مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته علوم کامپیوتر در ایرلند

رشته علوم کامپیوتر در ایرلند

امکان تحصیل رشته علوم کامپیوتر در ایرلند در دانشگاه های معتبر این کشور و به زبان انگلیسی برای دانشجویان وجود دارد. این کشور که در حاشیه اروپا واقع شده است، کشوری جزیره ای با شخصیت کامل است. این کشور که از لحاظ رنگی به عنوان جزیره زمرد شناخته می شود، به دلیل تاریخ، فرهنگ و زندگی شبانه پر جنب و جوش خود، به ویژه در دوبلین و Cork معروف است. خط ساحلی ناهموار این کشور، تپه ها و دره های ناهموار و هزینه معقول زندگی آن را به مقصدی محبوب برای گردشگران و دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

این واقعیت که این کشور هم یک کشور انگلیسی زبان است و هم یک کشور عضو اتحادیه اروپا است، این کشور را به یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیلی خارج از کشور برای بسیاری از دانشجویان تبدیل کرده است. اکثر دانشجویان بین المللی از اتحادیه اروپا، EEA، سوئیس، انگلستان و آمریکای شمالی می باشند. اما به کنار زبان ها و اتحادیه های سیاسی، این کشور نیز به نوبه خود مقصد جذابی است. این کشور اگرچه به اندازه استرالیا یا گرینلند نیست، جزیره کوچکی نیست. به همین دلیل است که اکثر مردم با رانندگی از Donegal در شمال به Cobh در جنوب، دیدن این کشور را انتخاب می کنند و در این کشور زیبا این کار را انجام می دهند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعاتی راجع به رشته علوم کامپیوتر در ایرلند ارائه خواهد داد.

معرفی رشته علوم کامپیوتر در ایرلند

رشته علوم کامپیوتر در ایرلند به مطالعه همه چیز در مورد کامپیوترها و ارتباط مردم با آن ها می پردازد. دانشمندان کامپیوتر برای مدیریت کارآمد جوامع مدرن، برخورد با بهداشت، امنیت، بانکداری و امور مالی، حمل و نقل و در حال حاضر تعامل فزآینده ما از طریق شبکه های اجتماعی بسیار مهم می باشند. متخصصان محاسبات با مسائل نظری سروکار دارند، مشکلات پیچیده را حل می کنند، با مسائل اخلاقی و به طور کلی با جامعه سروکار دارند. مسائل نظری در علوم کامپیوتر به مفاهیم انتزاعی محاسبه و اطلاعات مربوط می شود.

برای مثال، مطالعه این مسائل منجر به الگوریتم های کارآمد و قوی برای مشکلات در بسیاری از زمینه ها می شود. کاربردهای علوم کامپیوتر از هوش مصنوعی گرفته تا انفورماتیک سلامت، از شهرهای هوشمند تا امنیت اطلاعات و از سیستم های آموزشی و آموزشی تا تجزیه و تحلیل محتوا در سایت های شبکه های اجتماعی است.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در ایرلند

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در ایرلند

رشته علوم کامپیوتر در ایرلند یک دوره چالش برانگیز و هیجان انگیز با تمرکز بر نوآوری و فناوری روز است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از دوره، باید به ایجاد ایده های منطقی واضح در مورد موقعیت ها و نحوه ایجاد طرح های امکان پذیر (“الگوریتم”) برای کامپیوترها برای مقابله با این شرایط علاقه مند باشید. شما باید از تکنیک های ریاضی برای حل مسائل راحت باشید. اگر از قبل در مورد کامپیوترها، به میزان ساختن آن ها یا نوشتن برنامه برای آن ها، اطلاعات بیشتری دارید، بهتر است. اما در نظر داشته باشید، هیچ دانش قبلی از علوم کامپیوتر فرض نمی شود.

برترین دانشگاه های این کشور که برای رشته علوم کامپیوتر مناسب است عبارتند از:

  • دانشگاه شهر دوبلین
  • دانشگاه مینوت
  • کالج دانشگاهی دوبلین
  • کالج دانشگاهی کورک
  • دانشگاه لیمریک
  • کالج ترینیتی دوبلین

برای اطلاعات درباره دانشگاه های بالا می توانید مقاله معرفی دانشگاه های ایرلند را مطالعه نمایید.

مشاغل کامپیوتر در ایرلند

فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در ایرلند بسیار مورد توجه هستند و می توانند انتظار داشته باشند که در هر نقطه از جهان کار پیدا کنند. هر سال کارفرمایان برجسته در این بخش در نمایشگاه استخدام ویژه ای که در دانشکده علوم کامپیوتر و آمار برگزار می شود شرکت می کنند و به دانشجویان فرصتی می دهد تا در مورد فرصت های شغلی خود به صورت غیررسمی گپ بزنند. فارغ التحصیلان تقریبا در همه بخش ها از ارتباطات و سرگرمی گرفته تا تولید و حمل و نقل، دولت، مراقبت های بهداشتی، آموزش و پرورش و بسیاری دیگر مشغول به کار هستند. موقعیت ها را می توان در موارد زیر یافت:

موقعیت های شغلی در ایرلند

بسیاری از فارغ التحصیلان دارای پست های عالی مانند CTO و CIO هستند. دیگران مشاغل تحقیقاتی را تا مقطع دکترا و فراتر از آن دنبال می کنند. این مدرسه به موفقیت کارآفرینی و تحصیلی فارغ التحصیلان خود افتخار می کند.

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای رشته علوم کامپیوتر در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای رشته علوم کامپیوتر

هزینه تحصیل در ایرلند

برنامه های تحصیلی متعددی در خارج از کشور در این کشور وجود دارد و مانند ایالات متحده، شهریه یک ترم معمولا هزاران دلار هزینه دارد. با این حال، برخی از گزینه ها مقرون به صرفه تر از دیگران هستند. به طور کلی، ثبت نام مستقیم در یک دانشگاه ارزان تر از گذراندن یک ارائه دهنده مطالعات شخص ثالث در خارج از کشور است. به عنوان مثال، شهریه یک ترم در دانشگاه مینوت حدود 7000$ (دلار) است، در حالی که API ارائه دهنده 16980$ (دلار) برای برنامه خود در گالوی هزینه می کند.

هزینه تحصیل در برخی دانشگاه های این کشور آمده است:

نام دانشگاههزینه
کالج ترینیتی دوبلینبین 9915$ تا 13145$
دانشگاه مینوتبین 7905$ تا 8785$
کالج دانشگاهی دوبلینبین 5770$ تا 32210$
کالج دانشگاهی کورکبین 7320$ تا 28550$

کار پاره وقت در ایرلند

همه اتباع منطقه اقتصادی اروپا (EEA) می توانند هنگام تحصیل در ایرلند به صورت تمام وقت یا نیمه وقت مشغول به کار شوند. دانشجویان غیر EEA با مجوز تمبر 2 مجاز به کار مشاغل معمولی هستند. آن ها می توانند تا 20 ساعت در هفته در طول مدت ترم و تا 40 ساعت در هفته در تعطیلات کار کنند. دوره های تعطیلات استاندارد از ژوئن تا سپتامبر و از 15 دسامبر تا 15 ژانویه می باشد. تکیه بر شغل پاره وقت برای تأمین هزینه های تحصیل واقع بینانه نیست. ویزای دانشجویان ملزم به داشتن بودجه کافی برای تأمین هزینه های کل دوره است.

مشاغل پاره وقت کم است. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که کار پاره وقت داشته باشند، این موقعیت آرزو را می شناسند و در نتیجه گردش کارکنان بسیار کم است. به نظر می رسد که کارفرمایان دیگر نیازی به تبلیغ جای خالی ندارند. زیرا، می توانند پست ها را از طریق دهان به دهان، توصیه های شخصی یا برنامه های سوداگری پر کنند. برای مهاجرت به ایرلند می توانید از مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *