مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته فیزیولوژی در سوئیس

رشته فیزیولوژی در سوئیس

رشته فیزیولوژی در سوئیس در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. سوئیس یکی از کشورهای برتر و ثروتمند اروپاست. این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبری در سطح جهان است. افرادی علاقه مند به تحصیل رشته فیزیولوژی در سوئیس هستند می توانند در دانشگاه های معتبر این کشور مانند دانشگاه زوریخ سوئیس برنامه های فیزیولوژی را تحصیل کنند. زبان تحصیل در این کشور عمدتا آلمانی و برخی از برنامه ها به زبان انگلیسی است. توجه داشته باشید که هزینه تحصیل و زندگی در سوئیس بسیار بالاست و قبل از اقدام از مشاورین مجموعه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

مشاغل رشته فیزیولوژی در سوئیس

فیزیولوژی مشاغل زیادی را در زمینه علوم و بهداشت ایجاد می کند. مشاغل مرتبط مستقیم با مدرک فیزیولوژی عبارتند از:

  • متخصص زیست پزشکی
  • دانشیار تحقیقات بالینی
  • متخصص بالینی، شنوایی شناسی
  • متخصص بالینی، علوم فیزیولوژیک
  • فیزیولوژیست ورزشی
  • داروساز
  • متخصص پژوهشی (پزشکی)

مشاغلی که داشتن مدرک فیزیولوژی در آنها مفید است عبارتند از:

  • متخصص بالینی، علوم قلب
  • نماینده فروش پزشکی
  • فیزیوتراپیست
  • معلم
  • رادیوگرافی درمانی

حقوق ماهیانه کار در سوئیس برای مشاغل رشته فیزیولوژی در این کشور به صورت متوسط 307000CHF (فرانک سوئیس) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور سوئیس در حدود 141000CHF (فرانک سوئیس) و در بیشترین حالت 488000CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در سوئیس در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل فیزیولوژی در سوئیس

تحصیل رشته فیزیولوژی در سوئیس

تحصیل فیزیولوژی به شما کمک می کند در برنامه ریزی، ارزیابی آزمایشات، تحقیق و تفسیر ادبیات علمی مهارت کسب کنید. شما همچنین توانایی برقراری ارتباط علمی با همسالان و غیر دانشمندان را توسعه می دهید. شما طیف گسترده ای از مهارت ها را که توسط کارفرمایان علمی و غیر علمی جستجو می شود، به دست می آورید، از جمله:

  • تحلیل و حل مسئله
  • تصمیم گیری و پاسخ سوالات
  • توانایی شناسایی، انتخاب، سازماندهی و ارتباط اطلاعات و داده ها
  • محاسبات، آمار و اعداد
  • توجه به جزئیات
  • برنامه ریزی و مدیریت زمان
  • کار گروهی و همکاری بین گروه ها
  • پافشاری و مقاومت برای آزمایش مجدد
  • مطالعه بیشتر

برخی از فارغ التحصیلان تحصیل در مقطع کارشناسی را در دوره های پزشکی یا دندانپزشکی را انتخاب می کنند که در آن نیز ماژول های فیزیولوژی ارائه می شود. برخی از آنها با انجام آموزش و مطالعه بیشتر تبدیل به متخصص بالینی می شوند. برخی دیگر مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای فیزیولوژی را دنبال می کنند. در دانشگاه، برای اخذ دوره تدریس به طور کلی مدرک دکترا لازم است. در صنعت، برخی از کارفرمایان بزرگ ممکن است از یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا مربوطه حمایت مالی کنند.

 با داشتن شرایط تحصیل در سوئیس می توانید از جمله در دانشگاه های سوئیسی زیر در رشته فیزیولوژی تحصیل کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه زویخ
2دانشگاه برن
3دانشگاه فرانکلین

تحصیل فیزیولوژی در دانشگاه زوریخ سوئیس

فیزیولوژی دانش عملکرد طبیعی بدن است که تمام سطوح توجه از ژن ها، مولکول ها و سلول ها گرفته تا اندام ها، سیستم ها و ارگانیسم ها را در هم می آمیزد. این در مرز بین زیست شناسی و پزشکی است. به همین ترتیب موسسه فیزیولوژی به دانشکده های پزشکی و علوم تعلق دارد. فعالیت های تحقیقاتی در موسسه فیزیولوژی را می توان تحت گروه های تحقیقاتی یافت. فیزیولوژی انسانی یکپارچه یک اولویت تحقیق در دانشگاه است. دفاتر اداری (ZIHP) در موسسه واقع شده اند. ZIHP از تحقیقات فیزیولوژیک یکپارچه در دانشکده های مختلف پشتیبانی می کند و برنامه دکترای پزشکی را هماهنگ می کند.

برای دانشجویان پزشکی، اصول فیزیولوژیک برای درک شرایط مختلف پاتولوژیک ضروری است. آموزش فیزیولوژی برای دانشجویان پزشکی از سال اول شروع می شود. دوره اصلی سیستم های محوری در سال دوم خود برگزار می شود. برای دانشجویان پزشکی و زیست شناسی، برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در زیست پزشکی توسط موسسه فیزیولوژی هماهنگ می شود. دانش آموزان در طول دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم پایه آموزش می بینند و دانش گسترده ای در مورد عملکردها و بیماری های بدن انسان به دست می آورند. موسسه فیزیولوژی ماژول های مختلف و امکان انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را در گروه های این موسسه ارائه می دهد.

تحصیل فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه برن سوئیس

موسسه علوم ورزشی دانشگاه برن سوئیس تعدادی برنامه آموزش مداوم را با هدف ارتقا صلاحیت متخصصان دارای مدرک دانشگاهی در زمینه های ورزشی، حرکتی، روانشناسی، پزشکی، بهداشت و یا رقص ارائه می دهد. همه برنامه ها تحقیقات علمی را در مورد عملکرد حرفه ای شرکت کنندگان اجرا می کنند و از این رو به آنها اجازه می دهد تا با توجه به این دانش جدید، رویه حرفه ای خود را پیش بگیرند. دوره ها توسط مدرسانی از دانشگاه برن و با همکاری دانشگاهیان ملی و بین المللی که در زمینه های مربوطه متخصص هستند، ارائه می شود. این موسسه دارای امکانات و تجهیزات ورزشی از جمله فیزیولوژی ورزشی است. در مورد تشخیص فیزیولوژیک ورزشی، در آزمایشگاه علوم ورزشی از دستگاه های اندازه گیری مختلف، به طور عمده متحرک، برای تشخیص ظرفیت عملکرد فیزیکی و هماهنگی استفاده می شود.

کار رشته فیزیولوژی در کشور سوئیس

کار رشته فیزیولوژی در کشور سوئیس

یافتن تجربه کار در زمینه مربوط به شغلی که می خواهید وارد آن شوید مفید است. هنگام تقاضا برای پست های فیزیولوژی بالینی، قرارگیری در بخش بیمارستان بسیار ارزشمند است. برخی از مدارک تحصیلی این نوع تجربه را به عنوان بخشی از دوره ارائه می دهند، اما شما همیشه می توانید فعال باشید و یک جایگاه را خودتان ترتیب دهید. به بخش های بیمارستان مراجعه کنید، یا برای استقرار در بخش ها و کلینیک های مربوطه از برنامه های درخواستی استفاده کنید. تجربه آزمایشگاهی و آگاهی از طیف وسیعی از تکنیک های استفاده شده نیز می تواند به ویژه برای پست های تحقیقاتی مفید باشد. هر کار نیمه وقت، در تعطیلات یا کار داوطلبانه دیگری که نشان دهنده علاقه شما به رشته انتخابی شما باشد نیز مفید است.

عمده کارفرمایان علمی فارغ التحصیلان فیزیولوژی عبارتند از:

  • مراکز تحقیقاتی و موسسات دانشگاهی
  • شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی
  • خدمات بهداشت ملی در زمینه های تخصصی شامل علوم قلبی، شنوایی شناسی، نوروفیزیولوژی، علوم مراقبت های ویژه، فیزیولوژی تنفسی، فیزیولوژی خواب و فیزیولوژی دستگاه گوارش (GI)
  • بیمارستان های بخش خصوصی، مراکز درمانی و سازمان های بهداشتی.

فرصت های شغلی بیشتر را می توان با ناشران علمی، تنظیمات آموزشی مانند مدارس متوسطه یا کالج ها به عنوان یک معلم علوم، و با شرکت های فروش و بازاریابی علمی یافت. کارفرمایان غیر علمی عبارتند از:

مشاوره مدیریت

  • شرکت های حقوقی و حسابداری
  • بانک ها و سایر موسسات مالی
  • شرکت های خرده فروشی

در مورد کارفرمایان در بهداشت، علوم و داروسازی، آموزش و سایر بخش های شغلی مانند کار علوم آزمایشگاهی در سوئیس می توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

تحصیل برنامه پیش سلامت در دانشگاه فرانکلین سوئیس

علوم پیش سلامت برای دانشجویانی که قصد دارند پس از فارغ التحصیلی از فرانکلین، تحصیلات تکمیلی یا حرفه ای را در زمینه گسترده علوم بهداشتی، از جمله دندانپزشکی، بهداشت محیط، پزشکی، پرستاری و بهداشت عمومی دنبال کنند، یک برنامه درسی است. این برنامه درسی برای اطمینان از گذراندن دوره های معمول و مورد نیاز برای برنامه های تحصیلات تکمیلی پیش از سلامتی در حالی که رشته خود را انتخاب می کنید، طراحی شده است. برنامه های تحصیلات تکمیلی علوم بهداشتی به طور کلی به دنبال داوطلبانی کاملاً مناسب هستند که نه تنها دانش کافی داشته باشند، بلکه دارای مهارت های تفکر انتقادی، گفتاری، نوشتاری و از نظر فرهنگی دارای صلاحیت و دارای مجموعه پیشرفته اخلاق و نگاه خدمات محور باشد.

در دانشگاه شما دوره های مختلف، رشته ها و تجربیاتی را برای توسعه و تقویت این مهارت ها خواهید داشت. اگر رشته ای را انتخاب کنید که شرایط دوره های سنگین تری داشته باشد، برای تکمیل مدرک خود در 4 سال باید دوره های اضافی یا دوره های تابستانی را بگذرانید ، مگر اینکه با اعتبارات پیشرفته وارد فرانکلین شوید. هنگامی که گزینه Pre-Health را انتخاب می کنید، رشته ای را که در دانشگاه دنبال می کنید اعلام خواهید کرد، زیرا Pre-Health یک رشته رسمی، جزئی یا گواهی نیست.

برنامه فیزیولوژی موسیقی در دانشگاه موسیقی سوئیس

این پروژه 5 سال پیش برای ایجاد آمادگی جسمانی و شرایط بدنی مناسب در بین دانشجویان دانشگاه های موسیقی سوئیس طراحی شده است. برنامه مطالعه آموزش مداوم در فیزیولوژی موسیقی، پشتیبانی شده توسط مرکز موسیقی سوئیس و توسط مدرسین چندین دانشگاه موسیقی سوئیس، گروه جدیدی از دانشجویان را برای برنامه درسی پذیرفته است. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه درسی با هدف دریافت درجه CAS ، DAS و MAS (کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته) را می توانید در وب سایت دانشگاه پیدا کنید. در این میان، می توان مدارک DAS موفق تری را در فیزیولوژی موسیقی به این موارد اعطا کرد:

والتر جائوسلین (جاز- پیانو، دانشگاه های موسیقی FHNW)

یوهانس مایکل بلوم (صدا، دانشگاه هنر زوریخ)

کریستوف مولر (جاز- سازهای کوبه ای، دانشگاه های موسیقی FHNW)

جهت بررسی سایر رشته ها مانند رشته تربیت بدنی در سوئیس می توانید سایر مقالات ارائه شده در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید و برای اقدام با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *