مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته فیزیولوژی در سنت کیتس

رشته فیزیولوژی در سنت کیتس و نویس

رشته فیزیولوژی در سنت کیتس یکی از رشته های ارائه شده در این کشور است. سنت کیتس و نویس دو جزیره در دریای کارائیب است. این کشور دارای دانشگاه های خوب پزشکی در منطقه هستند. این کشور که مردم آن به زبان انگلیسی مسلط هستند دوره های مختلف در رشته های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می کند. افرادی که خواهان زندگی و تحصیل در این جزایر زیبا هستند می توانند با بررسی دوره ها، در رشته های مختلف پزشکی از جمله فیزیولوژی پذیرش بگیرند. رشته فیزیولوژی امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت نوع درمان امروز مورد توجه قرار گرفته است. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته فیزیولوژی در سنت کیتس و نویس را بررسی کرده اند.

رشته فیزیولوژی در سنت کیتس و نویس

فیزیولوژی رشته بسیار گسترده ای است. فیزیولوژیست های واجد شرایط ممکن است مانند اکثر مدارک پزشکی دیگر در مراکز بهداشتی یا در کلینیک ها کار کنند. به سادگی، آنها آناتومی بدن انسان را مطالعه می کنند. آنها به چگونگی همکاری اندام ها و سیستم ها و تأثیرات عوامل بیرونی بر بدن انسان علاقه مند هستند. آنها تقریباً در هر محیطی کار می کنند، اما معمولاً در آزمایشگاه ها یا در تیم های پزشکی، گاهی اوقات در کنار پرسنل مقابله با حوادث هستند. در زمینه محیط زیست، فیزیولوژیست ها اثرات این فرآیندهای طبیعی را بررسی و درمان می کنند. گزش حیوانات و سم و سم گیاهان همگی از خطرات دنیای طبیعی هستند که در مقابل آنها ممکن است به محافظت یا درمان نیاز داشته باشیم.

  • آنها همچنین ممکن است در آزمایشگاه ها کار می کنند، داده ها و آمار مربوط به قرار گرفتن در معرض عوامل خاصی را مطالعه کنند.
  • آنها برای شناسایی مواد و گسترش علائم، به ویژه در مواردی که یک عامل نیاز به شناسایی دارد، کار می کنند.
  • برخی دیگر ممکن است در آزمایشگاه ها به عنوان دستیار تحقیق یا تکنسین آزمایشگاه کار کنند.

حقوق کار رشته فیزیولوژی در سنت کیتس

میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس در رشته فیزیولوژی مانند سایر مشاغل بهداشت و سلامت در این کشور است. به صورت کلی واحد پول این کشور مشترک با سایر کشورهای حوزه کارائیب و به نام دلار کارائیب شرقی است. هم اکنون افرادی که در زمینه فیزیولوژی در کشور سنت کیتس و نویس مشغول به کار هستند به صورت میانگین 5760XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت می کنند. همچنین این افراد ممکن است در صورت تازه کار بودن و یا مشاغل کم تر تخصصی حقوقی کم تر و معادل 2990XCD (دلار کارائیب شرقی) حقوق دریافت می کنند. همچنین در بیشترین حالت 8810XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه میزان حقوق این مشاغل است. هر 1XCD (دلار کارائیب شرقی) معادل با 0.37$ (دلار) می باشد.

درآمد مشاغل مربوط به رشته فیزیولوژی در سنت کیتس و نویس در نمودار زیر ذکر شده اند:

حقوق ماهیانه مشاغل فیزیولوژی در سنت کیتس

تحصیل رشته فیزیولوژی در سنت کیتس

دانش آموزان دبیرستان باید بر علوم اصلی تمرکز کنند و هدف آنها تحصیل در مقطع پزشکی است. به طور معمول، شما به صورت استاندارد به ریاضیات، شیمی و زیست شناسی نیاز خواهید داشت. کسانی که مایلند به عنوان یک محقق یا دستیار تحقیق وارد شغل شوند قطعاً به ریاضیات و استعداد و درک درستی از آمار احتیاج دارند. دانشجویان مقطع کارشناسی باید ایده آل بر علوم فیزیکی به عنوان یک گرایش تمرکز کنند. اگر این موارد در کالج انتخابی وجود داشته باشد، گزینه های پزشکی ارجح هستند. ریاضیات باید در طول دوره تحصیل همچنان مورد توجه قرار گیرد، به خصوص اگر کار حرفه ای پژوهشگر آزمایشگاه را ترجیح می دهید. مدارک کارشناسی برای مشاغل دستیار تحقیق یا تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی مناسب است.

 کسانی که مایل به کار در این زمینه هستند باید مدارک پزشکی موجود را مطالعه کنند. برخی از گزینه ها برای تحصیل در رشته فیزیولوژی به عنوان کارشناسی ارشد وجود دارد، اما این موارد در سنت کیتس اندک است. کارشناسی ارشد برای مدیریت پروژه در آزمایشگاه مورد نیاز است در حالی که مجوز برای درمان بیماران ممکن است به مدارک لازم برای افرادی که پیراپزشکان یا پرستاران برای تمرین می گیرند نیاز داشته باشد. با اخذ ویزای دانشجویی سنت کیتس می توانید در این جزایر تحصیل کنید.

دانشگاه های زیر در سنت کیتس دوره های فیزیولوژی ارائه می کنند:

ردیفنام دانشگاه
1UMHS University
2Windsor University

تحصیل فیزیولوژی در دانشگاه پزشکی و علوم بهداشتی سنت کیتس

دوره فیزیولوِژی در این دانشگاه تحت ماژولی در دوره های پزشکی در این کشور ارائه می شود. فیزیولوژی بر نحوه عملکرد سیستم های مختلف اندام متشکل از بدن انسان متمرکز است. هدف اصلی این دوره این است که دانشجو بتواند درک صحیحی از مکانیزم هایی که زندگی به آنها وابسته است را از طریق مطالعه یکپارچه بسیاری از سیستم های کنترل نگهدارنده هموستاز بدست آورد. تأكيد بر مكانيزم هايي است كه تحت شرايط گوناگون هموستاز را حفظ مي كنند. این دوره با مطالعه اصول اساسی فیزیولوژیکی، مانند حمل و نقل یون ها، سیگنالینگ داخل سلولی، اسمز، غشاها و خصوصیات الکتریکی آنها آغاز می شود. بدنبال ارائه اصول اساسی فیزیولوژی سلولی که شامل عضلات و اعصاب، قلب و عروق، تنفس، کلیه، دستگاه گوارش، غدد درون ریز است. فیزیولوژی باروری آموزش داده می شود و در عملکرد کل بدن ادغام می شود.

تنظیم دما و پاسخ های فیزیولوژیکی یکپارچه به ورزش و محیط های نامطلوب نیز ارائه شده است. بیشتر شرایط بیماری ناشی از عملکرد غیر طبیعی (به عنوان مثال اختلال در هموستاز) یک یا چند سیستم کنترل اساسی است. بنابراین از اهمیت اساسی برخوردار است که پزشک آینده این مکانیسم های نظارتی را که در این دوره علوم پایه پزشکی تدریس می شود درک کند. پس از اتمام دوره، دانشجویان درک روشنی از نحوه کار سیستم های اصلی بدن به صورت یکپارچه و ضروری برای حفظ حالت هومواستاتیک خواهند داشت.

پیش نیازها:

  • تکمیل آناتومی ناخالص
  • زیست شناسی سلولی و مولکولی
  • بافت شناسی

کار رشته فیزیولوژی در سنت کیتس

کار رشته فیزیولوژی در سنت کیتس

فیزیولوژیست نوعی متخصص پزشکی در نظر گرفته می شود، حدود 34% ​​(یعنی حدود یک سوم) در تحقیق و توسعه در علوم فیزیکی، مهندسی و زندگی فعالیت می کنند. افرادی که در این منطقه کار می کنند معمولاً در آزمایشگاه ها فعالیت می کنند. آنها ممکن است درمان هایی برای عوامل طبیعی (پادزهرها، واکسن ها یا سایر اقدامات پیشگیرانه) ایجاد کنند یا آزمایش این مواد را انجام دهند. حدود 27%، یعنی چیزی بیش از یک چهارم، در آموزش کار می کنند. آنها به عنوان مدرس و محقق در آزمایشگاه های دانشگاه و موسسات کا خواهند کرد. دانشکده های پزشکی، واحدهای تخصصی نیز شامل می شوند و می توانند در عمل یا آزمایشگاه کار کنند.

15% یا کمتر از یک ششم فیزیولوژیست های واجد شرایط در بیمارستان های کشور کار می کنند. آنها همچنین در عمل مستقیماً با بیماران یا در آزمایشگاه هایی که مطالعات و تحقیقات را انجام می دهند کار خواهند کرد. به همین ترتیب، 4% در تشخیص پزشکی کار می کنند. حدود 6% کار در تحقیق و توسعه پزشکی داروها را انجام می دهند. دانش آنها در مورد فیزیولوژی انسان و واکنش در برابر عواملی مانند نشت مواد شیمیایی، قرار گرفتن در معرض سرما و گرما و سم حیوانات و گیاهان به این معنی است که در توسعه داروها تقاضای فیزیولوژیست نیز وجود دارد. اخذ ویزای کار در کشور سنت کیتس برای کار به عنوان یک فیزیولوژیست نیاز است.

وظایف فیزیولوژیست در سنت کیتس

فیزیولوژیست ها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند، از جمله به عنوان معلمان، دانشمندان پزشکی، محققان پزشکی و تشخیص پزشکی یا در توسعه دارو. با توجه به طیف گسترده ای از مشاغل قابل اجرا، شرح وظایف فیزیولوژیست می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. وظایف معمول شغلی فیزیولوژیست ها در سنت کیتس در ابتدای کار ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بیماران پزشکی را در حین ورزش یا آزمایش تشخیصی قلبی ریوی کنترل کنید، علائم حیاتی آنها را کنترل کرده و مشاهدات را ثبت کنید و این یافته ها را به پزشکان تحویل دهید.
  • دستگاه ها و ابزار پزشکی را که برای انجام آزمایش های استرس ورزش قلبی-ریوی استفاده می شود، استفاده و نگهداری کنید.
  • دوره های مربوط به آناتومی، فیزیولوژی یا دوره های آزمایشگاهی را در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد تدریس کنید.
  • کار علوم آژمایشگاهی در سنت کیتس را در محیط آزمایشگاهی انجام دهید و نتایج آزمایش را به پزشک یا فیزیولوژیست ناظر تحویل دهید.
  • انجام پروژه های تحقیقاتی دارویی تحت هدایت ناظر.

همانطور که یک فیزیولوژیست تجربه کار به دست می آورد، ممکن است بیشتر در زمینه های خود نقش رهبری را به عهده بگیرد. با مشاوره کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید بهترین تصمیم برای مهاجرت را اتخاذ کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *