مهاجرت کاری سنت کیتس

کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس

کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس

کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس غالبا مربوط به امور و خدمات پزشکی است که  در سنت کیتس یکی از کشورهای برجسته کارائیب از نظر آموزش پزشکی است. البته این کشور در بخش کشاورزی نیز فعال است. سنت کیتس و نویس دو جزیره خواهر در دریای کارائیب است. جوانان و دانشجویان این کشور بیشتر در حوزه های پزشکی تحصیل می کنند و برای کار در سنت کیتس و یا کشورهای دیگر وارد می شوند. برای بررسی موضوع کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را مطالعه کنید.

بازار کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس

اقتصاد جزایر سنت كیتس و نویس به توریسم متکی است. از دهه 1970، توریسم بخش مهمی از اقتصاد این کشور را در بر گرفته و جایگزین صادرات شکر شده است. گردشگران زیادی از سنت کیتس هر سال بازدید می کنند، ورود گردشگری و سرمایه گذاری خارجی منجر به انقباض اقتصادی شد و اقتصاد در سال 2014 به رشد بازگشت. پس از برداشت محصول سال 2005، دولت صنعت قند را پس از چندین دهه ضرر تعطیل كرد. برای جبران مشاغل از دست رفته، دولت برنامه ای را برای تنوع بخش کشاورزی و تحریک بخش های دیگر اقتصاد مانند تولیدات صادراتی و بانکداری خارج از کشور آغاز کرده است.

 دولت در زمینه کاهش بدهی عمومی خود از 154٪ تولید ناخالص داخلی در سال 2011 به 83٪ در سال 2013 پیشرفت چشمگیری داشته است، اگرچه هنوز هم یکی از بالاترین سطوح در جهان را تجربه می کند که عمده آن را می توان ناشی از ضرر شرکت های عمومی دانست. سنت کیتس و نویس از جمله کشورهای دیگر در کارائیب است که ارائه کننده تبعیت در ازای سرمایه گذاری خارجی است. بازار کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس مختص بیمارستان ها، کلینیک ها و شرکت های خدماتی پزشکی است.

حقوق مشاغل علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس

میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس در رشته های علمی نسبت به هزینه زندگی مناسب است. در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس به صورت متوسط می توانید 2330XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در جزایر سنت کیتس و نویس در حدود 1210XCD (دلار کارائیب شرقی) و در بیشترین حالت 3570XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. واحد پول کشورهای کارائیب مانند سنت کیتس دلار کارائیب شرقی است و در زمان نگارش این مقاله هر 1XCD (دلار کارائیب شرقی) برابر با 0.37$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل کار علوم آزمایشگاهی در سنت کیتس

تحصیل علوم آزمایشگاهی در دانشگاه UMHS سنت کیتس

دانشجویان UMHS این فرصت را دارند که تحت راهنمایی چندین دانشکده و با استفاده از آزمایشگاه میکروبیولوژی و زیست شناسی مولکولی در تحقیقات مختلف پزشکی بی نهایت پزشکی شرکت کنند. دانشجویان می توانند به عنوان بخشی از دوره انتخاب رشته تحقیقات پزشکی در مطالعات تحقیقاتی شرکت کنند یا می توانند فرصت های تحقیق داوطلبانه را با دانشکده در میان بگذارند. پزشکی تحقیقاتی انتخابی یک دوره 2 واحدی برای دانشجویان علاقه مند به تحقیقات پزشکی است. دانشجویان با انگیزه با سابقه عملکرد علمی قوی این فرصت را دارند که در این دوره 1-2 ترم ثبت نام کنند. در انتخاب، دانشجویان با اصول روش تحقیق، جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل و تفسیر آشنا می شوند. دانشجویان ضمن تکمیل پروژه تحقیقاتی خود، یک فرضیه تحقیق را فرموله می کنند، آزمایش های مناسب را شناسایی و اجرا می کنند و داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند.

اتمام این دوره درک کاملی از اهمیت تحقیقات پزشکی مبتنی بر شواهد به دانشجویان می دهد. UMHS یک آزمایشگاه میکروبیولوژی و زیست شناسی مولکولی مدرن ساخته است. این شامل تمام تجهیزات لازم برای انجام پروژه های مختلف تحقیقات زیست پزشکی است. این آزمایشگاه در حال حاضر برای پروژه های تحقیقاتی دانشجویان، از جمله بررسی جوامع میکروبی و جداسازی ژنوم از محیط های مختلف عملیاتی است.

تجهیزات موجود در آزمایشگاه شامل موارد زیر است:

  • هودهای جریان آرام
  • سانتریفیوژهای متعدد (شامل سانتریفیوژ کنترل سرعت دما و مایکروفیوژها)
  • حمام آب
  • دستگاه های میکروبیولوژی
  • اتاق 80- درجه
  • موازنه
  • pH متر
  • دستگاه اسپکتروفتومتر
  • صفحات میکروتیتر 96
  • دستگاه PCR

تحصیل Laboratory sciences در دانشگاه های سنت کیتس

اکثر دانشگاه های پزشکی سنت کیتس و نویس دوره های تحصیل علوم آزمایشگاهی پزشکی را در مقاطع مختلف از جمله تحصیل کارشناسی در سنت کیتس ارائه می کنند. علاوه بر دانشگاه های دولتی در این کشور دانشگاه های خصوصی نیز وجود دارد که علوم مختلف از جمله پزشکی، فناوری، علوم طبیعی و غیره را ارائه می کنند. دانشگاه های زیر در سنت کیتس علوم آزمایشگاهی را ارائه می کنند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ویندسور
2دانشگاه پزشکی آمریکایی
3دانشگاه سنت ترزا
4دانشگاه تحصیلات تکمیلی
5دانشگاه کلرنس فیتزوری
6دانشگاه بین المللی علوم بهداشتی
7دانشگاه روس

جهت بررسی هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس این مقاله را مطالعه کنید.

اشتغال Laboratory sciences پزشکی در سنت کیتس

اشتغال Laboratory sciences پزشکی در سنت کیتس

حضور در دانشگاه علوم پزشکی کارائیب گزینه ای ارزشمند برای دانشجویانی است که می خواهند به بشریت خدمت کنند. دانشکده پزشکی دانشگاه های سنت کیتس آموزش پزشکی با کیفیت، تجربه بالینی متنوع، ابزار پیشرفته یادگیری، محیط بهینه یادگیری و کلاس های دیجیتالی را ارائه می دهد. دانشجویان یاد می گیرند که چگونه با استفاده از فناوری ها و منابع پزشکی پیشرفته، بیماران را درمان کنند. فارغ التحصیلی از بهترین دانشکده پزشکی کارائیب به شما امکان می دهد، تجربیات و مهارت های رهبری منحصر به فردی را کسب کنید که برای ادامه کار حرفه ای با ارزش در پزشکی مورد نیاز است. در حالی که شما به طور حتم بخش زیادی را به مطالعه، یا در بیمارستان یا کلاس می گذرانید، می توانید وقت کافی را صرف کنید و به فرهنگ وسیعی از فرهنگ محلی که در سراسر کارائیب رایج است، بپردازید.

علاوه بر این، گروه های دانشگاه در اکثر دانشکده های پزشکی کارائیب کاملا درگیر خدمات محلی بهداشت جهانی هستند. گروه های دانشجویی می توانند روابط طولانی مدت با کلینیک ها، مراکز پزشکی و کلیساهای محلی برقرار کنند. پس از تحصیل در دانشگاه های کارائیب می توانید در دوره های آخر تحصیل به کسب تجربه و کار علوم آزمایشگاهی پزشکی بپردازید و زمینه را برای کار پس از تحصیل در سنت کیتس فراهم کنید. اطلاعات لازم برای اخذ ویزای کار در کشور سنت کیتس را می توانید در مقاله ارائه شده مطالعه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره و راهنمایی برای مهاجرت می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *