مهاجرت تحصیلی کلمبیا

رشته بیهوشی در کلمبیا

رشته بیهوشی در کلمبیا

یکی از زیرشاخه های پزشکی که در بین دانشجویان جهان طرفدار دارد، رشته بیهوشی در کلمبیا بوده که با تحصیل در این رشته دانشجویان اقامت میگیرند. این کشور از شمال غربی با پاناما، از شرق با ونزوئلا و برزیل، و از جنوب غربی با پرو و اکوادور همسایه است. در سال های اخیر رشد اقتصادی این کشور چشمگیر بوده و به 8.2% رسیده است که یکی از بالاترین نرخ های رشد در آمریکای لاتین است.

این کشور کشوری در آمریکای جنوبی است که در قسمت شمالی این قاره واقع شده است. این کشور از شمال غربی با پاناما، از شرق با ونزوئلا و برزیل و از جنوب با اکوادور و پرو مرز مشترک دارد. این کشور همچنین دارای خطوط ساحلی در امتداد دریای کارائیب و اقیانوس آرام دارد. این کشور دومین کشور اسپانیایی زبان بزرگ (از نظر جمعیت) در جهان است.

صنایع عمده شامل:

  • قهوه
  • گل
  • زمرد
  • منسوجات
  • مواد شیمیایی
  • پلاستیک
  • فولاد
  • زغال سنگ
  • نفت
  • خدمات مالی

این کشور مناظر متنوعی از سواحل و جنگل ها گرفته تا کوه ها را ارائه می دهد. اسپانیایی زبان رسمی و پزو کلمبیا واحد پول است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات خود را درباره رشته بیهوشی در کلمبیا در این نگارش به اشتراک گذاشته است.

تحصیل رشته بیهوشی در کلمبیا

این کشور کالج ندارد، فقط دانشگاه ها و سایر مؤسسات آموزشی دارد که مدرک های حرفه ای، فنی را برای آماده سازی دانشجویان برای یک حرفه خاص ارائه می دهند. دوره های کارشناسی برای اکثر برنامه ها تا 5 سال ادامه دارد. موسسات فنی و فناوری فقط مدارک کارشناسی را ارائه می دهند. در حالی که دانشگاه ها برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، از جمله مدرک دکترا را ارائه می دهند. علاوه بر این، دانشگاه ها یا موسسات فنی مدارک کارشناسی و برنامه های کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.

این کشور یک محیط آکادمیک چند قومی، چند فرهنگی و با کیفیت بالا برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. این کشور همچنین مکانی عالی برای یادگیری یا کامل کردن مهارت های اسپانیایی برای افراد غیر بومی است. زیرا، اسپانیایی که در این کشور صحبت می شود استاندارد شده است، بسیار واضح و برای خارجی ها قابل درک است. از آنجایی که اسپانیایی دومین زبان پرمخاطب برای ارتباطات بین المللی است، افرادی که در این زبان مهارت دارند بسیار مورد توجه شرکت های بین المللی قرار خواهند گرفت. موقعیت مکانی آن همچنین آن را برای کسانی که می‌خواهند به آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و حتی کشورهای حوزه کارائیب سفر کنند، مکان مناسبی برای پرش است.

معرفی رشته بیهوشی در کلمبیا

متخصصان بیهوشی برای مدیریت بیهوشی در طول جراحی آموزش دیده اند. آن ها همچنین تغییرات در تنفس، ضربان قلب و فشار خون شما را در طول جراحی مدیریت و درمان می کنند. آن ها همچنین هر گونه مشکل پزشکی را که ممکن است در حین جراحی و بلافاصله پس از آن رخ دهد، تشخیص و درمان می کنند. اگر شرایطی مانند دیابت، آسم، مشکلات قلبی یا آرتریت دارید، به ارائه دهنده مراقبت های بیهوشی شما گفته می شود. آن ها برای مدیریت این شرایط در حین و بلافاصله پس از جراحی شما در صورت نیاز آماده خواهند شد. ارائه دهندگان مراقبت های بیهوشی فقط برای رسیدگی به مسائل پزشکی مربوط به جراحی آموزش دیده اند. آن ها همچنین با هر شرایط مزمنی که ممکن است در طول جراحی به توجه نیاز داشته باشد، رسیدگی می کنند.

از آنجایی که بیهوشی و جراحی بر هر سیستم بدن تأثیر می گذارد. ارائه دهنده مراقبت های بیهوشی قبل از جراحی با شما مصاحبه می کند. گاهی اوقات این کار به صورت حضوری انجام می شود. در موارد دیگر مصاحبه را تلفنی انجام می دهند. در طول این مصاحبه، ارائه دهنده مراقبت های بیهوشی سابقه سلامتی شما را بررسی می کند. آن ها همچنین به شما می گویند که در طول جراحی چه انتظاراتی دارید و در مورد انتخاب های بیهوشی با شما صحبت می کنند. همچنین این زمان برای بحث در مورد اینکه کدام داروها باید متوقف شوند و کدام داروها را می توان قبل از جراحی ادامه داد، است. ارائه دهنده مراقبت های بیهوشی همچنین به شما اطلاع می دهد که چه زمانی باید قبل از جراحی غذا نخورید.

انواع مختلف بیهوشی عبارتند از:

انواع مختلف بیهوشیحقوق ماهیانه کار در کلمبیا برای متخصصان بیهوشی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان بیهوشی در کلمبیا

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در کلمبیا

انتخاب این کشور برای تحصیل در خارج از کشور دارای جنبه های مثبت بسیاری نه تنها در بعد آموزشی بلکه در خارج از کلاس نیز است. در کنار هزینه های تحصیلی ارزان و فرصت یادگیری زبان جدید، این کشور دارای هزینه های زندگی مقرون به صرفه، آب و هوای گرمسیری است. به طور کلی، دانشگاه های این کشور برای دانشجویان بین المللی مقرون به صرفه هستند.

هزینه تحصیل در کلمبیا برای دانشگاه های مختلف در جدول زیر آمده است:

نوع دانشگاههزینه به دلار در هر ترم
دولتی1000$
خصوصی5000$

اگر یک دانشگاه دولتی را انتخاب کنید که شهرت زیادی دارد، باید انتظار داشته باشید که کمتر از 1000$ (دلار) در هر ترم پرداخت کنید. برای دانشگاه های خصوصی که تعداد دانشگاه های دولتی را دو برابر می کنند، بودجه شما باید افزایش یابد. در این مورد، هر ترم می تواند تا 5000$ (دلار) هزینه داشته باشد. این به رشته و دانشگاه بستگی دارد، اما برنامه های زیادی با قیمت حدود 2500$ (دلار) وجود دارد. دانشگاه های این کشور به دانشگاه های بسیاری در سراسر جهان وابسته هستند. آن ها برنامه های تبادل متفاوتی برای دانشجویان بین المللی دارند. اگر می خواهید فقط برای 1 یا 2 ترم در آنجا باشید، تحصیل در واقع می تواند رایگان باشد. برخی از این برنامه های تبادل رایگان یا بسیار ارزان هستند.

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در کلمبیا

ویزای تحصیلی کلمبیا

دانشجویان بین المللی باید در یک برنامه تحصیلی ثبت نام کنند که حداقل به 10 ساعت در هفته نیاز دارد و ویزای تحصیلی کلمبیا نوع موقت (TE) داشته باشند. دانشجو می تواند این ویزا را از سفارت یا کنسولگری این کشور در کشور خود دریافت کند. ویزا حداکثر برای 1 سال اعطاء می شود و ممکن است تمدید شود. برای دریافت ویزا، دانشجو باید مدرکی مبنی بر پذیرش در یک موسسه آموزشی حقوقی در این کشور، مدرکی مبنی بر توانایی مالی و مدرکی ارائه دهد که برنامه تحصیلی حداقل به 10 ساعت در هفته نیاز دارد. دانشجو باید ویزا را شخصا در سفارت یا کنسولگری دریافت کند و تمامی مدارک ارسالی باید به زبان اسپانیایی ترجمه شوند. برای آگاهی از مدارک و شرایط لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *