مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته فیزیولوژی در صربستان

رشته فیزیولوژی در صربستان

رشته فیزیولوژی در صربستان به زبان صربی در این کشور ارائه می شود. دانشگاه بلگراد صربستان برجسته ترین دانشگاه این کشور برای تحصیل است. صربستان به عنوان یکی از کشورهای بلوک شرق اروپا میتواند هزینه های مهاجرت شما را پایین بیاورد. البته از طرفی به پیشرفته بودن سایر کشورهای غرب اروپا نمی رسد. در هر صورت با پذیرش از دانشگاه های صربستان می توانید مدرکی معتبر در زمینه تحصیل خود کسب کنید. قبل از اقدام به مهاجرت می توانید تمامی جوانب را با مشاورین مجموعه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید و روند حقوقی را بدون مشکل با وکلای مجرب این موسسه پیش ببرید.

تحصیل رشته فیزیولوژی در صربستان

تحصیل فیزیولوژی در صربستان به شما کمک می کند وارد بازار کار این رشته شوید. افرادی که دارای تخصص در این رشته هستند می توانند در صربستان و یا سایر کشورهای اروپایی کار پیدا کنند. برنامه فیزیولوژی در صربستان در دانشگاه برتر این کشور دانشگاه بلگراد ارائه می شود. یک مشکل در این رابطه زبان تحصیل صربستانی در این کشور است. اکثر دوره های ارائه شده در این کشور به زبان صربی هستند و دانشجویان برنامه های کمی را می توانند به زبان انگلیسی بیابند. اکثر دوره های ارائه شده در رشته فیزیولوژی در کشور صربستان در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شوند. با داشتن شرایط تحصیل در صربستان می توانید از جمله در دانشگاه های صربستانی زیر در رشته فیزیولوژی و رشته های مرتبط اقدام کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه بلگراد
2دانشگاه نیش
3دانشگاه سینگیدونوم

کار رشته فیزیولوژی در صربستان

فیزیولوژی مشاغل مختلفی را در زمینه علوم و بهداشت در کشور صربستان معرفی می کند. این مشاغل می تواند هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی باشد. مشاغل می تواند از جمله فیزیولوژیست ورزشی، فیزیولوژیست پزشکی مانند فیزیولوژیست مولکولی، سلولی، آناتومی و غیره باشد. با داشتن تخصص و مدرک تحصیلی در این زمینه می توانید حقوق خوبی بدست آورید. طبق برآوردهای صورت گرفته حقوق ماهیانه کار در صربستان برای یک فرد شاغل در رشته فیزیولوژی به صورت میانگین حدود 280000RSD (دینار صربستان) می باشد. این در حالی است که کم ترین میزان حقوق ماهیانه کار در مشاغل رشته فیزیولوژی در صربستان 135000RSD (دینار صربستان) و بیشترین میزان 379000RSD (دینار صربستان) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور صربستان در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق کار رشته فیزیولوژی در کشور صربستان

تحصیل رشته فیزیولوژی پزشکی در دانشگاه بلگراد صربستان

این دوره یک رویکرد سیستمی به فیزیولوژی دارد. هدف فیزیولوژی پزشکی این است که ویژگی های خاص و مکانیسم های بدن انسان را توضیح دهد که آن را زنده می کند. فیزیولوژی پزشکی فرایندهای حیاتی را که مسئول منشا، توسعه و پیشرفت زندگی هستند، می آموزد. با توجه به ارتباط نزدیک بین ساختار و عملکرد در سیستم های بیولوژیکی، هر موضوع فیزیولوژی عملکردی شامل یک مرور کلی از ساختار آناتومیک خواهد بود. قوانین فیزیکی و شیمیایی که اساس فرایندهای فیزیولوژیکی نیز پوشش داده می شود. به منظور تقویت یادگیری فعال و توسعه مهارت های ارائه، انتظار می رود که دانشجویان در طول 2 ترم از دوره، موضوعات انتخابی فیزیولوژی را ارائه دهند. پیش از این به خوبی توزیع شده است، تمام دانشجویان زمان کافی برای آماده سازی را خواهند داشت.

تمرینات آزمایشگاهی در فیزیولوژی دانشجویان را قادر می سازد تا نتیجه گیری ها را تحلیل و ارزیابی کنند و با روش های به دست آوردن اطلاعات در یک سیستم بیولوژیکی آشنا شوند و به طور کلی آنها را در آینده به منظور ارزیابی ادعاهای مربوط به روش های جدید درمان و خواندن ادبیات علمی کمک کند. آزمایشگاه ها دانشجویان را با تجربه بسیار ارزشمند کار با افراد انسانی و توسعه مهارت های دستی آماده می کند.

تحصیل فیزیولوژی حشرات و بیوشیمی در دانشگاه بلگراد صربستان

فعالیت های آنتروپوژنیک، حضور عوامل استرس زا مواد شیمیایی و فیزیکی در محیط زیست و اقدامات ترکیبی آنها نفوذ قوی استرس زا را به کل جهان زندگی از جمله حشرات فیتوفاگوس و جمعیت آنها اعمال می کند. تغییرات اولیه در پارامترهای فیزیولوژیکی، بیوشیمیایی و مولکولی در استرس حشرات ممکن است نشانگرهای بسیار حساس در مطالعات اکوفیزیولوژیک و بیومونیتورینگ باشد. علاوه بر تأثیر مستقیم، تغییرات زیست محیطی فیزیولوژی گیاهی میزبان را تغییر می دهد و در نتیجه، پاسخ های حشرات فیتوفاژوس وابسته به تغییرات در کیفیت گیاه میزبان (غلظت آللوک شیمیایی و مواد مغذی، انباشت فلزات سنگین و مواد شیمیایی سمی) است. هدف تحقیق بررسی مکانیزم های سازگاری های حشرات با استرس های زیست محیطی به منظور درک بهتر پتانسیل آنها برای پلاستیک فیزیولوژیکی در یک محیط تغییر یافته است.

این گروه به دنبال روشن کردن پاسخ های تنش خاص و غیر اختصاصی از حشرات (از سطح زیر سلولی به سطح جمعیت زیست شناختی) پس از قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت و بلند مدت به مواد شیمیایی (آلاینده های معدنی و آلی، آللوک شیمیایی دفاعی و غیره) و فیزیکی (درجه حرارت بالا، ثابت و ثابت زمینه های مغناطیسی متناوب و غیره) عوامل استرس زاست. تحقیقات بر روی موارد اصلی متمرکز شده است:

  • سیستم نوروآندوکرین به عنوان خط اول پاسخ استرس
  • سیستم گوارش به عنوان یک واسطه بین محیط خارجی و داخلی و اولین مانع در استرس تروفیک یا شیمیایی (فعالیت و بیان ایزوفرم های مولکولی مهمترین گروه های آنزیم های گوارشی)
  • و همچنین محل سنتز و عمل جراحی گرلین (هورمون چاقی).

مطالعات شامل دفاع از آنتی اکسیدات، استراتژی سم زدایی، سنتز پروتئین های شوک گرما و تغییرات هیستولوژیک یا سیتولوژیک در بافت های مختلف حشرات پس از تاثیر حاد و مزمن استرس های مختلف است.

برنامه فیزیولوژی حشرات و بیوشیمی در دانشگاه بلگراد صربستان

در این برنامه از روش های مختلف پیشرفته و کلاسیک بیوشیمیایی، مولکولی، هیستوشیمیایی و الکتروفیزیولوژیکی استفاده می شود. رویکرد چند رشته ای مطالعات در بخش فیزیولوژی حشرات و بیوشیمی، به غیر از اهمیت اساسی آن، به پیدا کردن پارامترهای بیولوژیکی فیزیولوژیکی، بیوشیمیایی و مولکولی به عنوان بیومارکر در اکوتوکسیکولوژی کمک می کند. تحقیقات همچنین در بهبود پایدار شرکت می کنند.

اهداف اصلی این برنامه:

  • تعیین پارامترهای بیولوژیکی فیزیولوژیکی، بیوشیمیایی و مولکولی که می تواند به عنوان بیومارکرهای تغییرات محیطی استفاده شود.
  • مکانیسم سازگاری حشرات با استرس محیطی.
  • فیزیولوژیکی در حشرات آفات تحمل استرس.
  • سازگاری های محلی در جمعیت های حساس و مقاوم در برابر استرس حشرات.
  • بهبود روش های پایدار برای تنظیم جمعیت های آفات حشرات.

تربیت بدنی و رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه سینگدونوم صربستان

تربیت بدنی و رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه سینگدونوم صربستان

تربیت بدنی و ورزش شامل 8 ترم دروس نظری و عملی برای مدت 4 سال است. پس از اتمام کلیه امتحانات، دانشجو 240 ECTS (واحد) کسب می کند و عنوان مربی تربیت بدنی و ورزش به وی اعطا می شود. مزایای برنامه مطالعه تربیت بدنی و ورزش شامل موارد زیر است:

  • روی کاربرد عملی دانش به دست آمده تمرکز کنید.
  • در گروه های کوچک کار کنید.
  • انعطاف پذیری برنامه.
  • دانش اضافی در زمینه مدیریت و بازاریابی در ورزش.
  • آماده سازی برای صدور گواهینامه حرفه ای در ورزش.
  • فارغ التحصیلان برنامه تحصیلی تربیت بدنی و ورزش قادر به تفکر، ارزیابی، کنترل و انجام فعالیت های متناسب با این رشته خواهند بود.

از طریق دوره های نظری و عملی، از جمله، آناتومی عملکردی، انسان شناسی، فیزیولوژی با مبانی بیوشیمی، آموزش تربیت بدنی و ورزش، روانشناسی تربیت بدنی و ورزش، پزشکی ورزشی، تعلیماتی، ورزش کودکان، روش آموزش ورزش و همچنین به عنوان دوره های مربوط به ورزش های تیمی و فردی، مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال، واترپلو، هندبال، دو و میدانی، جودو و کاراته دانشجویان دانش لازم را برای رقابت در کار در موسسات آموزشی و همچنین در سازمان های ورزشی دارند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان تربیت بدنی و ورزش می توانند در موقعیت های زیر جذب شوند:

  • معلم تربیت بدنی در مدارس ابتدایی و متوسطه
  • سازمان دهنده تربیت بدنی – برای اهداف مختلف
  • مربی در مراکز تناسب اندام
  • متخصص كینوتراپی در مراكز توانبخشی
  • مربی شخصی
  • مربیگری در باشگاه های ورزشی – در سطوح مختلف و برای اهداف مختلف
  • مربی تناسب اندام
  • مدیر ورزشی

تحصیل دکترای پزشکی در دانشگاه نیش صربستان

دانشکده تحصیل پزشکی در صربستان در دانشگاه نیش که یک موسسه آموزش عالی است، در جمهوری صربستان بسیار مورد احترام است. معلمان و همكاران دانشكده با كیفیت های تخصصی، علمی و آموزشی خود به شهرت این دانشكده بسیار كمك كرده اند، دانشجویان نیز ارزش های دانشكده را در داخل و خارج از كشور تأیید می كنند. در مطالعه آکادمیک دکترا، نامزدهای با بالاترین کیفیت، افرادی که تحصیلات آکادمیک پزشکی را در طول 6 سال انجام داده اند (360 امتیاز ESPB) و افرادی که تحصیلات آکادمیک پزشکی و بیولوژیکی (دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، زیست شناسی مولکولی) را به اتمام رسانده اند 5 سال (300 امتیاز ESPB) میتوانند وارد دوره دکترا شوند. اهداف برنامه های تحصیلی مطالعات دانشگاهی دکتری به طور واضح و مطابق با نیازها و نتایج برنامه مشخص شده است. اهداف اساسی به شرح زیر است:

  • کسب دانش و مهارت در زمینه تحقیقات زیست پزشکی از طریق توسعه علمی و حرفه ای سازمان یافته و پیوند تحقیقات بنیادی، کاربردی، بالینی
  • توسعه در زمینه زیست شناسی سلولی، ژنتیک، مورفولوژی، بیوشیمی، ایمونولوژی، داروسازی و فیزیولوژی سلول و ارگانیسم
  • روش های بالینی و عملکردی تحقیق، تحقیقات جراحی مدرن، روش های مدرن نظارت بر سلامت عمومی و تأثیرات زیست محیطی
  • راهنمایی حرفه ای در مورد زندگی و زندگی انسان، تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی و سم شناسی مدرن
  • مطالعه مکانیسم های مولکولی شکل گیری و توسعه بیماری ها، پیشگیری از آن، تشخیص بالینی و رویکردهای درمانی معاصر
  • تسلط و استفاده از روش های مختلف در روند علمی و پژوهشی
  • آموزش برای نظارت بر خود ادبیات و تفسیر انتقادی نتایج تحقیق به دست آمده

جهت اخذ ویزای کار در کشور صربستان می توانید از مقالات منتشر شده در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم را کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *