مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته فیزیولوژی در سوئد

رشته فیزیولوژی در سوئد

رشته فیزیولوژی در سوئد در سطح وسیعی در این کشور ارائه می شود. سوئد یکی از کشورهای برتر شمال اروپا برای تحصیل است. دانشگاه های این کشور دارای رتبه بالایی در سطح جهانی هستند. در سال های اخیر علاقه مندی دانشجویان خارجی جهت تحصیل در سوئد بیشتر شده است. دوره های رشته فیزیولوژی در سوئد به زبان های سوئدی و انگلیسی ارائه می شود. ضمن اینکه دوره های رایگان زبان سوئدی در این کشور نیز به دانشجویان خارجی ارائه می شود. جهت اخذ پذیرش و اقامت از طریق تحصیل در سوئد می توانید از خدمات و تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

کار در رشته فیزیولوژی در سوئد

سوئد یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری است. چرا که این کشور دارای فرصت های شغلی عالی در زمینه ها مختلف به خصوص مشاغل پزشکی و بهداشتی است. با داشتن تخصص و مدرک معتبر در زمینه فیزیولوژی می توانید در این رشته حقوق مناسبی کسب کنید. حقوق ماهیانه کار در سوئد برای مشاغل رشته فیزیولوژی در این کشور به صورت متوسط 115000SEK (کرون سوئد) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته فیزیولوژی در سنگاپور در حدود 76500SEK (کرون سوئد)و در بیشترین حالت 179000SEK (کرون سوئد)می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در سوئد را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در سوئد

تحصیل رشته فیزیولوژی در سوئد

دانشگاه های سوئد زمینه وسیعی از تحقیقات فیزیولوژیکی را پوشش می دهد. چندین دانشمند ارشد و بالینی تحقیقات بالینی را با همکاری بخش های بیمارستان، بلکه همچنین با بخش های دانشگاه با تأکید بر توسعه روش های جدید تشخیصی دنبال می کنند. دانشگاه مالمو برای توسعه یک روش مفهومی جدید برای تشخیص آمفیزم و با گروه مهندسی پزشکی در ارزیابی حرکت دیواره شریانی طولی با سونوگرافی داپلر با گروه ارگونومی و فناوری آئروسل همکاری می کند. یکی دیگر از زمینه های قوی تحقیق، فعالیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی است. علاوه بر سوالات تحقیق فیزیولوژیکی، در رابطه با ترکیب بدن در همکاری با گروه ارتوپدی و تعامل با عوامل روانشناختی و جامعه شناسی در همکاری با گروه علوم ورزشی در دانشگاه مالمو مطالعه می شود. با داشتن شرایط تحصیل در سوئد می توانید با از جمله در دانشگاه های زیر در رشته فیزیولوژی تحصیل کنید:

ردیفدانشگاه
1موسسه کارلستاد
2دانشگاه اوپسالا
3دانشگاه لوند سوئد
4دانشگاه گوتنبرگ
5دانشگاه استکهلم
6دانشگاه مالمو

تحصیل فیزیولوژی در دانشگاه استکهلم سوئد

دانشگاه استکهلم طیف گسترده ای از آموزش و پرورش را در تعامل نزدیک با تحقیقات ارائه می دهد. همکاری ها و مشارکت ها کیفیت آموزش و یادگیری مادام العمر را ارتقا می دهد. در سایت دانشگاه می توانید اطلاعاتی راجع به سازمان دانشگاه، همکاری ها و سایر حقایق در مورد دانشگاه استکهلم کسب کنید. فیزیولوژی با ارتباط ساختار و عملکرد در سطح سلول، بافت، ارگان و ارگانیسم برای موجودات چند سلولی سروکار دارد.

این دوره از عناصر زیر تشکیل شده است:

  • فیزیولوژی گیاهی: 3 اعتبار
  • فیزیولوژی گیاهی: کار آزمایشگاهی 3 اعتبار
  • زئو فیزیولوژی: تئوری 4.5 اعتبار
  • زئو فیزیولوژی: آزمایشگاه ها 4.5 اعتبار

این آموزش شامل سخنرانی ها و همچنین نمایش های عملی و کارهای آزمایشگاهی است. شرکت در موارد زیر اجباری است:

  • کنفرانس
  • آزمایشگاه ها
  • و همچنین آزمون ها و امتحانات.

تحصیل رشته فیزیولوژی در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

تحصیل رشته فیزیولوژی در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

گروه فیزیولوژی یک واحد بالینی است که مسئولیت اصلی تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی فیزیولوژی را بر عهده دارد. تحقیقات دانشگاه طیف گسترده ای از حوزه های تحقیقاتی را در موضوع فیزیولوژی پوشش می دهد. یک واحد کاملاً مشترک با بسیاری از همکاران بین المللی می باشد. بسیاری از گروه های تحقیقاتی تحقیقات پیش بالینی و بالینی را با موفقیت ترکیب می کنند. این واحدها از زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار هستند که در بین گروه های تحقیقاتی مشترک است. موقعیت نزدیک دانشگاه به بیمارستان دانشگاه Sahlgrenska و آزمایشگاه زیست پزشکی تجربی به دانشجویان امکاناتی عالی برای انجام تحقیقات یکپارچه با بالاترین کیفیت در زمینه فیزیولوژی می دهد.

در این دوره شما دانش عمیق تری از فیزیولوژی انسان یا خواهید گرفت. در سخنرانی ها، کارهای آزمایشگاهی و کارهای گروهی، شما در مورد ساختار و عملکرد سیستم های مختلف ارگان و تعامل آنها یاد می گیرید. سیستم عصبی مرکزی، خودمختار و محیطی، اندام های حسی، سیستم عضلانی، قلب و سیستم گردش خون، سیستم کنترل هورمونی بدن، دستگاه گوارش، کلیه، تنفس و فیزیولوژی ورزشی و روش تجربی حیوانات در این دوره گنجانده شده است.

الزامات یکی از گزینه های زیر:

  • دوره های مقدماتی بیولوژی سلول، ژنتیک مولکولی، فرم و عملکرد بیولوژیکی، زیست شناسی و تکامل و تنوع زیستی و سیستماتیک
  • علوم زیست محیطی: علوم طبیعی، مدیریت منابع طبیعی، اثرات آلاینده ها و پراکندگی در سیستم های بیولوژیکی، زیست شناسی و تکامل و فرم زیست شناختی و عملکرد
  • دوره های تأیید شده در سال اول و دوم برنامه لیسانس در علوم دریایی. حداقل 90 از 120 اعتبار باید تصویب شود.
  • انتخاب براساس تعداد اعتبارات تحصیلات قبلی دانشگاه، حداکثر 165 واحد است.

تحصیل فیزیولوژی در دانشگاه اوپسالا سوئد

این دوره در ترم 3 در برنامه علوم آزمایشگاهی زیست پزشکی ارائه می شود و شامل مطالعات نظری و آموزش مهارت عملی است. هدف این دوره فراهم آوردن مقادیر فیزیولوژی بالینی و متدولوژی مرتبط با آن برای انجام قطعات در آموزش جایگذاری و آزمایشگاه های فیزیولوژیکی بالینی است.

از دانشجو با اتمام دوره انتظار می رود:

  • به طور مستقل قادر به انجام ECG تشخیصی و اسپیرومتری ساده باشد.
  • مشارکت فعال در آزمون های کار را نشان دهید
  • با ایمنی مناسب، رایج ترین یافته های ECG و اسپیرومتری را تفسیر کنید.
  • بتوانید اقدامات ایمنی و بهداشتی را در کارهای پزشکی بالینی فیزیولوژیکی و هسته ای اعمال کنید.
  • قادر به ارائه شفاهی و کتبی نتایج تدوین شده مطالعات کامل شده باشد.
  • توانایی ارائه روش های معاینه پزشکی بالینی فیزیولوژیکی و هسته ای را داشته باشد.
  • بتواند عملکرد طبیعی و پاتوفیزیولوژی پشت بیماری های شایع و زمینه نظری مطالعاتی را که برای تشخیص این بیماری ها در مورد قلب و گردش خون محیطی، اندام های تنفسی، کلیه و دستگاه هضم انجام شده است محاسبه کند.
  • بتوانند تأثیرات آموزشی را بر روی اجسام مختلف حساب کنند.
  • بتواند پایگاه های فیزیک رادیو، رادیوبیولوژی، رادیو فارما و محافظت در برابر اشعه را حساب کند.
  • بتوانند کاربردهای بالینی درمان های رادیونوکلئیدی را در سرطان و غدد درون ریز حساب کنند.

محتوا:

  • فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی و روش سیستم گردش خون، دستگاه تنفسی، دستگاه ادراری و دستگاه گوارش
  • فیزیولوژی و پزشکی هسته ای و روش استفاده

با ارسال مدارک لازم برای تحصیل در سوئد می توانید زمینه تحصیل در این کشور و اقامت از طریق تحصیل در سوئد را فراهم کنید. با استفاده از تجربه و دانش مشاورین و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اقدامی مطمئن و راحت برای کسب اقامت سوئد داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *