مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته فارماکولوژی در آمریکا

رشته فارماکولوژی در آمریکا

قطعا بهترین انتخاب برای تحصیل رشته فارماکولوژی در آمریکا است زیرا این کشور بهترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده است. تحصیل در رشته فارماکولوژی موجب می شود تا شما به عنوان یک متخصص در زمینه داروشناسی و داروسازی در آمریکا فارغ التحصیل شوید. این کشور شرایط بسیار معتبری برای تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم می کند. به دلیل پهناوری آمریکا تعداد دانشگاه ها نیز بالاست و تنوع در نوع موسسات آموزشی و مقاطع تحصیلی به وضوح روشن است. تحصیل در مقطع کارشناسی در آمریکا و همچنین تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا در دسترس دانشجویان بین المللی است. دانشجویان از سراسر جهان می توانند به آمریکا مهاجرت کنند. برای اطلاع بیشتر در خصوص مهاجرت به آمریکا و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته فارماکولوژی در آمریکا

داروسازی در دانشگاه میشیگان که در سال 1891 به عنوان اولین بخش داروسازی در ایالات متحده تأسیس شد، بیش از 110 سال سابقه کشف علمی و آموزش دانشجویان دارد. 41 سال پس از شروع دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان، این دانشگاه گروه داروسازی را به عنوان یکی از اولین گروه های علوم پایه خود تأسیس کرد. بنیانگذار و اولین رئیس آن جان یعقوب ابل بود که به عنوان پدر داروسازی آمریکا شناخته می شود. فارغ التحصیلان این رشته تأثیر عمده ای در زمینه داروسازی و داروشناسی و سم شناسی گذاشته اند. در میان فارغ التحصیلان بسیاری از مدیران شرکت های دارویی، مدیران تحقیقاتی و دانشمندان ارشد نیز هستند. مدیران آزمایشگاه های تحقیقاتی دولت و کرسی ها و اساتید شناخته شده در دانشگاه با اعتبار برای تحقیق و آموزش عالی. بخشی از سنت و قدرت اصلی گروه ما کیفیت کارآموزان و تعهد مداوم دانشکده ما به این مأموریت آموزشی است.

در جدول زیر شاهد مشاغل و متوسط حقوق و میزان افزایش آن ها در کشور امریکا می باشید:

متوسط حقوق در سال به دلارمیزان افزایششغل
78000$15%معلمان علوم زیست شناسی در دبیرستان
97000$11%هماهنگ کننده های تحقیقات بالینی
90000$9.9%داروسازان
82000$13.4%دانشمندان پزشکی
69000$8%زیست شناسان مولکولی و سلولی
90000$18%دامپزشک

جایگاه رشته فارماکولوژی در آمریکا

آمریکا که مهد علوم جدید و نماد پیشرفت علمی در جهان است به رشته فاراکولوژی بسیار اهمیت می دهد. متخصصان این رشته در جهت پیشبرد اهداف و عقاید خود بسیار تلاش می کنند تا جامعه ای سالم و سلامت داشته باشند. گروه فارماکولوژی به برنامه های تحقیقاتی پیشرفته مربوط به شناسایی اهداف جدید دارویی و استراتژی های درمانی در بیماری انسان اختصاص یافته است. هدف تأمین یک فضای آموزشی بسیار مرتبط و تحریک کننده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس و پزشکی و کارشناسی با این هدف پیوند ناگسستنی دارد. برنامه های تحقیقاتی دانشکده ها به خوبی توسط دولت فدرال، بنیادهای خصوصی و صنعت پشتیبانی می شود. این بخش پیوندهای محکمی با مرکز بیولوژی ریه، کلینیک فشار خون ریوی و بخش مراقبت های ریوی و حیاتی در بیمارستان دانشگاه بهداشت ایالات متحده دارد.

 برخی از حوزه های کاری و تحقیقاتی این گروه در آمریکا را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • توسعه پیش بالینی و آزمایش بالینی استراتژی های درمانی جدید در فشار خون شریانی ریوی و سایر بیماری های شایع ریه
  • مطالعات بالینی در مورد متابولیسم و ​​دفع فولات در افراد انسانی
  • فعالیت های مشاوره پزشکی-حقوقی که عمدتا مربوط به داروشناسی است.

پذیرش در رشته فارماکولوژی در آمریکا

پذیرش در رشته فارماکولوژی در آمریکا

روند پذیرش رشته فارماکولوژی برای دانشجویان غیر آمریکایی تقریبا برای همه متقاضیان بسیار رقابتی است. کلاس های مورد نیاز برای پذیرش بسته به دانشکده فارماکولوژی متفاوت است. اکثر برنامه های فارماکولوژی ایالات متحده به کلیه متقاضیان نیاز دارد تا از طریق خدمات کاربردی کالج داروخانه (PharmCAS) اقدام کنند. برخی از موسسات داروسازی ایالات متحده متقاضیان بین المللی (غیر آمریکایی) را برای پذیرش در نظر نمی گیرند. متقاضیان بین المللی، بسته به سیاست های نهادی و دولتی، ممکن است برای تعداد محدودی موقعیت به رقابت بپردازند یا ممکن است واجد شرایط پذیرش نباشند. البته بعضی از دانشگاه ها و کالج های خصوصی برای جدب دانشجوی بین المللی فرصت های بیشتری به یک دانشجو ارائه می دهند. در واقع برای اخذ اطلاعات به رزو و دقیق تر باید به وب سایت دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید.

اگر موسسه ایالات متحده شهروندان غیرآمریکایی را برای پذیرش در نظر بگیرد، متقاضی باید حداقل شرایط ورود دانش آموزان آمریکایی را شامل شود، از جمله پیش نیازهای دوره و آزمون های استاندارد. متقاضیانی که تحصیلات پیش از داروخانه را در خارج از ایالات متحده به پایان رسانده اند، بسته به سیاست مدرسه، باید مدارک اصلی خارجی یا گزارش ارزیابی دوره متن خارجی را ارائه دهند. برخی از دانشکده های این رشته دوره های پیش داروخانه ای را که در یک موسسه خارجی گذرانده شده قبول نمی کنند و ممکن است لازم باشد دوره های پیش داروخانه در یک دانشگاه معتبر ایالات متحده تکمیل شود. به طور کلی می توان گفت در هر صورت شما راهی برای تحصیل رشته فارما کولوژی در این کشور خواهید یافت.

کار در رشته pharmacology در USA

کسب تجربه کاری مرتبط به شما کمک می کند تا شبکه ای از ارتباطات مفید را توسعه داده و علاقه و تعهد خود را نسبت به کارفرمایان نشان دهید. تجربیات خود را به عنوان دستیار آزمایشگاه یا سایه زدن به کار در منطقه مورد علاقه خود ایجاد کنید. سازمانهایی مانند انجمن داروسازی انگلیس BPS تعداد کمی بورسیه تعطیلات را برای حمایت مالی از دانشجویان مقطع کارشناسی که پروژه تحقیقاتی تعطیلات تابستانی داروسازی را انجام می دهند، ارائه می دهند. همچنین دوره های کارآموزی و جایگزینی مربوطه را در وب سایت خود تبلیغ می کند. اگر به یک حرفه مرتبط با داروسازی علاقه دارید، می توانید عضو لیسانس BPS شوید. شما به مجلات و آموزش الکترونیکی آن دسترسی خواهید داشت و می توانید برای ایجاد شبکه خود به یک انجمن آنلاین بپیوندید.

در نمودار زیر شاهد مسیری هستید که دانشجویان رشته فارماکولوژی پس از تحصیل لیسانس در آمریکا انتخاب کرده اند:

فرصت های شغلی رشته pharmacology در USA

برخی از برنامه های دوره داروسازی یک سال استقرار را ارائه می دهند و شما ممکن است بتوانید در یک محیط صنعتی، تجاری یا تحقیقاتی جایگاهی پیدا کنید. مدرک فارماکولوژی چشم اندازهای شغلی تحقیقاتی در دانشگاه و یا صنعت. خدمات علمی مدنی و بیمارستان ها را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید در سمت مدیریت محصول در صنعت یا در زمینه هایی مانند بازاریابی و اطلاعات پزشکی کار کنید، و به عنوان رابط بین شرکت های دارویی و پزشکان و بیماران عمل کنید. کشور آمریکا در زمینه داروسازی یک رهبر جهانی است و مبالغ زیادی را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. دانشجویان بالقوه ممکن است ویژگی های متمایز زیر را از برنامه های آموزش فارغ التحصیل و پس از تحصیلات آموزنده آموزنده بدانند.

در نمودار زیر شاهد بخش های کاری که بیشتر مورد توجه فارغ التحصلان فارماکولوژی می باشد هستید:

 با وجود شرایط کار ضمن تحصیل در آمریکا که مناسب هستند دانشجویان نه تنها در یک محیط تحقیقاتی بسیار پویا و تعاملی غوطه ور شده اند، بلکه فرصت هایی برای پیشرفت شغلی در موارد زیر دارند:

  • مشارکت و پشتیبانی در بخش آزمایشگاه از سفر به جلسات ملی و بین المللی
  • مشارکت فعال در کنفرانس های مورد بالینی و سایر فعالیت های بالینی
  • مشارکت در برنامه های آموزشی گروه، از جمله استفاده در حال ظهور محرک های بیمار انسانی در آموزش پزشکی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به آمریکا یاری رسان و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *