مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته فارماکولوژی در آلمان

رشته فارماکولوژی در آلمان

تحصیل در رشته فارماکولوژی در آلمان برای دانشجویان بسیاری در سراسر جهان رویایی است. علاقمندان تحصیل فرصت خوبی برای کار و ادامه تحصیل دارند. فارماکولوژی بخش مهمی از زنجیره مراقبت های بهداشتی است که بازار شغلی گسترده ای را برای افرادی که موفق به کسب عنوان و حق عضویت در این مدار عظیم هستند، فراهم می کند. این کشور براساس معیارهای جهانی برای تحصیل و زندگی نمرات و رتبه های خوبی را از آن خود می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به کشور آلمان و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور به دانشجویان مهاجر مشاوره می دهد.

از بین مجموعه استانداردهایی که انتظار می رود در هنگام تحصیل در دانشگاه ها رعایت شود، 5 مورد زیر از مهم ترین مزایا برای تحصیل رشته فارماکولوژی در آلمان می باشد.

  1. وجود آزمایشگاه های کامل و تخصصی و حرفه ای
  2. پشتیبانی از اقامت در خارج از کشور
  3. اعتبار پژوهشش و تحقیقات
  4. حرفه ای و تخصصی بودن دوره های تحصیلی
  5. آماده سازی بازار کار مرتبط با دانشجویان فارغ التحصیل

تحصیل رشته فارماکولوژی در آلمان

در حالی که در نظر گرفتن دانشگاه برای تحصیل در خارج از کشور با در نظر گرفتن امکانات پشتیبانی بسیار مهم است. دانشجویان دانشگاه هایی را در نظر می گیرند که برنامه های جذاب تبادل، پشتیبانی مالی مانند بورسیه و معافیت هزینه و راهنمایی مناسب از کارکنان دانشگاه را ارائه می دهند. آلمان دارای بسیاری از دانشگاه های دارای رتبه برتر در جهان است. از آنجا که داروسازی یکی از مدارج محبوب در سراسر جهان است و مردم آرزو دارند که در مورد آن تحصیل کنند زیرا این یک بخش مهم از مراقبت های بهداشتی است و بازار کار خوبی دارد. آلمان به دلیل مطالعه با کیفیت، آزمایشگاه های تاسیس شده، هیئت علمی و کادر آموزشی مجرب و آخرین اما کمترین یا بدون شهریه بهترین مکان برای تحصیل داروسازی است. بنابراین، اگر به فکر تحصیل داروسازی در خارج از کشور هستید، آلمان قابل تأمل است.

در زیر لیستی از دانشگاه های رشته فارماکولوژی با رتبه برتر در آلمان وجود دارد:

  • دانشگاه ماربورگ
  • TU براونشویگ
  • دانشگاه فرانکفورت
  • دانشگاه گریفسوالد
  • دانشگاه کیل
  • دانشگاه فرایبورگ
  • FU برلین
  • دانشگاه وورزبورگ

دانشگاه های تحصیل رشته فارماکولوژی در آلمان

داروسازی و فارماکولوژی از سال 1835 در TU Braunschweig تدریس می شود. امروزه این دانشگاه میزبان بیش از 600 دانشجوی فارماکولوژی و داروسازی است. این دانشگاه عالی رتبه یکی از موسسات و مراکز فارماکولوژی در کشور است که در آلمان بسیار شناخته شده است. به همین دلیلی بسیاری از دانشجویان بین المللی تحصیل در این دانشگاه را انتخاب می کنند. دانشگاه مناسب دیگری که برای تحصیل فارماکولوژی مناسب است دانشگاه ماربورگ در این کشور است که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان می باشد. این دانشگاه به عنوان یک موسسه پروتستانی در سال 1527 آغاز به کار کرد. در حال حاضر پس از چندین قرن شکل تحقیقاتی به خود گرفته و خدمات زیادی به این کشور ارائه کرده است. در حال حاضر نزدیک به 25000 دانشجو در ماربورگ تحصیل می کنند که 12% آنها از سراسر جهان هستند. به جز بخش های مهندسی و دانشگاه تقریباً سایر رشته های علمی تحصیلی را میزبانی می کند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش دانشجوهای بین المللی در کشور آلمان در سال ها اخیر هستید:

افزایش دانشجویان مهاجر در آلمان

دانشگاه گریفسوالد نیز از بهترین دانشگاه ها و قدیمی ترین دانشگاه ها برای تحصیل فارماکولوژی در آلمان می باشد. این دانشگاه که در سال 1456 تاسیس شده است از معتبرترین دانشگاه ها در اروپا محسوب می شود. در این دانشگاه تعداد بسیاری از دانشجویان بین المللی در سراسر جهان تحصیل می کنند و همچنین به زبان انگلیسی و آلمانی نیز تحقیقات معتبری انجام می دهند. دانشجویان فارغ التحصیل از این دانشگاه می توانند به راحتی در بازار کار شغل مناسبی پیدا کنند. دانشگاه دیگری که برای تحصیل این رشته در آلمان مناسب است تحصیل در دانشگاه فرانکفورت است. این دانشگاه نیز وجهه تحقیقاتی خوبی در زمینه فارماکولوژی دارد. این دانشگاه بین المللی فرصت تحصیلات تکمیلی را نیز برای دانشجویان خود فراهم می کند.

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در آلمان

آزمایشگاه های تاسیس و مجهز یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام انتخاب دانشگاه برای تحصیل در رشته داروسازی مورد توجه قرار گیرد. دانشجویان علوم طبیعی و پزشکی همیشه به سراغ دانشگاهی می روند که آزمایشگاه های خوبی برای کار در آن فراهم می کند. شهرت تحقیق یکی از مهمترین عواملی است که باید هنگام انتخاب درجه مدنظر قرار گیرد، زیرا داروخانه مربوط به مراقبت های بهداشتی است و انجام تحقیقات برای نوآوری های جدید مهم است. بنابراین، همیشه با داشتن پتانسیل تحقیق و شهرت خوب به دنبال دانشگاه باشید. سازماندهی مطالعه یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب دانشگاه در نظر گرفته شود. تشکیل یک دوره مناسب برای تحصیل بسیار مهم است زیرا تمام اطلاعات لازم را برای شما فراهم می کند. آماده سازی بازار کار عامل مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر آلمان برای تحصیل رشته فارماکولوژی هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های فارماکولوژیرتبه جهانیامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه آزاد برلینبرلین451116468
دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتسماینتس732145861
دانشگاه ابرهارد کارلزتوبینگن751805863
دانشگاه هایدلبرگهایدلبرگ98545374
دانشگاه فرانکفورتفرانکفورت ماین1062225161
دانشگاه مونیخمونیخ108465075
دانشگاه بنبن1351144668
دانشگاه فردریش شیلر یناجنا1553954454
دانشگاه کلنکلن1582324361
Humboldt-Universität zu Berlinبرلین162824371
دانشگاه وورتسبورگوورزبورگ2111863763

مزایای تحصیل رشته فارماکولوژی در آلمان

شرایط تحصیل رشته Pharmacology در Germany

برای تحصیل در این کشور به تسلط زبانی مناسبی احتیاج دارید که بتوانید در کلاس سخنرانی ها را متوجه شوید. اگر گمان می کنید آنطور که باید به زبان تحصیلی تسلط ندارید می توانید در دوره های آلمانی پیش از تحصیل ثبت نام کنید تا بتوانید مهارت های زبان انگلیسی و یا حتی آلمانی را به مرحله مورد نیاز نزدیک تر کنید. داشتن سوابق و نمرات تحصیلی خوب در دروسی مانند شیمی و زیست و فیزیک برای تحصیل رشته فارماکولوژی نیز مورد نیاز است. ممکن است هر دانشگاهی آزمون ورودی خاص خودش را داشته باشد. آزمون مطالعات پزشکی (TMS) داوطلبانه است اما شما می توانید با اخذ نمرات خوب شانس خود را بای اخذ پذیرش افزایش دهید. اگر قصد تحصیل در مقاطع مختلف آلمان را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *