مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته قلب و عروق در کره جنوبی

رشته قلب و عروق در کره جنوبی

تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی در دانشگاه های معتبر کره ای ارائه میشود. دوره های اختصاصی رشته قلب و عروق پس از تحصیل پزشکی برگزار می شود. لازم به ذکر است برای کار در رشته قلب و عروق در کره جنوبی نیاز به دانش زبان کره ای است. البته برخی از دوره ها در این کشور به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود اما در هر حال برای رزیدنتی و ارتباط با بیماران داشتن تسلز به زبان کره ای امری لازم است.

توجه داشته باشید که مدارک صادر شده از برخی از دانشگاه های کره جنوبی اعتبار چندانی برای کار در خارج از کشور ندارند. ای مقاله به یاری همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده و اطلاعاتی درباره رشته قلب و عروق در کره جنوبی را ارائه می کند.

تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی

قلب و عروق رشته ای از پزشکی است که به اختلالات قلب و عروق خونی اصلی سیستم قلبی عروقی می پردازد. این شامل تشخیص و درمان نقایص مادرزادی قلب، بیماری عروق کرونر و نارسایی قلبی است. برای تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی در ابتدا بایستی تحصیل پزشکی عمومی در کره جنوبی انجام شود. سپس تحصیل به مدت 3 سال در دوره های تخصص پزشکی مانند رشته قلب و عروق دنبال می شود و در انتها 1 سال دوره فلوشیپ در رشته قلب و عروق در بیمارستان های این کشور دنبال می شود. این دوره ها در مجموع باعث کسب تخصص در رشته قلب و عروق در کره جنوبی می شود.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در کره جنوبی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اولسان
2دانشگاه یونسی
3دانشگاه کره
4دانشگاه ملی سئول
5دانشگاه اینجه

زندگی و کار در کره جنوبی

زندگی و کار در کره جنوبی و تلاش برای حرفه ای بودن در آنجا بدون دانش زبان کره ای غیرممکن به نظر می رسد. ناگفته نماند که تعداد بسیار کمی از دانشگاه ها قادر به ارائه دوره های تخصصی پزشکی به هر زبانی غیر از کره ای خواهند بود. زبان کره ای به خودی خود آنقدر سخت نیست که مردم از آن می گویند. در واقع، این زبان از بسیاری از زبان های دیگر، به ویژه در میان خانواده آسیای شرقی، منطقی تر است. با این حال، یادگیری برای اکثر انگلیسی ‌زبان ‌ها فقط به دلیل تفاوت آن با انگلیسی هنوز دشوار است. این چیزی است که باید قبل از متعهد شدن به زندگی و کار در کره از خود بپرسید.

همچنین احتمالاً بزرگترین مشکل فارغ التحصیلی از یک دانشکده پزشکی کره ای این است که هیچ کس در خارج از کره از دانشگاه های این کشور چیزی نمی داند. مهم نیست چقدر درس خوانده اید. دانشگاه های ممکن است در داخل کره معتبر باشند، و احتمالاً در خارج از آن توجهی که شایسته آن است به آنها نمی شود. اساساً، اگر دکترای خود را در کره گرفته اید، باید مایل باشید که حرفه خود را در کره انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است این خطر را داشته باشید که مردم شما را جدی نگیرند.

انواع تخصص رشته قلب و عروق در کره جنوبی

انواع تخصص رشته قلب و عروق در کره جنوبی

بسیاری از ما می دانیم که متخصص قلب کسی است که به ما در مشکلات قلبی کمک می کند. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که انواع مختلفی از متخصصین قلب وجود دارد. در اینجا انواع تخصص رشته قلب و عروق در کره جنوبی آمده است:

انواع تخصص رشته قلب و عروق در کره جنوبیشرح
متخصص قلب و عروق غیر تهاجمیاساسی ترین متخصص قلب، متخصص قلب غیر تهاجمی است. آنها در تشخیص و درمان مشکلات قلبی و عروقی تخصص دارند. این پزشکان از آزمایشاتی مانند اکوکاردیوگرام، تست استرس و سایر آزمایشات غیرتهاجمی برای تشخیص شرایطی که برای ارجاع به یک متخصص قلب تهاجمی یا مداخله ای دارید استفاده می کنند.
متخصص قلب تهاجمیمتخصصین قلب تهاجمی می توانند کاتتریزاسیون قلبی را برای ارزیابی شریان های مسدود شده و دریچه های قلب معیوب انجام دهند. هنگامی که مشکلی پیدا شد، بیماران به یک متخصص قلب و عروق یا جراح قلب ارجاع داده می شوند.
متخصص قلب و عروقمتخصص قلب مداخله ای کسی است که برای انجام آنژیوپلاستی و استنت گذاری آموزش دیده است.
جراح قلب و قفسه سینهبسته به مشکلاتی که سایر متخصصان قلب پیدا می کنند، ممکن است نیاز به مراجعه به جراح قلب داشته باشید. این متخصصی است که برای جراحی قلب، ریه ها و قفسه سینه، که اساساً در هر نقطه از بدن شما توسط قفسه سینه پوشیده شده است، آموزش دیده است.
جراح عروقآنها به درمان بیماری شریانی محیطی، باز کردن شریان ها برای جلوگیری از سکته مغزی و قرار دادن استنت در آنوریسم آئورت شکمی و سایر رگ های خونی مسدود شده کمک می کنند.
الکتروفیزیولوژیستالکتروفیزیولوژیست قلب ریتم غیر طبیعی قلب، تپش قلب و فیبریلاسیون را تشخیص داده و درمان خواهند کرد.

کار در رشته قلب و عروق در کره جنوبی

اکثر افراد دارای مدرک در رشته قلب و عروق جهت کار در رشته قلب و عروق در کره جنوبی در محیط بیمارستان کار می کنند و با بیماران در بخش های مختلف کار می کنند. این شامل بخش اورژانس، مراقبت های ویژه، اطفال و سالمندان است. مردم همچنین می توانند با کسانی که در مهندسی زیست پزشکی هستند برای ایجاد و بهبود دستگاه های قلبی مختلف کار کنند. آنها می توانند این کار را در یک محیط تحقیقاتی خالص مانند یک مرکز تحقیقاتی یا در یک بیمارستان آموزشی یا دانشگاه انجام دهند. آن ‌ها همچنین می‌توانند در یک محیط تحقیقاتی خالص (مانند یک شرکت رشته فارماکولوژی در کره جنوبی) کار کنند تا داروهای جدید مؤثر قلبی تولید کنند. متخصصان قلب همچنین می توانند در خانه های سالمندان کار کنند، زیرا بسیاری از افراد در چنین خانه هایی قبلاً مشکلات قلبی دارند یا خواهند داشت.

میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در کره جنوبی در نمودار زیر آمده است:

اطلاعات تکمیلی درباره تحصیل در کره جنوبی در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *