مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته قلب و عروق در قبرس

رشته قلب و عروق در قبرس

 رشته قلب و عروق در قبرس یکی از رشته های مهم پزشکی در این کشور به شما می رود. دانشگاه های پزشکی قبرس دوره های تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند. برنامه های ارائه شده در این کشور به زبان های یونانی قبرسی و یا زبان ترکیه ای در شمال است. توجه داشته باشید که زبان تحصیل یکی از موارد مهم برای پذیرش و آموزش در این کشور است. رشته های پزشکی در قبرس به این زبان ها تدریس می شود و دانشجویان نیاز به داشتن تسلط به این زبان ها دارند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت هستید می توانید روش های مختلف را از کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

تحصیل رشته قلب و عروق در قبرس

رشته قلب و عروق در قبرس یک تخصص پزشکی مهم است که با اختلالات قلب سروکار دارد که در آن متخصصان قلب، تشخیص و درمان نارسایی قلبی، نقایص مادرزادی قلب و بیماری عروق کرونر را ارائه می دهند. این شامل مطالعه انواع پیچیده بیماری ‌ها و روش ‌های قلبی است، بنابراین یک دانشجوی پزشکی باید بسته به مجموعه مهارت ‌های خود، بر روی تخصص خود تمرکز داشته باشد. مهمتر از همه، یک متخصص قلب مسیر پزشکی داخلی را طی می کند، در حالی که یک جراح قلب یک برنامه دستیاری جراحی را تکمیل می کند، نه یک دوره رزیدنتی داخلی را که متخصصان قلب انجام می دهند.

تحصیل رشته قلب و عروق در قبرس به صورت دوره های پس از تحصیل پزشکی و دوره های رزیدنتی و همچنین تحصیلات تکمیلی دنبال می شود. این دوره ها با همکاری دانشگاه ها و بیمارستان های معتبر قبرس انجام می دهند. در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته قلب و عروق در قبرس معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اروپایی قبرس
2دانشگاه قبرس
3دانشگاه نیکوزیا
4دانشگاه مدیترانه شرقی

رشته قلب و عروق در دانشگاه پزشکی مدیترانه شرقی قبرس

دانشکده پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی ارائه مدرک پزشکی را در آغاز سال تحصیلی 2012-2013 آغاز کرد. چشم انداز دانشگاه اتخاذ رویکردی برای به روزترین استانداردهای آموزشی و یادگیری مستمر در ارائه آموزش پزشکی با بالاترین استانداردها است که همیشه مبتنی بر اصول پزشکی مبتنی بر شواهد، تحقیق و رویکرد دانشجو محور باشد. هدف آموزش پزشکان بسیار ماهر است که با تعهد قوی آنها برای اقدامات پزشکی خوب و همچنین درک آنها از مسائل بهداشت جهانی و محلی، مهارت های حل مشکل برای مسائل بهداشت عمومی، تعهد به دنبال کردن آخرین پیشرفت های پزشکی، مشارکت در پیشرفت پزشکی به عنوان یک علم با بکارگیری آخرین فناوری در شیوه های روزمره و بالاترین استانداردهای اخلاقی و تحلیلی آنهاست.

این دانشکده دارای یک محیط آموزشی است که مطابق با الزامات آزمایشگاه‌های آموزشی، تحقیقاتی و آموزشی دانشجومحور مجهز به آخرین ویژگی‌ های فناوری، یک آزمایشگاه آناتومی مجهز به فناوری پیشرفته مشاهده 3 ‌بعدی فردی، جداول تشریح و مدل ‌های یکسان است. تحصیل رشته قلب و عروق در دانشگاه پزشکی مدیترانه شرقی قبرس نیز به صورت تخصصی در دوره های تکمیلی و تحصیل دکترا در قبرس ارائه می شود.

رشته قلب و رشته در دانشگاه پزشکی مدیترانه شرقی قبرس

بخش قلب و عروق بیمارستان مدیترانه قبرس

قلب و عروق رشته پزشکی است که به مطالعه، تشخیص و درمان بیماری های قلبی می پردازد. بخش قلب و عروق بیمارستان مدیترانه قبرس دارای یک تیم مجرب است که متشکل از پزشکان و پرستاران متعهد است. علاوه بر این، تجهیزات پزشکی مدرن برای مدیریت بیماری های قلبی حاد و مزمن وجود دارد. بیمارستان درمان سرپایی اما حتی سطح بالایی از مراقبت را برای بیماران بستری در کلینیک قلب و بخش مراقبت های ویژه ارائه می دهد. بیمارستان مدیترانه خدمات شبانه روزی ارائه می دهد و همه جنبه های بیماری های قلبی را پوشش می دهد، مانند:

  • انفارکتوس حاد میوکارد (سکته قلبی)
  • بیماری عروق کرونر قلب پایدار و ناپایدار
  • آریتمی های قلبی از هر نوع
  • نارسایی قلبی
  • افیوژن پریکارد
  • مشکلات آئورت
  • کاردیومیوپاتی ها
  • فشار خون
  • ناهنجاری های مادرزادی قلب

روش‌های تشخیصی مورد استفاده، روش ‌های شناخته شده بین ‌المللی برای تشخیص ناهنجاری ‌های قلبی هستند و عبارتند از:

  • الکتروکاردیوگرام
  • تست ورزش تردمیل
  • اکوکاردیوگرافی ترانس توراسیک
  • اکوکاردیوگرافی ترانس مری
  • اکوکاردیوگرافی استرس (DSE)
  • هولتر ECG 24 ساعته
  • هولتر 24 ساعته فشار خون
  • سی تی آنژیوگرافی (سی تی قلب)
  • ام آر آی قلب

کار در رشته قلب و عروق در قبرس

متخصص قلب با کار در رشته قلب و عروق در قبرس یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است که می تواند درد قفسه سینه، فشار خون بالا و نارسایی قلبی و همچنین مشکلات دریچه های قلب، عروق خونی و سایر مشکلات قلبی و عروقی را درمان کند. آنها می توانند آزمایش هایی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرام و سی تی (توموگرافی کامپیوتری) را سفارش دهند تا بفهمند مشکل چیست. با تشخیص آنها، آنها می توانند دارو سفارش دهند، به بیمار کمک کنند ورزش و عادات غذایی سالم تری شروع کنید یا کاتتریزاسیون قلبی انجام دهید. شرایط و نحوه کار در قبرس در اینجا بررسی شده است.

یک متخصص قلب یک معاینه فیزیکی انجام می دهد و علائم، سابقه پزشکی و سابقه خانوادگی بیمار را بررسی می کند. برخی از اطلاعات اولیه می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سلامت قلب و عروق به متخصص قلب شما می دهد، مانند:

  • وزن
  • فشار خون
  • سطح کلسترو
  • سطح گلوکز (قند) خون

متخصص قلب و عروق هر گونه نتایج آزمایش را بررسی می‌کند تا عوامل خطر را برای مشکلات قلبی مشخص کند. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در قبرس در نمودار زیر آمده است:

حوزه های رشته قلب و عروق در قبرس

قلب و عروق یک تخصص پزشکی مهم است. ترکیبی خارق ‌العاده و قابل تنظیم از داروهای حاد و مزمن، کسانی را که به بیماری ‌های بحرانی سریع علاقه دارند راضی می‌کند و در عین حال اجازه می‌دهد روابط طولانی ‌مدت با بیماران و بیماری ‌هایی که پزشکی را بسیار مفید می ‌سازد، داشته باشند. همچنین بهترین دارو و جراحی را ترکیب می کند. فرآیندهای بیماری چند سیستمی و چالش های تشخیصی در کنار روش های مداخله ای به طور فزاینده پیچیده و اساساً جراحی است. حوزه های رشته های قلب و عروق در قبرس را می توان به چند حوزه کلی تقسیم کرد:

حوزه های رشته قلب و عروق در قبرسشرح
مداخلهشامل روش های تهاجمی مانند آنژیوپلاستی عروق کرونر و کاشت دریچه است.
نارسایی قلبیاز مدیریت خدمات سرپایی یا اجتماعی برای بیماران مبتلا به قلب نارسا گرفته تا راه‌اندازی یک ICU قلب متخصص در پشتیبانی و پیوند.
الکتروفیزیولوژیمدیریت اختلالات ریتم با داروها و روش های تهاجمی فرسایش.
دستگاه هامدیریت اختلالات ریتم قلب با داروها و با کاشت ضربان ساز و دفیبریلاتور.
تصویربرداریمتخصصان قلب و عروق که در تکنیک‌های اسکن غیرتهاجمی متخصص هستند. اغلب با نارسایی قلبی همراه است.
:سایر زمینه هابیماری های مادرزادی قلب بزرگسالان، قلب و عروق ورزشی، قلب و عروق پیشگیری، قلب زنان و زایمان.

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید شرایط اعزام دانشجو به قبرس را مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *