مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته فارماکولوژی در سنت کیتس

رشته فارماکولوژی در سنت کیتس

رشته فارماکولوژی در سنت کیتس یا سایر رشته های پزشکی از جمله داروسازی از برنامه هایی است که در این کشور در دانشگاه های برتر آن تدریس می شود. این کشور که به طور رسمی با نام جزیره سنت کریستوفر نیز شناخته می شود، یک جزیره در هند غربی است. این کشور از طرف غرب با دریای کارائیب هم مرز بوده و از طرف به اقیانوس اطلس راه دارد. این کشور به همراه جزیره همسایه خود یعنی «نویس» تشکیل یک کشور را می دهند. نام آن فدراسیون سنت کیتس و نویس است. این کشور با یک کانال کم عمق 3 کیلومتری معروف به «باریک ها» از یکدیگر جدا می شوند. در اواسط دهه 1620 این کشور محل زندگی اولین مستعمرات انگلیس و فرانسه در دریای كارائیب شد. این کشور همراه با جزیره نویس، تا زمان استقلال در 19 سپتامبر 1983 عضوی از هند غربی انگلیس بود.

این جزیره یکی از جزایر لیورد در آنتیل های کوچک است. در حدود 2100 کیلومتری جنوب شرقی میامی، فلوریدا، ایالات متحده واقع شده است. مساحت زمین این کشور حدود 168 کیلومترمربع است که تقریبا 29 کیلومتر طول و به طور متوسط ​​حدود 8 کیلومتر عرض دارد. این کشور حدود 40000 نفر جمعیت دارد که اکثریت آن ها از نژاد آفریقایی می باشند. زبان اصلی انگلیسی، و نرخ سواد تقریبا 98% است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به تحصیل رشته فارماکولوژی در سنت کیتس می باشند، این نگارش را تهیه کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در سنت کیتس

رشته فارماکولوژی در سنت کیتس مکانیسم عملکرد داروهای دارویی را در سطح مولکولی کشف خواهد کرد. دانشجویان در کلاس های مختلف دارویی کاوش خواهند کرد و نحوه تأثیر آن ها بر سیستم های بدن انسان را کشف خواهند کرد. دانشجویانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، افزایش دانش در فارماکوکینتیک، سمیت دار ، داروها و کشف دارو را نشان می دهند.

دانشگاه هایی که این برنامه را در این کشور ارائه می دهند، عبارتند از:

  • دانشگاه جهانی کارائیب
  • دانشگاه پزشکی آمریكا (MUA)
  • دانشگاه بین المللی علوم بهداشتی

دانشگاه پزشکی آمریکا، یک دانشگاه پزشکی انتفاعی در Saint James Windward Parish است. این دانشگاه به دانشجویان مدرک دکترای پزشکی (MD) را اعطاء می کند. دانشگاه پزشکی آمریكا همچنین 1 ترم Gateway Medical، 1 برنامه پیش پزشكی را برای دانشجویانی كه نیاز به گذراندن دوره های اضافی برای برنامه MD دارند، ارائه می دهد. این دانشگاه برنامه های مدرکی را در زمینه بهداشت، مهمان نوازی، پزشکی و تربیت بدنی را نیز ارائه می دهد.

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در سنت کیتس

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در سنت کیتس (رشته داروسازی) را نشان می دهد:

حقوق داروسازان در سنت کیتس به دلار کارائیب شرقیبرای تبدیل شدن به یک فارماکولوژیست، شما معمولا باید در دانشگاه علوم پزشکی، علوم دارویی یا علوم با گرایش داروسازی تحصیل کنید. برای ورود به این دوره ها معمولا باید گواهینامه ارشد متوسطه خود را بدست آورید.

دروس پیش نیاز عبارتند از:

  • زبان انگلیسی
  • ریاضیات
  • زیست شناسی
  • شیمی
  • علوم زمین و محیط زیست
  • فیزیک

دانشگاه ها پیش نیازهای مختلفی دارند و بعضی از آن ها شرایط ورود انعطاف پذیر دارند. اخذ مجوز کار در این کشور می تواند از 3 تا 6 ماه طول بکشد. بنابراین، برای این انتظار آماده باشید. براساس نوع شغل شما، اجازه کار شما می تواند تا 1 سال اعتبار داشته باشد. هزینه ها براساس مدت زمان مجوز است، اما ممکن است تا 2500$ (دلار) باشد.

بسیاری از افرادی که مراحل کار را طی کرده اند توصیه می کنند برای کمک به درخواست شما از یک وکیل محلی کمک بگیرند. این امر به این دلیل است که این فرآیند مستلزم داشتن مهارت منحصر به فرد بوده و کارفرمای شما باید ثابت کند که هیچ یک از مردم محلی این کشور نمی تواند موقعیت را پر کند. مجوز شما فقط برای این شغل معتبر خواهد بود. بنابراین، اگر باید تغییر شغلی ایجاد کنید، باید دوباره آن را پشت سر بگذارید. شما می توانید سالانه مجوز را تمدید کنید.

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در سنت کیتس

کار دانشجویی در سنت کیتس

هزینه تحصیل در سنت کیتس، هزینه های کلاس ها را پوشش می دهد. شهریه برای ترم های علوم پایه 13700$ (دلار) و برای ترم های علوم پایه تمدید شده در این کشور با هزینه 114300$ (دلار) دریافت می شود. شهریه برای ترم 5، شرکت در پردیس ماین و تمام ترم های بالینی که در سایت های تایید شده بیمارستان های ایالات متحده شرکت می کنند، 16350$ (دلار) در هر ترم دریافت می شود. شهریه واقعی و هزینه اختصاصی بودجه حضور شما ممکن است در مسیر برنامه درسی و اطلاعات ثبت نام متفاوت باشد.

این کشور فرصتی را برای دانشجویان فراهم می كنند كه برای به دست آوردن پول اضافی، كار نیمه وقت را شروع كنند. این کمک زیادی به افزایش امور مالی دانشجو می کند و به آن ها کمک می کند تا هزینه های دیگر را پوشش دهند و همزمان تجربه لازم را برای مشاغل پس از اتمام دوره کسب می کنند.

برخی از مشاغل عبارتند از:

مشاغل پاره وقت در سنت کیتس

چندین سازمان غیردولتی در این کشور وجود دارد که داوطلبان و کارآموزان را به صورت نیمه وقت می گیرد. دانشجویان می توانند در مناطق مختلف درخواست دهند و آموزش دهند در حالی که برای خود برخی از کمک هزینه ها را می توانند استفاده کنند.

ویزای دانشجویی در سنت کیتس

ویزای دانشجویی سنت کیتس به دارندگان اجازه می دهد تا برای زندگی و کار به طور محدود در سنت کریستوفر، سنت کیتس و نویس تا زمانی که برای کمک به زندگی خود و افراد تحت تکفل نیاز به گذراندن دوره خود دارند، زندگی و کار کنند.

جهت واجد شرایط بودن ویزا باید معیارهای زیر رعایت شود:

مدارکتوضیحات
ارائه نامه پذیرشاین نامه نشان می دهد که متقاضی در یک دوره تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی شناخته شده پیشنهاد شده است.
اثبات تمکن مالیداوطلبان باید بتوانند شواهدی از بودجه کافی برای تأمین هزینه زندگی خود در کشور را نشان دهند.
اثبات پرداخت هزینهباید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
بیمه درمانیباید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
اثبات بازگشت به کشور بعد از اتمام تحصیل

چنانچه قصد دارید رشته فارماکولوژی در سنت کیتس را مطالعه کنید، یا به کشورهای دیگر مهاجرت کنید، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره در این امر به شما عزیزان خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *