مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته فیزیولوژی در ارمنستان

رشته فیزیولوژی در ارمنستان

رشته فیزیولوژی در ارمنستان در موسسات و دانشگاه های برتر این کشور تدریس شده و به دلیل هزینه تحصیل پایین دانشجویان بین المللی قصد مهاجرت دارند. این کشور، کشوری جالب و غنی با میراث گذشته، مناظر زیبا، کوه های مرتفع و سازندهای بی نظیری است که در هیچ جای دیگر جهان نمی توانید ببینید. در حالی که در مقایسه با سایر کشورها تعداد فرصت های آموزش عالی تا حدودی محدود است، تمرکز زیاد در زمینه پزشکی، حقوق یا تجارت باعث می شود اگر بخواهید یکی از این زمینه ها را زندگی حرفه ای خود کنید، مکانی عالی برای رفتن است.

این کشور با فرهنگ غنی ارمنی، جامعه کار افرادی که سعی می کنند برای خیر و منافع بیشتر کار کنند، و شرایط متنوع جو و کسب و کار، فرصتی عالی برای کسی است که می خواهد تجربیات خود را متنوع کند و مهارت های اساسی کسب کند که می تواند در یک حرفه موفق داشته باشد. در این نگار که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده است به بررسی رشته فیزیولوژی در ارمنستان پرداخته ایم. چنانچه قصد مهاجرت به این کشور را دارید می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در ارمنستان

یکی از مشهورترین دانشگاه های این کشور، دانشکده پزشکی ارمنستان است. این مرکز در سال 1989 تاسیس شده است و در زمینه مشاغل پزشکی و فناوری، تکنیک های پزشکی و رشته فیزیولوژی در ارمنستان متمرکز است. آن ها امیدوارند که جوانان را در این زمینه بسیار مورد نیاز آموزش دهند تا بتوانند برای خدمت در این ظرفیت به خانه بازگردند. موسسه فیزیولوژی L.A. Orbeli NAS RA یکی دیگر از موسساتی است که در این کشور رشته فیزیولوژی را ارائه می دهد. زمینه واقعی سازمان آن دستاوردهای فیزیولوژیکی دانشمندان ارمنی شاغل در موسسات آموزش عالی و دانشگاه دولتی این کشور بود. موسسه فیزیولوژی L.A.Orbeli NAS RA مرکز اصلی علمی فیزیولوژی در این کشور است.

دانشمندان از جهت علمی در زمینه های زیر فعالیت می کنند:

زمینه های فعالیت فیزیولوژی در ارمنستان

حقوق ماهیانه در رشته فیزیولوژی در ارمنستان

اگر بعد از فارغ التحصیلی در رشته فیزیولوژی در ارمنستان قصد کار در این کشور را دارید، باید حقوق ماهیانه کار را در نظر بگیرید. حقوق ماهیانه کار در ارمنستان برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار فیزیولوژیست ها در ارمنستان

بازار کار جهانی در حال تحولات ساختاری است. محرک های اقتصادی، اجتماعی-جمعیتی، فناوری و محیط زیست در حال تغییر تقاضا و نیازهای بازار کار می باشند. تحولات در بازار کار فرصت های منحصر به فردی برای توسعه، به ویژه برای اقتصادهای در حال توسعه و همچنین چالش هایی مانند از بین بردن شغل، کمبود بالقوه نیروی کار، خطرات بیکاری، عدم تطابق مهارت ها و غیره ایجاد می کند. رفع این چالش ها برای ایجاد نیروی کار قوی و قابل اشتغال، حفظ سطح بالای اشتغال و امکان رشد اقتصادی پایدار بسیار مهم است.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در ارمنستان

طی چند سال گذشته به دلیل تعدادی از تصمیمات قانونی، هزینه های تحصیل در کل حدود 30% افزایش یافته است و این امر برخی مشکلات اقتصادی را برای برخی دانشجویان ایجاد کرده بود. چند برنامه برای کمک به برخی از هزینه ها وجود دارد. اما افزایش زیاد شهریه برخی از دانشجویان را مجبور کرده است مدتی کار کنند تا بتوانند شهریه و سایر هزینه های لازم برای گرفتن مدرک را تأمین کنند. با این وجود هزینه تحصیل در ارمنستان خیلی گران نمی باشد.

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیشهریه به دلار
مقطع کارشناسیبین 833$ تا 8540$
مقطع کارشناسی ارشدبین 791$ تا 8064$

هزینه های زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی نسبتا کمتر است. با این حال، هزینه های زندگی بسته به نوع زندگی متفاوت است. متوسط ​​هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان بین المللی حدود 275000AMD تا 355000AMD (درام ارمنستان) است. این مبلغ شامل محل اقامت، غذا، آب و برق و سایر هزینه های اساسی می باشد. لیست بورسیه های تحصیلی در این کشور برای دانشجویان بین المللی از بودجه کامل گرفته تا حمایت محدود یا معافیت از شهریه است.

حتی دولت این کشور به دانشجویان بین المللی بورسیه می دهد. بیشتر دوره های تحصیلی همچنین با بورسیه و کمک هزینه تحصیلی کاملا بودجه ای و همچنین کمک هزینه سفر و کمک مالی ارائه می شود. بنابراین، دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی زیادی برای درخواست دارند. این کشور با بسیاری از کشورها قرارداد بورسیه و کمک مالی به دانشجویان بین المللی منعقد کرده است.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در ارمنستان

کار دانشجویی در ارمنستان

اگر قصد دارید در طول دوره تحصیل خود در این کشور کار کنید، باید به موقع برنامه ریزی کنید. شما باید فرصت های شغلی نیمه وقت را که به طور منظم در صفحه مشاغل موجود موجود است، بررسی کنید. بیشتر برنامه های دانشگاهی در این کشور به دانشجویان امکان می دهد که به صورت نیمه وقت و ترجیحا 20 ساعت در هفته کار کنند. اگرچه، درآمد از چنین مشاغلی برای پرداخت شهریه کافی نیست، اما پشتیبانی از تحصیلات شما به عنوان مثال برای پرداخت قبض های غذایی یا شاید هزینه سفر کمک چندانی نخواهد داشت. شما می توانید مقداری پول جیب کار کنید که به صورت نیمه وقت کار می کند در حالی که یک برنامه تحصیل در ارمنستان را دنبال می کنید.

دانشجویان می توانند فرصت های شغلی پاره وقت را در محل دانشگاه خود جستجو کنند که عبارتند از:

  • گزینه هایی مانند کار در کافه تریا، کتابخانه، پشتیبانی از بخش اداری برای دانشجویان در دسترس است.
  • می توان برای صرفه جویی در وقت سفر به دنبال مشاغل نزدیک کالج ها یا محل اقامت بود.
  • دانشجویان می توانند با همسالان خود که قبلا کار می کنند و می توانند به همان مکان بپیوندند، بحث کنند.
  • اشتغال پاره وقت یکی از بهترین گزینه های موجود برای دانشجویان است. زیرا، تجربه و پشتیبانی مالی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • چند گزینه ای که دانشجویان می توانند در خارج از محل دانشگاه خود استفاده کنند، کار در پارک تفریحی، فروشگاه های مواد غذایی، مراکز خرید، نمایشگاه ها، رستوران ها، پمپ های سوخت یا حتی کار است.

چنانچه درباره شرایط تحصیل در این به کشور و نحوه اعزام دانشجو و مهاجرت به ارمنستان سوالی در ذهن شما ایجاد شده می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *