مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته طب ورزشی در موناکو

رشته طب ورزشی در موناکو

اگر شما جویای کار در رشته طب ورزشی در موناکو هستید، باید مدارک مختلفی را تهیه نمایید که مسیر اخذ ویزای کار شما را هموار نماید. به عنوان مثال به یک نامه پوششی نیاز دارید که باید هدف از سفر شما، مدت زمانی که قصد اقامت دارید، کشورهایی که قصد بازدید از آنها را دارید و غیره را توضیح دهد. از سوی دیگر به دعوت نامه (در صورت وجود) نیاز دارید. دعوت نامه سندی است که توسط یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان ساکن موناکو صادر می شود و بیان می کند که آنها از سفر شما حمایت مالی می کنند یا شما را اسکان می دهند. نکته دیگر، داشتن برنامه سفر است. سفرنامه پرواز سندی است که برنامه پرواز شما را نشان می دهد. این سند باید شامل تاریخ و ساعت پرواز، بلیط پرواز برگشت، شرکت هواپیمایی هواپیما و سایر باشد.

برای ورود به این فرآیند شما باید با با نزدیکترین سفارت فرانسه تماس بگیرید و وقت ملاقات رزرو کنید. اطمینان حاصل کنید که قرار خود را به خوبی قبل از سفر – حداقل 2 هفته – رزرو کنید. تمام مدارک درخواستی را در سفارت فرانسه جمع آوری و ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک درخواستی را جمع آوری کرده و به نزدیکترین سفارت فرانسه در کشور خود ارسال کنید. منتظر جواب باشید ظرف 10 روز کاری، پاسخی از طریق پیامک یا ایمیل از سفارت/ فرانسه که مسئول درخواست ویزای موناکو شما است، دریافت خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله ضمن پرداختن به سایر مدارک مورد نیاز برای ویزای کار، این موضوع را به شما اعلام می نماید.

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در موناکو

در اینجا ما سعی کرده ایم به بخش های مختلفی که در دوران زندگی دانشجویی شما با آن مواجه می شوید، بپردازیم. در زمینه غذا باید گفت که رستوران های موناکو بیشتر برای افرادی که از کشورهای ثروتمند آمده اند ارزان هستند. قیمت یک وعده غذایی فقط 10$ (دلار) است. برخی از مردم غذا خوردن در بیرون از خانه را به تهیه وعده های غذایی خود در خانه ترجیح می دهند، و اگر از کشوری ثروتمند آمده اید، این کار در موناکو کاملا مقرون به صرفه است. قیمت شیر ​​در این کشور نسبتاً بالا است، در حالی که سایر مواد غذایی، میوه ها و سبزیجات را می توان با قیمت های پایین تری در بازارهای محلی یافت. شما می توانید انتظار داشته باشید که حدود 300$ (دلار) در ماه در بازارها خرج کنید.

متاثر از قیمت پایین بنزین، حمل و نقل عمومی نیز بسیار مقرون به صرفه است. بلیط ماهانه یک گزینه عالی برای کسانی است که روزانه در رفت و آمد هستند و وسیله نقلیه شخصی خود را ندارند. از آنجایی که شرایط زندگی بسیار ضعیف است، قیمت های آب و برق در اینجا بسیار بالا است. در واقع، آنها به همان اندازه بالا هستند که در برخی از کشورهای دیگر که حداقل دستمزد ماهانه بالای 400$ (دلار) است. اینترنت بسیار گران است و برای بسیاری از مردم کشور غیرقابل دسترسی است. اگر پول زیادی برای خرید لباس خرج می کنید، موناکو هزینه های شما را به نصف کاهش می دهد، زیرا قیمت اقلام لباس در سایر کشورهای پیشرفته تر بسیار پایین است.

در شکل زیر به سایر هزینه های زندگی در موناکو پرداخته شده است:

سایر هزینه های زندگی در موناکو

مدارک ویزای کار در رشته طب ورزشی در موناکو

برای درخواست ویزای موناکو، باید مدارک ذکر شده در زیر را در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری فرانسه در کشور خود ارسال کنید. پاسپورت معتبر که باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ بازگشت شما معتبر باشد. یک کپی از ویزای قبلی خود (در صورت وجود) را وارد کنید. 2 عکس. عکس ها باید در 6 ماه گذشته گرفته شوند. آنها باید رنگی باشند و روی زمینه روشن گرفته شوند. فرم درخواست.

شما باید فرم درخواست ویزای موناکو را به طور کامل و با پاسخ های صادقانه پر کنید. با این حال، برای تکمیل فرم درخواست ابتدا باید آن را به صورت آنلاین دانلود کنید، یک نسخه چاپی چاپ کنید، آن را پر کنید و در پایان آن را امضا کنید. رسید پرداخت هزینه. هنگام ارسال مدارک می توانید پرداخت درخواست ویزای خود را در سفارت موناکو تکمیل کنید. اطمینان حاصل کنید که رسید را به سایر اسناد پیوست کنید.

در جدول زیر به سایر اسناد مورد نیاز برای ویزای کار در رشته طب ورزشی در موناکو اشاره شده است:

توضیحاتاسناد مورد نیاز
مدارکی که نشان دهد بیمه درمانی معتبری دارید. بیمه درمانی شما باید در کل منطقه شنگن معتبر باشد و حداقل €30000 (یورو) برای فوریت های پزشکی پوشش دهد.بیمه سلامت
این سندی است که از بانک شما صادر شده است و باید ثابت کند که از نظر مالی ثبات دارید و می توانید در موناکو هزینه مالی خود را تامین کنیدصورت حساب بانک
مدرک اقامتی سندی است که ثابت می کند شما در موناکو مکانی برای اقامت دارید که می تواند سندی از قرارداد اجاره، دعوت نامه، رزرو هتل و سایر باشد.اثبات اسکان
سابقه کیفری سندی است که توسط پلیس کشور شما صادر می شود و باید ثابت کند که شما تهدیدی برای جمهوری موناکو نیستید.سابقه کیفری

مدارک ویزای کار در رشته طب ورزشی در موناکو

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در موناکو

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در موناکو کار می کند، معمولاً حدود 10800€ (یورو) در ماه درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 5850€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 16400€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط ​​9970€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 9970€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 9970€ (یورو) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 7120€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 7120€ (یورو) درآمد دارند. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 6800€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 8580€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11300€ (یورو) در ماه دارد که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. برای اخذ ویزای کاری کشور موناکو، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران و کارشناسان حقوقی خبره ای دارد که می توانند شما را در این مسیر راهنمایی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *