مهاجرت تحصیلی صربستان

رشته علوم کامپیوتر در صربستان

رشته علوم کامپیوتر در صربستان

اخیرا رشته علوم کامپیوتر در صربستان یکی از رشته های مورد توجه در میان دانشجویان قرار گرفته است. تقاضا برای ورود به این رشته افزایش یافته است. در صربستان نیز چندین دانشگاه و موسسه دوره های رشته کامپیوتر شامل نرم افزار، برنامه نویسی، سخت افزار، شبکه، تحلیل داده، بلاک چین، امنیت سایبری و بسیاری دیگری از شاخه ها را ارائه می کنند. نکته قابل توجه زبان صربی دوره های ارائه شده است. البته زبان انگلیسی نیز برای کار با کامپیوتر و برنامه ها نیاز است اما دوره ها به زبان صربی تدریس می شوند. جهت تحصیل رشته علوم کامپیوتر به زبان انگلیسی در اروپا می توانید از مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در صربستان

علوم کامپیوتر امروزه در قلب هر جامعه ای قرار دارد. تکنیک های محاسباتی همه جنبه های زندگی روزمره ما را از زیرساخت های شهرهای هوشمند به حمل و نقل، بانکداری، رسانه یا صنعت تولید تغییر می دهد. تقاضا برای دانشمندان رایانه با تخصص بالا، هم در صربستان و هم در سراسر جهان زیاد است. با داشتن مدرک علوم کامپیوتر، شما قادر خواهید بود با دریایی از اطلاعات روبرو شوید و هم به جامعه و هم به شرکت های خود کمک کنید تا به سمت یک جامعه دیجیتالی کارآمدتر حرکت کنند. دانشگاه های صربستان مفتخر هستند چندین برنامه در علوم کامپیوتر ارائه دهند که شما را برای مقابله با مشکلات اصلی علمی هم برای دانشگاه و هم برای صنعت آماده می کند. علوم رایانه بر بسیاری از جنبه های جامعه ما تأثیر به سزایی دارد.

جهت تحصیل رشته علوم کامپیوتر در صربستان می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه بین المللی نووی پازار
2دانشگاه بلگراد
3دانشگاه متروپولیتن
4آکادمی هنر
5دانشگاه سینگدونوم
6دانشگاه نیش

کار در رشته علوم کامپیوتر در صربستان

به عنوان یک متخصص رشته علوم کامپیوتر در بازار کار رشته کامپیوتر در صربستان می توانید در حوزه های مختلفی از جمله موارد زیر فعالیت کنید:

  • شرکت های توسعه دهنده
  • گیمینگ
  • شرکت های خدماتی الکترونیکی
  • سخت افزار
  • تولیدی قطعات کامپیوتری
  • شرکت های IT

میزان درآمد کار در رشته علوم کامپیوتر در این کشور بالاست. بدین ترتیب میزان حقوق ماهیانه کار در صربستان در مشاغل مربوط به رشته علوم کامپیوتر به صورت متوسط 112000RSD (دینار صربستان) در ماه است که سالانه حدود 1.6 میلیون RSD (دینار صربستان) می باشد. همچنین افراد تازه کار در رشته علوم کامپیوتر و کم تجربه میزان حقوق ماهیانه کار به میزان 63200RSD (دینار صربستان) و افرادی که دارای تجربه بیش از 10 سال در این کشور هستند ماهیانه به میزان 138000RSD (دینار صربستان) حقوق دریافت می کنند.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق حرفه علوم کامپیوتر در صربستان با سایر مشاغل آورده شده است:

مقایسه حقوق ماهیانه کار مشاغل در صربستان (دینار)

فوق لیسانس علوم کامپیوتر در دانشگاه متروپولیتن صربستان

تحصیلات کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد در صربستان در دانشگاه متروپولیتن بلگراد گامی رو به جلو در زمینه آموزش و توسعه حرفه ای است. 60 برنامه تحصیلی ECTS 10 ماه طول می کشد و عبارتند از:

  • مهندسی نرم افزار
  • سیستم های اطلاعاتی
  • امنیت اطلاعات
  • مدیریت بازاریابی
  • و طراحی رسانه های جدید.

آنها دانش لازم را برای متخصصان برای مواجهه با چالش های محیط مدرن، تجاری و دانشگاهی آینده ارائه می دهند. هر برنامه ای بر اساس برنامه های بهترین دانشگاه های جهان، دانش، مهارت و شایستگی بالایی را بر اساس استانداردهای بین المللی (iEEE و ACM برای فناوری اطلاعات) کسب می کند. مقاطع کارشناسی ارشد در دانشگاه متروپولیتن بلگراد در سراسر جهان شناخته شده است. برنامه های مطالعاتی مطابق با بیانیه بولونیا سازماندهی شده و به صورت مطالعات اینترنتی (آنلاین) در دسترس هستند، به استثنای برنامه طراحی رسانه های جدید که به دلیل خاص بودن آن فقط در مطالعات سنتی موجود است. در صورتی که تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی (240 ECTS) را گذرانده باشند و یا طبق نظام آموزشی قبلی (لیسانس) تحصیلات دانشگاهی 4 ساله را به پایان رسانده باشند، دانشجویان می توانند برای برنامه های کارشناسی ارشد درخواست دهند.

گرایش مهندسی نرم افزار در صربستان

مهندسی نرم افزار یک شاخه علمی است که توسعه و نگهداری سیستم های نرم افزاری مطمئن و کارآمد را مطالعه می کند. اهمیت آن به دلیل نیاز روزافزون به توسعه برنامه های کاربردی ایمن، یعنی سیستم های نرم افزاری ایمن و همچنین افزایش اهمیت سیستم های نرم افزاری بزرگ و گران قیمت افزایش می یابد. چیزی که مهندسی نرم افزار را از سایر رشته های مهندسی متمایز می کند ماهیت آن و این واقعیت است که این برنامه بطور کلی و انتزاعی نیست. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار در دانشگاه های صربستان علوم رایانه و اصول مهندسی مورد استفاده برای توسعه چیزهای مشخص با ویژگی های فیزیکی مشخص را ادغام می کند. این برنامه مربوط به فرآیندها و مدیریت کیفیت، خلاقیت و نوآوری ها، استانداردها، مهارت های شخصی یک فرد و همچنین توانایی کار در یک تیم و اعمال قوانین و تجربه از تمرین است.تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه نووی پازار صربستان

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه نووی پازار صربستان

برنامه مطالعه علوم کامپیوتر جدیدترین دانش حرفه ای و علمی را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

  • برنامه نویسی و زبان برنامه
  • پایگاه داده و سیستم های اطلاعاتی
  • شبکه های کامپیوتری
  • طراحی وب
  • برنامه نویسی اینترنتی

این برنامه تحصیلی از نظر شرایط ثبت نام، مدت تحصیل، شرایط گذراندن به سال تحصیلی بعدی، روش های ارزیابی و مطالعه، اخذ دیپلم با استانداردهای اروپایی کاملاً سازگار است. کلاس ها کاملاً تعاملی هستند و با استفاده از مدرن ترین روش ها در آزمایشگاه های رایانه ای مدرن و مجهز انجام می شوند. کسب دانش در بخش به طور کامل توسعه فناوری اطلاعات در جهان را دنبال می کند و مطابق با الزامات ناشی از کاربرد عملی در این زمینه است. تأکید بر کار عملی و تسلط بر مهارت های مورد نیاز برای جذاب ترین مشاغل در کشور و همچنین در سراسر جهان است.

فارغ التحصیلان با موفقیت در منطقه و خارج از آن کار می کنند. آنها موقعیت های کاری را که سال ها بدون کادر حرفه ای بودند پر کردند. شخصیت بین المللی این گروه از طریق انواع مختلف ورود به جامعه دانشگاهی اروپایی و جهانی مشاهده می شود، که فارغ التحصیلان را قادر می سازد در تمام کشورهای اروپایی در کارشناسی ارشد یا دکترا با موفقیت کار کنند یا تحصیل کنند. شرایط و مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در صربستان در لینک ارائه شده توضیح داده شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین در زمینه مهاجرت می تواند پشتیبان و همراه شما باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *