مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته فیزیک در فیلیپین

تحصیل کارشناسی ارشد رشته فیزیک در فیلیپین

تحصیل رشته فیزیک در فیلیپین برای متقاضیان علاقه مند می تواند منجر به مهاجرت به این کشور و در نهایت دریافت تابعیت این کشور شود. این کشور، هزاران سال است که تا حدی محل تلاقی تمدن ها بوده و حتی قبل از آن نیز در آن ساکن شده است. در دوره عصر آهن، اتریشی زبانان از چین جنوبی و تایوان از طریق پل های زمینی آمدند و در این کشور مستقر شدند. بازرگانان قومی چینی در قرن هشتم وارد شدند. پس از آن، این کشور توسط پرتغالی ها کشف شد و به نوعی یا در آن ساکن نیروهای ژاپنی، پرتغالی، هلندی و انگلیسی بود که همگی به این کشور علاقه مند بودند. همین جذابیت مربوط به دانشجویانی است که مایل به تحصیل در این کشور هستند. بسیاری از کشورهای جهان البته تحت استعمار گروه های مختلف مردم قرار گرفتند.

اما آنچه پرونده این کشور را بسیار جالب می کند موقعیت آن در فاصله 750 مایلی از قاره آسیا است و به همین دلیل در مسیرهای طبیعی تجارت زمین و فتح برخی دیگر از کشورهای آسیایی نیست. اما با این وجود در اکثر موجودات خود به عنوان پایگاه اقیانوس آرام برای هر تعداد قدرت استعماری عمل می کرد. امروزه، این کشور یک کشور مستقل به ریاست رئیس جمهور گلوریا ماکاپاگال-آرویو است. با مطالعه این مقاله که از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است، می توانید اطلاعات مفیدی درباره رشته فیزیک در فیلیپین کسب نمایید.

معرفی رشته فیزیک در فیلیپین

2 گزینه برای فیزیکدانانی وجود دارد که علاقه مند به تحقیقات بعد از فارغ التحصیلی می باشند. آن ها می توانند مقاطع تحصیلی پیشرفته به عنوان مثال کارشناسی ارشد و دکترا را دنبال کنند یا برای تعدادی از شرکت های بزرگ کار کنند. معمولا مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بهترین گزینه برای کسانی است که فکر می کنند یک شغل علمی یا تحقیقاتی را دنبال کنند. این به آن ها اجازه می دهد تا دانش عمیق تر و تخصصی تری در زمینه هایی مانند فیزیک محاسباتی، نظری، هسته ای، ذرات، فیزیک محیطی و تجربی کسب کنند. فارغ التحصیلی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا هنگام درخواست شغل به شما یک مزیت می دهد.

این نشان می دهد که شما می توانید به طور مستقل کار کنید و از هر یک از مفاهیم پیشرفته ای که این مشاغل نیاز دارند، درک عمیقی داشته باشید. کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط اعطاء می شود. در صورت حمایت مالی از سوی سازمان های خصوصی، کمک هزینه تحصیلی حتی می تواند بیشتر باشد. اگر در دانشگاه قصد ندارید بمانید اما همچنان از تحقیقات لذت می برید، می توانید در شرکت هایی مانندShell ،Procter & Gamble ، Unilever و San Miguel Brewery مشغول به کار شوید. این شرکت ها جدا از صرف هزینه های تحقیق و توسعه، فارغ التحصیلان را برای تمرکز بر روی موضوعات مربوط به محیط زیست به کار می گیرند. این امر یکی دیگر از مراکز اشتغال برای دارندگان مدرک فیزیک است.

هزینه تحصیل در فیلیپین در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل در فیلیپین

تحصیل کارشناسی رشته فیزیک در فیلیپین

مقطع کارشناسی رشته فیزیک در فیلیپین با هدف ارائه یک آموزش جامع و دقیق در فیزیک به دانشجویان به عنوان یک آمادگی کامل برای ادامه تحصیلات پیشرفته در فیزیک در مقطع تحصیلات تکمیلی، و یک آموزش عمومی در علوم انسانی، علوم اجتماعی و سایر موارد طبیعی است. علومي كه به آن ها اين امكان را مي دهد كه فيزيكداني با تحصيلات گسترده و آگاه اجتماعي شوند. در سال آخر، دانشجویان باید در معرض تحقیقات واقعی فیزیک قرار گیرند و یک پایان نامه ارائه دهند. این برنامه به طور خاص برای دانشجویانی طراحی شده است که قصد دارند در حرفه فیزیک تحقیقات حرفه ای یا تدریس را دنبال کنند.

کارشناسی علوم در فیزیک کاربردی دارای 2 حوزه تمرکز است که عبارتند از:

  • ابزار دقیق
  • فیزیک مواد

هدف این است که دانشجویان را با آموزش گسترده و کافی در فیزیک به عنوان پایه ای برای مشاغل در علوم کاربردی یا بین رشته ای مانند الکترونیک، محاسبات، بیوفیزیک، ابررسانایی، فرآیندهای فیلم نازک، بلورهای مایع، ژئوفیزیک و شیمی فیزیک ارائه دهد. دانشجویان در سال آخر خود نیز باید یک پایان نامه ارائه دهند. آموزش عمومی در علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم طبیعی برای پایگاه آموزشی گسترده تر و آگاهی اجتماعی نیز به همین ترتیب مورد تأکید و توسعه قرار می گیرد. یکی از موسساتی که این رشته ها را ارائه می دهد موسسه ملی فیزیک است.

در جدول زیر می توانید اطلاعات این موسسه را مشاهده کنید:

پارامترتوضیحات
نام موسسهموسسه ملی فیزیک
سال تاسیس1983
دپارتمان های مهمدپارتمان فیزیک و دپارتمان هنر

تحصیل کارشناسی ارشد رشته فیزیک در فیلیپین

تحصیل کارشناسی ارشد رشته فیزیک در فیلیپین

تحصیل در فیلیپین در رشته فیزیک بنیادی ترین شاخه از علم طبیعت است. مقطع کارشناسی ارشد این رشته موارد زیر را بررسی می کند:

  • طبیعت اطراف
  • اجسام فیزیکی
  • پدیده های فیزیکی

ماهیت کار تأیید نتیجه گیری منطقی توسط آزمایش است. فیزیکدانان در حال کار بر روی طیف گسترده ای از مشکلات هستند، از ذرات زیر اتمی گرفته تا پایان رفتار کلی جهان. فیزیکدانان اشیاء محیطی و قوانین تعامل آن ها را با یکدیگر مطالعه می کنند. مهم ترین روش تحقیق برای فیزیکدانان آزمایشات است، با استفاده از آزمایشات مشاهدات تجربی ایده های خاصی را می توان در بسیاری از حوزه های فعالیت زندگی مدرن به کار برد. وظیفه اصلی فیزیکدان انجام آزمایشات و ایجاد ایده های علمی جدید است. البته شما این امکان را دارید که با ویزای دانشجویی فلیپین در حین تحصیل به صورت پاره وقت کار کنید.

دانشگاه هایی که در این کشور این رشته را ارائه می دهند، عبارتند از:

دانشگاه های فیزیک در فیلیپین

مشاغل فیزیکدانان در فیلیپین

مشاغل رشته فیزیک در فیلیپین فقط در یک جهت واحد تنظیم نشده اند. در حقیقت، از آنجا که فارغ التحصیلان فیزیک به مهارت هایی مرتبط می باشند که در هر محیط کاری مرتبط هستند. از جمله می توان به مهارت های عددی، حل مسئله، تفکر تحلیلی و منطقی، تجزیه و تحلیل داده های پیچیده و دانش فنی (مانند برنامه نویسی کامپیوتر) اشاره کرد. آن ها در سطح بالایی قرار دارند. تقاضا و فرصت ها در بخش های مختلف نامحدود است.

مشاغل عبارتند از:

  • تحصیلات
  • پژوهش
  • دارو
  • ستاره شناسی
  • محیط
  • انرژی
  • روزنامه نگاری

به طور کلی، تصور اینکه فیزیکدانان فقط با اعداد و معادلات در ارتباط می باشند، اشتباه است. خیلی از آن ها می توانند محققان خوبی باشند. روزنامه نگاری علمی شامل ارائه اطلاعات علمی به شکلی است که برای عموم مردم قابل درک باشد بدون اینکه دقت آن را از دست بدهد. این شغل از داشتن مدرک در هر زمینه علمی یا کارشناسی ارشد در ارتباطات علمی، به ویژه برای مشاغل چاپ و ویرایش مجلات علمی، بسیار سود می برد. حقوق ماهیانه کار در فیلیپین بسته به سابقه کار فرد متفاوت می باشد. چنانچه تمایل به تحصیل رشته فیزیک در فیلیپین را دارید می توانید با مشورت با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر درست قدم بردارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *