مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته فارماکولوژی در سنگاپور

رشته فارماکولوژی در سنگاپور

با تحصیل رشته فارماکولوژی در سنگاپور در دانشگاه ها که برخی از آن ها دارای رتبه جهانی است، امکان شغلی عالی در جهان فراهم خواهد شد. این کشور که در قلب جنوب شرقی آسیا واقع شده است، دانشجویان بین المللی زیادی را ارائه می دهد. این کشور ترکیبی جهانی از فرهنگ ها، زبان ها و مذاهب را ارائه می دهد. جمعیت آن را شهروندان چینی، مالایی و هندی و تعداد زیادی از مهاجران خارج از کشور تشکیل می دهند.

اما در حالی که جمعیت زیادی دارد، به دلیل تمیز بودن معروف است. تحصیل در این کشور سبک زندگی سریع، بزرگ شهر، آب و هوای گرمسیری و مجموعه ای از جاذبه ها و فعالیت هایی را برای شما در اوقات فراغت مانند پارک ها، موزه ها، سینماها و رستوران ها فراهم می کند. این شهر همچنین دارای یک صحنه هنری پر رونق است که برای انواع خلاق مناسب است. ارتباطات عالی حمل و نقل همچنین آن را به یک پایگاه عالی برای کاوش در سایر مناطق جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی درباره موضوع رشته فارماکولوژی در سنگاپور را آماده کرده است.

معرفی رشته فارماکولوژی در سنگاپور

دوره های رشته فارماکولوژی در سنگاپور مقطع کارشناسی معمولا 4 ساله است. یادگیری در سخنرانی ها، سمینارها و آزمایشگاه ها صورت می گیرد. شما همچنین می توانید آموزش های حرفه ای گسترده ای را از طریق قرار دادن بالینی دریافت کنید. دانشجویان در کنار آناتومی و فیزیولوژی، داروسازی کاربردی و شیمی دارویی را فرا می گیرند. شما در مورد داروها و درمان های مختلف یاد خواهید گرفت. اثرات، مقررات و موارد منع مصرف آن ها را خواهید آموخت. داروسازان در زمینه داروها، روش های استفاده ایمن و تنظیم آن ها متخصص می باشند. آن ها می توانند در محیط های بالینی یا اجتماعی کار کنند، داروها را توزیع کنند و به بیماران مشاوره دهند.

مدرک فارماکولوژی همچنین به عنوان داروسازی شناخته می شود، دانشجویان را قادر می سازد تا تحصیلات خود را برای تحصیلات تکمیلی ادامه دهند و بعدا به عنوان داروساز ثبت نام کنند. این دوره که با گروه بهداشت ملی، خدمات بهداشتی این کشور و انجمن دارویی این کشور توسعه یافته است، به شما کمک می کند بنیادی محکم در علوم دارویی و حوزه های مرتبط مانند مدیریت آزمایشات بالینی و عملیات دارویی ایجاد کنید. همچنین شما در زمینه داروسازی و فارماکولوژی آموزش خواهید دید که به شما در ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا به بیماران کمک می کند.

معرفی رشته فارماکولوژی در سنگاپور

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در سنگاپور

این کشور که به عنوان اقتصاد ببر آسیا شناخته می شود، بهترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است. به طوری که، این کشور را به یک مقصد ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است. این کشور یک قطب تجاری، مالی و حمل و نقل جهانی است. این سومین بازار ارز و مرکز مالی در جهان است.

این کشور یک مقصد جذاب برای دانشجویان بین المللی احتمالی است. زیرا، یک سیستم آموزشی عالی، یک جامعه متنوع از نظر فرهنگی و سبک زندگی فوق العاده را ارائه می دهد. این کشور همچنین در زمینه تحقیق و نوآوری در آسیا پیشتاز است. دانشگاه های این کشور بهترین گزینه شما برای تحصیلات در سطح جهانی هستند.

رشته فارماکولوژی در سنگاپور در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

  • آکادمی PSB
  • دانشگاه فنی نانیانگ (NTU)
  • موسسه فناوری سنگاپور (SIT)
  • جمهوری پلی تکنیک
  • نانیانگ پلی تکنیک (NYP)
  • دانشگاه ملی سنگاپور
  • پلی تکنیک Ngee Ann

جدول زیر رتبه جهانی دانشگاه های بالا را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
آکادمی PSB
دانشگاه فنی نانیانگ (NTU)47
SIT
جمهوری پلی تکنیک
نانیانگ پلی تکنیک (NYP)
دانشگاه ملی سنگاپور25
پلی تکنیک Ngee Ann

داروسازی در سنگاپور

فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در سنگاپور می توانند نحوه عملکرد داروها و واکنش بدن ما به آن ها را کشف کنند. این همچنین تنها دوره در این کشور است که در آزمایشات بالینی تخصص دارد. آن ها می توانند توسط داروسازان مجاز، زیست شناسان و همچنین پزشکان فروش و بازاریابی در صنعت داروسازی راهنمایی شوند. آن ها به عنوان یک داروساز، در خط مقدم داروخانه های اصلی این کشور فرصت هایی پیدا کنیند. فارغ التحصیلان همچنین می توانند تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر محلی یا خارج از کشور ادامه دهند.

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای داروسازان در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای داروسازان

هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور

در این کشور عمدتا 2 نوع دانشگاه وجود دارد که عبارتند از:

  • دانشگاه های دولتی
  • پردیس های دانشگاه های خارجی و بین المللی

دولت بیشتر به دانشگاه های دولتی یارانه می دهد. بنابراین، آن ها می توانند پذیرش دانشجویان منتخب را با کاهش شهریه ارائه دهند. دانشجویان بین المللی در دانشگاه خاصی نسبت به مردم این کشور هزینه های بیشتری دریافت می کنند. پردیس های دانشگاه های خارجی و بین المللی در این کشور به طور کلی گران تر از دانشگاه های دولتی می باشند.

جدول زیر هزینه تحصیل در سنگاپور در برخی از دانشگاه ها را نشان می دهد:

نام دانشگاههزینه برای دانشجویان بین المللی به دلار
دانشگاه ملی سنگاپور20550$ تا 48150$
دانشگاه فنی نانیانگبین 20100$ تا 45000$
SIT21251.47$

به طور متوسط، یک دانشجوی بین المللی در این کشور ماهیانه حدود 750$ تا 2000$ (دلار) را صرف هزینه های زندگی می کند. با این حال، این به استاندارد زندگی دانشجویان بستگی دارد. برای محل اقامت، هزینه ای در حدود 200$ تا 700$ به منطقه جغرافیایی، نوع محل اقامت، تقاضا، امکانات ارائه شده و تعداد افراد مشترک بستگی دارد.

دیگر هزینه ها در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
آب و برق40$ تا 100$
حمل و نقل و مخابرات100$
غذابین 300$ تا 450$
هزینه های شخصیبین 100$ تا 300$

کار دانشجویی در سنگاپور

دانشجویان بین المللی مجازند ساعاتی را برای کار خود اختصاص دهند. مهارت ها، دانش و تجربیات حاصل از شغل پاره وقت هنگام تحصیل، مطمئنا اعتبار شما را در نزد کارفرمایان آینده افزایش می دهد. بدست آوردن شغل پاره وقت برای تحصیلات بین المللی بسیار مفید است. واقعا باعث دلگرمی می شود که سعی کنید در این کشور کار کنید و تحصیل کنید. تعداد زیادی مجوز کار برای درخواست شما وجود دارد تا بتوانید یک کار نیمه وقت پیدا کنید. دانشجویان بین المللی مجاز به کار حداکثر 16 ساعت در هفته هنگام حضور در کالج یا دانشگاه می باشند. آن ها باید معافیت Work Pass و سایر شرایط لازم برای امکان کار و تحصیل در سنگاپور را داشته باشند.

برخی از مشاغل که دانشجویان می توانند انتخاب کنند عبارتند از:

مشاغل دانشجویان در سنگاپور

اگر قصد دارید در این کشور تحصیل کنید، وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در امر مهاجرت می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *