مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته قلب و عروق در پاراگوئه

رشته قلب و عروق در پاراگوئه

رشته قلب و عروق در پاراگوئه به زبان اسپانیایی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. پاراگوئه دارای دانشگاه های معتبری است. رشته قلب و عروق رشته ای تخصصی و مهم در پاراگوئه به شمار می رود. بیماری های قلبی و عروقی در پاراگوئه نیز شایع هستند و نیاز به متخصصین قلب و عروق در این کشور حس می شود. پاراگوئه کشوری اسپانیایی زبان است و برای تحصیل و کار در این کشور نیاز به تسلط به زبان اسپانیایی است. توجه داشته باشید که تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است اما دانشگاه های آن مورد تایید وزارت علوم نیست. با استفاده از مشاوره در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید تجربه سال ها کار در مهاجرت را در مسیر مهاجرت خود همراه کنید.

تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه

پاراگوئه یک کشور مرکزی آمریکای جنوبی با حدود 7 میلیون شهروند است که در سال 1811 از سلطه اسپانیا آزاد شد. این کشور با بولیوی، آرژانتین و برزیل هم مرز است و از نظر جغرافیایی کمی کوچکتر از کالیفرنیا است. پایتخت کشور، آسونسیون، خانه نیم میلیون شهروند است، تنها دانشکده پزشکی کشور و به عنوان مرکز مراقبت های بهداشتی برای کل کشور عمل می کند. امروزه پاراگوئه دارای نرخ باسوادی %94 و جمعیتی جوان و امیدوارکننده است. در آوریل 2018، بنیانگذار و مدیر پزشکی قلب به قلب، دکتر نیلاس یانگ، و مدیر اجرایی، جوزی اورت، به آسونسیون سفر کردند تا در مورد مدل برنامه خودپایداری ما با رهبران فکری قلب پاراگوئه صحبت کنند.

به میزبانی دکتر آدریان ابنر، رئیس بخش قلب و عروق در بیمارستان دانشگاهی پاراگوئه، دکتر یانگ و خانم اورت توانستند از واحدهای قلب 3 موسسه پزشکی بازدید کنند و با چندین تیم از پزشکان ملاقات کنند تا در مورد گسترش مراقبت های قلبی گفتگو کنند. امروز در این دانشگاه تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه با همکاری موسسات زیرمجموعه انجام می گیرد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در پاراگوئه معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه آسونسیون

کار در رشته قلب و عروق در پاراگوئه

متخصصان قلب و عروق طیف گسترده ای از خدمات را برای مطالعه، پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات قلبی از جمله نارسایی قلبی، ایست قلبی و بیماری عروق کرونر ارائه می دهند. قلب یک حوزه تخصصی پزشکی است و متخصصان قلب انواع مختلفی دارند. این بدان معنی است که قلب و عروق طیفی از مسیرهای شغلی و تخصص ها را برای کار در رشته قلب و عروق در پاراگوئه پوشش می دهد. برخی از مشاغل قلب و عروق شامل روش های تهاجمی و جراحی قلب است، برخی دیگر شامل تشخیص شرایط و حمایت از بیماران است و سایر مشاغل قلب و عروق بیشتر مبتنی بر تحقیقات هستند.

برخی از مشاغل قلب و عروق شامل درمان بیماران مبتلا به مشکلات قلبی مداوم است در حالی که برخی دیگر درمان های اورژانسی را برای بیماران مانند شرایط ناگهانی تهدید کننده زندگی انجام می دهند. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک متخصص قلب هستید، مهم است که انواع مختلف شغل قلب را درک کنید. این به شما کمک می کند تا شغل خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید و در زمینه قلب و عروق که به بهترین وجه متناسب با مهارت ها و علایق شما است، کار کنید.

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در پاراگوئه برای کار در پاراگوئه به شرح زیر است:

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در پاراگوئه

توسعه رشته قلب و عروق در پاراگوئه

پاراگوئه یکی از تنها دو کشور محصور در خشکی در آمریکای جنوبی، با جمعیتی کمتر از 7 میلیون نفر است. بیماری روماتیسمی قلبی بومی در اینجا می تواند با نرخ بالای فقر مرتبط باشد. همچنین مستقیماً با شیوع بالای بیماری دریچه ای قلب در میان بزرگسالان پیر و جوان مرتبط است. متاسفانه دسترسی به مراقبت های قلبی بسیار محدود است. در سال 2019، سازمان Heart to Heart شروع به برقراری روابط با مقامات وزارت بهداشت و متخصصان برجسته قلب کرد. در آوریل 2019، یک تیم متشکل از 11 متخصص در یک ماموریت اکتشافی جراحی-آموزشی اولیه به پاراگوئه سفر کردند.

تمرکز سفر افزایش آگاهی در مورد امکانات درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری دریچه ای قلب و همچنین ارزیابی قابلیت همکاری طولانی مدت که منجر به مراقبت قلبی در سراسر کشور می شود، بود. علاوه بر انجام ماموریت آموزشی اکتشافی جراحی قلب بزرگسالان، همچنین دومین ارزیابی سایت در بیمارستان کودکان در حومه آسونسیون انجام داده شد تا ظرفیت آنها برای تشخیص و درمان کودکان متولد شده با نقص قلبی بهتر درک شود.

شرایط کسب ویزای تحصیلی پاراگوئه را در این مقاله دنبال کنید.

مشاغل غیر پزشکی قلب و عروق در پاراگوئه

مشاغل غیر پزشکی قلب و عروق در پاراگوئه

اکثر مشاغل قلب و عروق نیاز به مدرک پزشکی کامل و آموزش گسترده پس از صلاحیت دارند. تیم قلب و عروق شامل مشاغل غیرپزشکی نیز می شود، اگرچه اینها نیز به صلاحیت ها و تجربه زیادی نیاز دارند. این رشته طیف مختلف از مشاغل غیر پزشکی را در پاراگوئه شامل می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

شغلشرح
پرستار قلبیک پرستار قلب یا قلب و عروق به جای مدرک پزشکی به مدرک پرستاری نیاز دارد. پرستاران قلب بخش کلیدی تیم قلب و عروق هستند. آنها به پزشکان در تشخیص بیماری های قلبی، ترتیب دادن جراحی ها و سایر روش ها و ارائه مراقبت های بعدی متخصص به بیماران کمک می کنند.
فیزیولوژیست قلبهمچنین به عنوان تکنسین ‌های قلب شناخته می‌شوند و کارهای تشخیصی مهمی را با بیماران مشکوک یا شناخته ‌شده قلبی انجام می‌دهند. آنها به عنوان بخشی از تیم قلب و عروق کار می کنند و طیف وسیعی از آزمایشات مانند EKG، اکوکاردیوگرافی و تست استرس قلبی را از طرف متخصصان قلب که آنها را درخواست می کنند انجام می دهند. یک شغل به عنوان فیزیولوژیست قلب ممکن است شامل کمک به تنظیم ضربان ساز و ارائه مراقبت های بعدی برای بیماران دارای ضربان ساز باشد. الزامات مشاغل فیزیولوژیست قلب به کارفرما بستگی دارد. آنها معمولاً شامل مدرک فیزیولوژی قلب و همچنین تجربه کاری در محیط پزشکی یا قلب هستند. همچنین ممکن است به مدارک اضافی و عضویت در انجمن های مربوطه نیاز باشد.

برای اعزام دانشجو به پاراگوئه می توانید مطالب تکمیلی را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *