مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

در صورتی که تصمیم خود را برای تحصیل در رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین گرفته اید، باید گفت شما ابتدا باید دانشگاه مورد نظر را انتخاب کنید. سپس معیارهای واجد شرایط بودن دوره خاص را بررسی کنید. همچنین، از شرایط لازم برای دریافت پذیرش مطلع شوید. برای برنامه آماده شوید. تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست را جمع آوری کنید.

به همراه مدارک در مهلت مقرر درخواست دهید. تاییدیه قبولی در دانشگاه را دریافت خواهید کرد. برای ویزای تحصیلی لیختن اشتاین اقدام کنید. ویزا را بگیرید، بلیط خود را رزرو کنید و به لیختن اشتاین پرواز کنید. باتوجه به اینکه هریک از این مراحل دارای قواعد خاصی می باشد، شما می توانید امور خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت واگذار نمایید تا در زمان کوتاه تری به مقصد مهاجرتی خود، سفر نمایید.

ویزای دانشجویی تحصیل در رشته طب ورزشی لیختن اشتاین

برای دریافت مجوز ورود به لیختن اشتاین، دانشجویان بین المللی باید ویزای دانشجویی دریافت کنند. اگر از یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید، نیازی به ویزا ندارید، اما باید مجوز اقامت دریافت کنید. اگر از هر کشور دیگری هستید، باید ویزا بگیرید.

برای درخواست ویزا به برخی از مدارک مانند:

  • نامه پذیرش در موسسه آموزشی معتبر در لیختن اشتاین.
  • یک پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی ارائه دهید.
  • شما باید در پایان دوره تحصیلی آنها قصد بازگشت به کشور خود را نشان دهید.
  • مدارک مربوط به تحصیلات شما
  • شما باید شواهدی مبنی بر بودجه کافی برای پوشش هزینه زندگی در لیختن اشتاین نشان دهید.
  • باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است.
  • گواهی بیمه درمانی

دلایل تحصیل رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین اگرچه کشور کوچکی با جمعیت زیر 40000 نفر است، اما این کشور دارای 4 موسسه عالی استاندارد است. لیختن اشتاین مقصد یک دانشجوی بین المللی است که به دنبال تحصیل کاربردی در یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی است. از سوی دیگر دانشجویان بین المللی در این کشور می توانند تحصیلات با کیفیت بالا همراه با یک تجربه واقعی اروپایی را کسب کنند. همچنین شما می توانید مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا را در لیختن اشتاین کسب کنید که در سراسر جهان شناخته شده است. موضوع دیگر اینکه لیختن اشتاین دارای استاندارد زندگی بالا و برخی از بهترین موسسات مالی در جهان است. نکته دیگر در مورد زبان است. زبان رسمی لیختن اشتاین آلمانی است. اما برخی از برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دلایل تحصیل رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

چشم انداز شغلی رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

محرک اصلی بازار طب ورزشی در لیختن اشتاین، عوامل جمعیت شناختی، آمیخته با روند سبک زندگی فعال و صنعت ورزش حرفه ای است. اکثر آسیب های اسکلتی عضلانی به دلیل فعالیت های تفریحی و ورزشی رخ می دهد. جمعیت شناسی بیماران هم شامل جمعیت جوان تر، هم درگیر در ورزش حرفه ای و هم جمعیت مسن است که معمولاً برای اختلالات دژنراتیو و بیماری های مزمن نیاز به درمان دارند. انتظار می ‌رود که آرتروسکوپی هیپ سریع‌ ترین بخش از کل بازار ترمیم بافت نرم ارتوپدی در لیختن اشتاین باشد. این رشد به پذیرش کلی این رویکرد و توسعه بیشتر آن، و همچنین بهبود فناوری تصویربرداری، که منجر به تشخیص دقیق تر و تعداد فزاینده ترمیم پارگی لابرال لگن می شود، نسبت داده می شود.

در لیست زیر به انواع چشم اندازهای شغلی بازار طب ورزشی در لیختن اشتاین پرداخته شده است:

  • درمانگر خصوصی
  • پژوهشگری
  • آرتروسکوپی لگن
  • ترمیم منیسک
  • تعمیر و بازسازی تاندون آشیل
  • تعمیر و بازسازی روتاتور کاف
  • درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین

فردی پزشکی ورزشی در لیختن اشتاین معمولا حدود 15300CHF (فرانک) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از CHF7480 (فرانک) به عنوان کمترین تا CHF23800 (فرانک) به عنوان بالاترین متغیر است. البته بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از CHF7480 (فرانک) در ماه (حداقل حقوق) تا CHF23800 (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق CHF15600 (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از CHF15600 (فرانک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 15600CHF(فرانک) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% پزشکان ورزشی کمتر از CHF10400 (فرانک) حقوق دریافت می کنند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در لیختن اشتاین می باشد:

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان بخشی از مسیر کاری و حرفه خود در موسسه، متقاضیان را در جریان امور مرتبط با تحصیل در لیختن اشتاین می گذارند که از طریق تماس می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *