مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

رشته علوم کامپیوتر در اندونزی سالانه با استقبال بسیاری از دانشجویان بین المللی به خصوص ایرانیان مواجه شده است. دانشجویان برای تحصیل این برنامه اقدام کرده اند. این کشور مجموعه ای از 17000 جزیره است که در جنوب شرقی آسیا در امتداد خط استوا واقع شده اند. تنها حدود 6000 مورد از این جزایر مسکونی شناخته شده است. زمین در سراسر کشور متفاوت، از سواحل باشکوه تا کوه های چشمگیر است. این کشور دارای منابع طبیعی غنی از جمله نفت و گاز طبیعی است. این کشور بخاطر آتشفشان های خود شناخته می شود و دارای بالاترین فعالیت های آتشفشانی در جهان است. این کشور که 250 میلیون نفر جمعیت دارد. چهارمین کشور پرجمعیت جهان است و دارای بیشترین جمعیت مسلمان جهان در کشورهای اکثریت مسلمان است.

این کشور دارای آب و هوای گرمسیری است. به این معنی که درجه حرارت در طول سال ثابت است. آب و هوا معمولا گرم است و میانگین دما بین 23 تا 28 درجه سلسیوس بسته به موقعیت شما است. این به دلیل نزدیکی کشور به خط استوا است. خشک ترین زمان از ژوئن تا اکتبر است و فصل بارندگی های موسمی در ژانویه و فوریه رخ می دهد. فرهنگ در سراسر کشور تحت تأثیر هر 2 مذهب و سنت است. موسیقی دارای سبک متمایزی هستند و اجراها اغلب از فرهنگ سنتی یا رویدادهای اساطیری الهام گرفته شده اند. آشپزی به طور کلی تند است و نشان دهنده مخلوط کردن فرهنگ ها است.

مواد اولیه رایج عبارتند از:

  • برنج
  • ماهی
  • سویا
  • مقدار زیادی میوه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به موضوع تحصیل رشته علوم کامپیوتر در اندونزی پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

کیفیت دانشگاه های محلی این کشور موضوعی است که نگران کننده است و دلیل اصلی رفتن مردم این کشور به خارج از کشور برای تحصیل در کشورهایی مانند ایالات متحده ، استرالیا و ژاپن است. رئیس جمهور جوکو ویدودو هدف خود را ارتقاء جایگاه این کشور در جهان دانشگاهی قرار داده و دانشگاه های دولتی منتخب را با مسئولیت ارتقاء رتبه قرار داده و در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار می باشد.

تا به امروز، دانشگاه های این کشور در زمینه های مهم اشتغال فارغ التحصیلان، خروجی تحقیق و مدارک و سرمایه گذاری اساتید کوتاهی کرده اند. فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر در اندونزی عموما توسط شرکت هایی که نیاز به تخصص تحلیلگران سیستم، مدیران فناوری اطلاعات، توسعه دهندگان وب و مهندسین نرم افزار دارند، مورد بررسی قرار می گیرند. این به طور معمول در صنعت نرم افزار، بانک یا حتی موسسات دولتی دیده می شود.

دانشگاه هایی که علوم کامپیوتر را ارائه می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه گادجه مادا
  • دانشگاه سرویجایا
  • دانشگاه اندونزی

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

تحقیقات کامپیوتری دانشمندان به عنوان نظریه پردازان، طراحان یا مخترعان در زمینه علوم کامپیوتری و اطلاعاتی اساسی تحقیق می کنند. به علاوه، آن ها راه حل برای مشکلات در زمینه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را ایجاد می کنند. آن ها همچنین مشکلات را برای توسعه راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر تجزیه و تحلیل می کنند. حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای رشته علوم کامپیوتر در اندونزی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

سایر وظایف در حرفه کامپیوترعبارتند از:

  • استفاده از تخصص و نوآوری نظری برای ایجاد یا بکارگیری فناوری جدید، مانند تطبیق اصول برای استفاده از کامپیوتر در موارد جدید
  • وظایفی را تعیین یا برنامه ریزی کنید تا اولویت ها و اهداف کاری را برآورده کند.
  • سخت افزار و نرم افزار شبکه را حفظ کنید، اقدامات امنیتی مستقیم شبکه را تحت نظر داشته باشید و شبکه ها را برای اطمینان از در دسترس بودن کاربران سیستم کنترل کنید.
  • برای درخواست همکاری و حل مشکلات با مدیران، فروشندگان و دیگران ملاقات کند.
  • طراحی کامپیوترها و نرم افزارهایی که آن ها را اجرا می کند.
  • انجام تجزیه و تحلیل منطقی مشاغل، علمی، مهندسی و سایر مشکلات فنی، تدوین مدل های ریاضی مسائل برای حل توسط کامپیوتر

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در اندونزی

هزینه تحصیل و زندگی در اندونزی

هزینه تحصیل در اندونزی بسته به موسسه و سطح تحصیل متفاوت است. دانشجویان بین المللی باید بطور متوسط ​​انتظار داشته باشند بین 3000$ تا 6100$ (دلار) در سال پرداخت کنند. تحصیل در برخی از رشته ها مانند پزشکی هزینه بیشتری خواهد داشت. هزینه های زندگی در این کشور بستگی به محل تحصیل شما دارد. به عنوان مثال، اگر تحصیل در شهری بزرگ مانند جاکارتا را انتخاب کنید، احتمالا هزینه زندگی بالاتری نسبت به شهرهای کوچکتر خواهید داشت. به طور متوسط ​، هزینه زندگی سالانه برای دانشجویان حدود 8600$ (دلار)است.

دانشجویان بین المللی باید هزینه بیمه سلامت را نیز در نظر بگیرند. قبل از شروع تحصیل باید بیمه درمانی بخرید. اگر از قبل بیمه درمانی دارید، باید اطمینان حاصل کنید که بیمه نامه فعلی شما برای اقامت شما در اندونزی معتبر است. هزینه زندگی در اندونزی به احتمال زیاد بسیار کمتر از آن چیزی است که به آن عادت کرده اید. همه چیز با قیمت مناسب، به ویژه برای کسانی که می خواهند فرهنگ را از داخل تجربه کنند، کشور را به انتخابی جذاب تبدیل کرده اند. این به شما قدرت خرید بیشتری می دهد و به همین دلیل، مهاجران خارج از کشور با استانداردهای محلی زندگی خوبی دارند. به عنوان مثال، با متوسط ​​حقوق معلم انگلیسی، می توانید شیوه زندگی خود را حفظ کنید. به طوری که، احتمالا در کشور شما امکان پذیر نیست.

هزینه زندگی برای شهر جاکارتا در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
اجاره807$
خدمات412$
غذا260$
حمل و نقل65.1$

ویزای دانشجویی اندونزی

اگر قصد تحصیل در اندونزی را دارید، باید برای ویزای دانشجویی (KITAS) اقدام کنید. این کار را می توانید در سفارت این کشور در کشور خود انجام دهید. ابتدا باید برای ویزای ویزیت اجتماعی اقدام کنید و هنگام ورود به کشور برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. ویزای دانشجویی 1 سال اعتبار دارد و هر سال حداکثر تا 4 بار قابل تمدید است. برای درخواست ویزا باید مدارک زیر را ارائه دهید:

مدارک مورد نیاز ویزای اندونزی

اگر به اطلاعات بیشتری در این مورد نیاز دارید، با دانشگاه خود تماس بگیرید یا می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران این موسسه سوالات خود را بپرسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *