مهاجرت تحصیلی امارات

رشته فارماکولوژی در امارات

رشته فارماکولوژی در امارات

تحصیل و مطالعه و کار رشته فارماکولوژی در امارات مزایا بسیار زیادی برای دانشجویان بین المللی که به زبان عربی علاقه دارند به همراه دارد. شما می توانید در مقاطع کارشناسی در رشته فارماکولوژی که به صورت 5 ساله ارائه می شود در ابوظبی و در دانشگاه های دیگر این کشور تحصیل کنید. در این کشور دوره های رشته فارماکولوژی به زبان انگلیسی در دسترس دانشجویانی است که قصد دارند به زبان انگلیسی تحصیل کنند. البته که شما می توانید به زبان عربی نیز تحصیل کنید در صورتی که در این زبان تسلط خوبی داشته باشید. در امارات شرایط مناسب برای زندگی و تحصیل و البته کار وجود دارد. در صورتی که از این رشته در امارات فارغ التحصیل شوید می توانید در مشاغل خوبی استخدام شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به امارات به شما مشاوره خواهد داد.

تحصیل رشته فارماکولوژی در امارات

رشته فارماکولوژی یک برنامه یکپارچه 4-5 ساله است که در 9 و یا 10 ترم گسترش یافته و منجر به دریافت مدرک کارشناسی می شود. داروساز این برنامه یک آموزش متعادل در علوم دارویی ارائه می دهد و درهای حرفه ای را در داروسازی حرفه ای، تحقیقات دارویی، داروسازی، بیوتکنولوژی و سایر صنایع بهداشتی باز می کند، که به دانشجویان امکان می دهد حرفه داروسازی را به شیوه ای قوی، ماهرانه و مصمم انجام دهند. برنامه درسی برنامه با ارائه علوم پزشکی، علوم دارویی، علوم بالینی، علاوه بر برنامه های پیشرفته حرفه ای و آموزشی در بیمارستان های بسیار معروف در امارات متحده عربی، که با نقش جدید داروساز در حال گسترش است، پایه و اساس محکمی در شایستگی های اصلی داروسازی ارائه می دهد.

شما به عنوان یکی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وظایفی همچون موارد زیر را بر عهده دارید:

  • مسئول درک و توزیع دارو
  • ارائه تخصص در مورد ترکیب داروها و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی
  • آموزش بیماران در مورد داروهای آنها
  • همکاری با پزشکان برای ترویج استفاده موثر از داروها

جایگاه رشته فارماکولوژی در امارات

امارات با ارائه دانش و علوم برتر و کیفیت مبتنی بر ارزش در آموزش فارماکولوژی برای خدمت به جامعه و حرفه شرایط تحصیلی مناسبی را فرهم کرده است تا در نتیجه بتوان از متخصصان این رشته در بهبود مراقبت های بهداشتی جامعه و کشور، به عنوان یک برنامه داروسازی برجسته استفاده شود. مأموریت برنامه فارماکولوژی (BSc. Pharm) فارغ التحصیل شدن داروسازان برجسته، بسیار شایسته و با انگیزه با دانش و درک پیشرفته از فعالیت داروسازی است. از اهداف این رشته می توان به حل مشکلات و مهارت های قابل انتقال توانایی تفکر مستقل برای برآوردن انتظارات سطح بالاتر در نیازهای مراقبت های بهداشتی جامعه، بهبود ارائه خدمات دارویی ضروری، اطمینان از سلامت انسان از طریق بهینه سازی استفاده از داروهای موثر، ایمن و اقتصادی و افزایش فعالیت های دارویی از طریق مراقبت های دارویی و صنعت داروسازی، به ویژه در زمینه های ادامه تحصیل، خدمات و تحقیقات اشاره کرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در کشور امارات می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی در امارات

فرصت های شغلی رشته فارماکولوژی در امارات

برای دانشجویان بین المللی آنچه که پس از تحصیل اهمیت دارد شرایط کار پس از تحصیل در امارات و شغل های مناسب در این کشور است. در زمینه کارشناسی فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی باید 6 ماه آموزش پیش ثبت نام را درخواست کرده و گذرانده و سپس در آزمون ثبت نام وزارت بهداشت-ابوظبی ثبت نام کنند و به عنوان یک متخصص در رشته فارماکولوژی و یا داروسازی مجوز بگیرند. به عنوان یک متخصص فارماکولوژی، شما ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در خط مقدم خواهید بود و می توانید تأثیر مستقیم بر زندگی و سلامت مردم داشته باشید. فارغ التحصیلان این رشته می توانند انواع فرصت های شغلی را در صنعت داروسازی دنبال کنند. کالج داروسازی در شهرهای زیبا العین و ابوظبی فرصت های منحصر به فردی را برای دانشجویان فراهم می کند تا در هر یک از زمینه های شغلی کار کنند.

فارغ التحصیلان برنامه داروسازی کالج آماده خواهند شد تا در بسیاری از زمینه ها مشاغل زیر را دنبال کنند:

  • صنعت داروسازی ؛ بخشهای کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و تحقیقات و توسعه
  • مراکز کنترل سموم و داروخانه پزشکی قانونی
  • مراکز بیولوژیکی
  • مراکز تحقیقاتی
  • دانشگاه به عنوان دانشگاهی/محقق
  • آزمایشگاههای تجزیه و تحلیل خصوصی
  • امور نظارتی
  • داروخانه جامعه
  • داروخانه بیمارستان
  • امور مربوط به تنظیم مواد مخدر
  • نماینده پزشکی و بازاریابی
  • صنعت داروسازی (به عنوان مثال کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه)
  • دانشگاه (تحقیقات و آموزش عالی)
  • مراکز تحقیقاتی
  • مرکز اطلاع رسانی مواد مخدر

 

مزایا تحصیل رشته Pharmacology در Emirates

نتایج یادگیری رشته فارماکولوژی در در کشور امارات شامل مواردی مانند نشان دادن دانش و توانایی ادغام و بکارگیری مفاهیم و اصول اولیه علوم زیست پزشکی، علوم دارویی، علوم بالینی و علوم اجتماعی و رفتاری مورد نیاز برای کشف دارو، توسعه دارو و زمینه های داروسازی، برای ارتقای سلامت جمعیت و مراقبت های بیمار محور می باشد. شناخت و استفاده از سیستم های عملیاتی داروخانه و توزیع مناسب دارو، ذخیره دارو و کنترل موجودی، توزیع مناسب محصولات تجویزی و غیر نسخه ای و آموزش و مشاوره بیمار نیز از موارد و مهارت های عملی مهم است که دانشجویان می آموزند. ارائه خدمات بیمار محور و بررسی و استفاده از داده های اجتماعی، اقتصادی و پزشکی مربوط به بیمار؛ برای ارزیابی، توسعه، اصلاح و اجرای طرح مراقبت با همکاری بیمار و سایر ارائه دهندگان خدمات درمانی نیز برخی از نتایج یادگیری فارماکولوژی در امارات است.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته فارماکولوژی در امارات هستید:

پارامترشرح
دوره عمومی اجباریمهارت های کامپیوتری- زیست شناسی- انگلیسی- مقدمه ای بر روانشناسی- مبانی نوآوری و کارآفرینی- روش تحقیق علمی-
دوره های انتخابیجامعه و تمدن- تربیت بدنی و سلامت- آگاهی اخلاقی- آگاهی زیست محیطی-
مهارت های مدیریتیحقوق و جامعه- مهارت های تفکر- خودارزیابی- مقدمه ای بر مدیریت زمان- رهبری و کار گروهی-
دروس تخصصیشیمی-فیزیک- آناتومی و بافت شناسی انسان- داروسازی و حقوق داروسازی- علوم پزشکی- فیزیولوژی- پاتوفیزیولوژی- میکروبیولوژی و ایمونولوژی- بیوشیمی و بیوتکنولوژی- شیمی تجزیه دارویی- شیمی آلی دارویی-داروسازی فیزیکیداروسازی فیزیکی

مزایا تحصیل رشته Pharmacology در Emirates

شرایط پذیرش رشته Pharmacology در Emirates

دانش آموز باید حداقل 80% در گواهینامه دبیرستان عمومی (جریان علمی) یا معادل آن برای پذیرش در کالج داروسازی داشته باشد. با این حال، پذیرش دانش آموزان بر اساس رقابت است که در آن دانش آموزان با 90 و بالاتر بلافاصله پذیرفته می شوند و دانش آموزان با 80-89 در لیست انتظار ثبت نام می شوند. پذیرش در کالج داروسازی منوط به رعایت الزامات تسلط به زبان انگلیسی و آمادگی تحصیلی لازم است، همانطور که در بخش دانشگاه در مورد پذیرش در این قسمت توضیح داده شده است. متقاضیان باید برای اطلاع از شرایط پذیرش به آن قسمت مراجعه کنند. متقاضیانی که قصد پیوستن به کالج داروسازی را دارند، علاوه بر برآوردن شرایط دانشگاه، باید به مصاحبه شخصی نیز مراجعه کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کشور پاسخگوی سوالات و ابهامات شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *