشگاه گرانادا در سال 1531 توسط امپراتور چارلز پنجم تأسیس شد. این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های واقع در گرانادا، اسپانیا است که دارای 5 پردیس در سراسر شهر است. علاوه بر این، آنها همچنین یک پردیس در سئوتا و ملیلا دارند. در حال حاضر این دانشگاه دارای 5 مدرسه، 22 دانشکده، 116 گروه آموزشی و حدود 80000 دانشجو در دانشگاه است. این تنها دانشگاه در اسپانیا است که به برنامه Europubhealth+ وابسته است. دانشگاه گرانادا بهترین دانشگاه اسپانیا با برنامه MPH است. مقطع کارشناسی ارشد 2 ساله و با 120 اعتبار می باشد. دوره به زبان اسپانیایی است. این بر ارزیابی آمارهای سلامت و عوامل مؤثر بر سلامت جوامع و چگونگی تأثیر عوامل اجتماعی و محیطی بر سلامت افراد متمرکز است. برای ورود به برنامه، متقاضی باید مدرکی از اسپانیا یا منطقه آموزش عالی اروپا یا مدرکی معادل داشته باشد.

دانشگاه پومپئو فابرا در بارسلون اسپانیا واقع شده است. در سال 1990 توسط دولت خودمختار کاتالونیا تأسیس شد. این دانشگاه دارای 3 پردیس است: پردیس سیوتادلا، پردیس پوبلنو و پردیس مار. اگرچه لازم نیست، این برنامه معمولا برای متخصصان در زمینه مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی است. متقاضیان واجد شرایط باید دارای مدرک دیپلم، ریز نمرات، رزومه تحصیلی به زبان های اسپانیایی، کاتالان یا انگلیسی، نامه پذیرش و گواهی زبان برای سطح مهارت انگلیسی و اسپانیایی باشند. انتظار می رود دانشجویان اتحادیه اروپا برای سال اول 3387$ (دلار) بپردازند، در حالی که دانشجویان بین المللی (غیر اتحادیه اروپا) معمولاً $6701 (دلار) پرداخت می کنند. دانشگاه بین المللی والنسیا، یکی از برترین دانشگاه های اسپانیا با مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی، در سال 2008 توسط دولت منطقه ای والنسیا در والنسیا، اسپانیا تاسیس شد.

در این بخش از مطلب ویژگی های تحصیل در اسپانیا در رشته مدیریت بهداشت را مشاهده می کنید:

ویژگی های تحصیل در اسپانیا در رشته مدیریت بهداشت

 

مقطع ارشد رشته مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه های اسپانیا

این یک دانشگاه خصوصی است که در یادگیری همزمان تخصص دارد که در آن تمام کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود. دانش آموزان سخنرانی های تعاملی زمان واقعی دارند. با این حال، سخنرانی ها برای دانش آموزانی که نمی توانند در کلاس های زنده شرکت کنند نیز ضبط می شود. دوره کارشناسی ارشد در مجموع دارای 60 واحد می باشد. آنها ادعا می کنند که تنها دانشگاهی هستند که 2 رشته مرتبط به هم ارائه می دهند. دانش آموزان می توانند از طریق تلفن یا لپ تاپ در سخنرانی های آنلاین زنده شرکت کنند. دانشگاه مورسیا بزرگترین دانشگاه مورسیا است و سومین دانشگاه قدیمی اسپانیا محسوب می شود. در سال 1272 توسط آلفونسو دهم پادشاه کاستیل تأسیس شد. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 30000 دانشجو و 3000 مدرس دارد. آنها 60 برنامه کارشناسی، 72 برنامه کارشناسی ارشد رشته ایمنی شناسی در اسپانیا را ارائه می دهند.

این برنامه را می توان در 1، 2 یا 3 سال با 60 ECTS اخذ کرد. قیمت هر اعتبار در سال اول 43 دلار، در سال دوم $70 (دلار) و در سال سوم 81 دلار است. دانشجویان شاغل باید برنامه را در 2 سال به صورت پاره وقت تکمیل کنند. این دوره به زبان اسپانیایی در یک تجربه یادگیری کلاسی معمولی تدریس می شود. دانشگاه اویدو، تنها دانشگاه آستوریاس، اسپانیا با تقریباً 28000 دانشجو می باشد. این دانشگاه دارای 7 پردیس و امکانات تحقیقاتی در هر شهر است. این دانشگاه دولتی با بیش از 400 سال سابقه است. کارشناسی ارشد به مدت 1 سال با 60 واحد ECTS گرفته می شود. این دوره برای تجهیز متخصصان به دانش لازم در شرایط اضطراری و بلایا و تمرکز بر زمینه های کلیدی واکنش، ترمیم و پیشگیری برگزار می شود.

مقطع ارشد رشته مدیریت بهداشت عمومی در دانشگاه های اسپانیا

هزینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسپانیا

دستمزد کار در اسپانیا در رشته مدیریت بهداشت عمومی بنابر مهارت و نوع کار شما متفاوت است. زندگی دانشجویی در اسپانیا حدود هزار دلار در ماه برای هزینه های اقامت، غذا، حمل و نقل و سایر هزینه ها هزینه خواهد داشت. بستگی به محل زندگی و بودجه شما دارد. البته، اگر در مرکز شهر زندگی می‌کنید، اجاره بها گران‌تر است تا اینکه در مکان‌های مقرون ‌به ‌صرفه‌تر زندگی می‌کنید. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا بستگی به تعداد واحدهایی دارد که می گیرید. به عنوان مثال، در دانشگاه گرانادا، یک اعتبار 16$ (دلار) هزینه دارد. اگر 60 واحد در سال دریافت کنید که هزینه آن حدود $960 (دلار) است. اگر تصمیم به گرفتن 90 واحد درسی داشته باشید، 1440 دلار هزینه خواهد داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به اسپانیا تمام آنچه را نیاز است به شما خواهد گفت.

سوالات پرتکرار در مورد رشته مدیریت بهداشت در اسپانیا

در این قسمت از مقاله به سوالات پرتکرار شما در مورد رشته مدیریت بهداشت در اسپانیا پاسخ  داده ایم:

  • دانشگاه های عالی برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت در اسپانیا کدامند؟ دانشگاه پومپئو فابرا- دانشگاه بین المللی والنسیا،- دانشگاه گرانادا
  • شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در رشته مدیریت بهداشت چگونه است؟ اگر دانشجو از یک کشور انگلیسی زبان یا دانشگاهی باشد که از برنامه درسی انگلیسی استفاده می کند، مدرک زبان انگلیسی لازم نیست. بسته به دانشگاه، دوره را می توان به زبان انگلیسی یا اسپانیایی گذراند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *