مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته طب ورزشی در فیلیپین

رشته طب ورزشی در فیلیپین

فیلیپین کشوری جذاب است که در قلب اروپا واقع شده و رشته ای همچون رشته طب ورزشی در فیلیپین راهی برای پیوستن به جمع دانشجویان است. کشور فیلیپین پر جنب و جوش و مدرن است که پذیرای دانشجویان از سراسر جهان است. دانشجویانی که به دنبال تجربه منحصر به فرد تحصیل در خارج از کشور هستند، جایی بهتر از فیلیپین وجود ندارد.

تحصیل در خارج از کشور و در کشور فیلیپین فرصتی عالی برای رشد علمی، شخصی و حرفه ای فراهم می کند و از سوی دیگر به جهت اهمیت بهداشت و درمان در سطح عالی در این کشور، تحصیل و کار در رشته های پزشکی دارای اعتبار و درآمد بالایی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در طی سال های گذشته در طول فعالیت های مهاجرتی خود، تجارب بیشماری در اعزام دانشجو کسب نموده که در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

موقعیت های شغلی رشته طب ورزشی در فیلیپین

حین تحصیل در فیلیپین فرصت ها و حوزه های مختلفی وجود دارد که یک متخصص طب ورزشی در فیلیپین، می تواند با مدرک خود درون یک موقعیت خوب قرار بگیرد. برای مثال مربیان، ورزشکاران را در تمام سطوح آموزش می دهند تا به صورت رقابتی ورزش کنند. آنها جلسات تمرینی ترتیب می دهند، ورزشکاران را راهنمایی می کنند و تشویق و تقویت مثبت می کنند. آنها همچنین استعدادهای جدیدی را جذب می کنند. مربیان می توانند از مدرک لیسانس خود در آموزش پزشکی ورزشی برای کمک به محافظت از ورزشکاران در برابر آسیب استفاده کنند. یا فیزیولوژیست های ورزشی به بیماران مبتلا به اختلالات جسمی و بیماری کمک می کنند تا تحرک خود را دوباره به دست آورند و سلامت کلی خود را بهبود بخشند.

از سوی دیگر، مانند فیزیولوژیست های ورزشی، درمانگران تفریحی به بیماران مبتلا به اختلالات جسمی و بیماری کمک می کنند. با این حال، درمانگران تفریحی اغلب رویکرد عملی تری را با هدایت بیماران از طریق فعالیت ها اتخاذ می کنند. این متخصصان همچنین با برگزاری فعالیت ‌های گروهی که در آن بیماران مبتلا به بیماری ‌های مشابه می ‌توانند با یکدیگر پیوند برقرار کنند، بر سلامت روان بیماران تمرکز می ‌کنند. علاوه بر این در فیلیپین بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی پزشکی ورزشی شغل خود را به عنوان معلم دبیرستان در مدارس دولتی یا خصوصی دنبال می کنند.

در شکل زیر عناوین سایر حوزه های شغلی در فیلیپین اشاره شده است:

مقاطع تحصیلی رشته طب ورزشی در فیلیپین

در ابتدا باید گفت که هر 3 مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در فیلیپین برای تحصیل دانشجویان مشتاق رشته طب ورزشی وجود دارد. برنامه های کارشناسی ارشد پزشکی ورزشی به جزییات بیشتر از برنامه های کارشناسی می پردازد. آنها اغلب شامل الزامات گسترده و عملی و تحقیقات دانشگاهی هستند که منجر به پایان نامه می شود. برنامه های کارشناسی ارشد اغلب به یکی از 2 دسته تقسیم می شوند: آمادگی شغلی یا آمادگی دکترا. اولی بر دانش و مهارت های عملی تأکید دارد، در حالی که دومی بر مهارت های پژوهشی دانشگاهی تأکید دارد. به دلیل ماهیت تخصصی برنامه های کارشناسی ارشد، این برنامه ها اغلب دانشجویان را برای مشاغل خاص پزشکی ورزشی آماده می کنند.

آنها شرایط بیمار را ارزیابی می کنند، برنامه های درمانی را توسعه می دهند و به افراد با توانایی های مختلف کمک می کنند تا وظایف روزانه را انجام دهند. اکثر ایالت ها نیاز دارند که کاردرمانگران دارای مجوز و مدرک کارشناسی ارشد در کاردرمانی، پزشکی ورزشی یا رشته های مرتبط باشند. دکترای مدرک پزشکی ورزشی مقطع پایانی این رشته در فیلیپین است. بسیاری از متخصصان این مدرک را کسب می کنند تا در مورد بهترین شیوه های پزشکی ورزشی بیاموزند و در سمت های مدیریت ارشد پیشرفت کنند.

مقاطع تحصیلی رشته طب ورزشی در فیلیپین

گواهینامه های مورد نیاز برای رشته طب ورزشی در فیلیپین

بسیاری از مشاغل پیشرفته در پزشکی ورزشی، به ویژه مشاغل بالینی نیاز به مجوز یا گواهینامه اضافی دارند. پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد، کاردرمانگران نیاز به دریافت مجوز دولتی دارند که شامل قبولی در آزمون هیئت ملی صدور گواهینامه در کاردرمانی است. اکثر شهرها همچنین به مربیان مشتاق ورزش نیاز دارند که مجوز داشته باشند و در هیئت گواهینامه آزمون مربی ورزشی شرکت کنند. از طرف دیگر، در حالی که فیزیولوژیست های ورزشی نیازی به دریافت مجوز توسط اکثر ایالت ها ندارند، کارفرمایان معمولاً به پشتیبانی اولیه زندگی یا گواهینامه پشتیبانی از زندگی پیشرفته نیاز دارند. پس از اتمام موفقیت آمیز یک برنامه رزیدنتی، فیزیوتراپیست ها باید آزمون ملی فیزیوتراپی را بگذرانند تا مجوز حرفه ای دریافت کنند، در حالی که پزشکان باید در آزمون مجوز پزشکی شرکت کنند.

از سوی دیگر بسته به حرفه پزشکی ورزشی که می خواهید دنبال کنید، ممکن است به مدرک پیشرفته نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، دستیاران پزشک و کاردرمانگران می توانند تحصیلات خود را فراتر از سطح کارشناسی ارشد ادامه دهند تا فیزیوتراپ یا پزشک تیم شوند. فیزیوتراپیست ها به یک دکتر فیزیوتراپی نیاز دارند، در حالی که پزشکان تیم به دکتر پزشکی نیاز دارند. هر 2 شغل معمولاً علاوه بر مدرک دکترا نیاز به رزیدنتی بالینی دارند. فیزیوتراپیست ها و پزشکانی که به دنبال تخصص بیشتر هستند می توانند در یک فلوشیپ در یک حوزه بالینی پیشرفته شرکت کنند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در فیلیپین

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در فیلیپین کار می کند معمولا حدود 113000PHP (پزو) در ماه دریافت می کند و از PHP52100 (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا 180000PHP (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. این تفاوت ناشی از تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی می باشد و حقوق متوسط ​​PHP122000 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از PHP122000 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 122000PHP (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از PHP78500 (پزو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از PHP78500 (پزو) درآمد دارند.

طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا PHP59200 (پزو) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، PHP79000 (پزو) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل PHP117000 (پزو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی رشته طب ورزشی در فیلیپین می باشد:

افراد مشتاق مهاجرت تحصیلی با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند درباره نحوه تبدیل اقامت به تابعیت در فیلیپین پس از تحصیل، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *