مهاجرت تحصیلی اوکراین

برترین هتل های اوکراین

برترین هتل های اوکراین

برترین هتل های اوکراین که بیشتر آن ها در کیف است از هتل ها بین المللی و زیبا به شمار می رود. کیف یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپاست. قدمت برخی از ساختمان ‌های آن به قرن پنجم باز می ‌گردد، اگرچه مردم حتی قبل از آن در این سواحل رودخانه Dnipro زندگی می‌کردند. همانطور که انتظار دارید با چنین موقعیت تاریخی مهمی، کیف مملو از معماری باشکوه و زیبا است، اما همچنین یک مکان شگفت آور التقاطی است.

بهترین مکان ها برای اقامت در کیف در قلب شهر، در نزدیکی رودخانه و کرشچاتیک، خیابان اصلی قرار دارند. هتل ‌های مجلل بزرگ به خوبی از بازدیدکنندگان پذیرایی می ‌کنند، در حالی که مکان‌ های شیک و طراحی جایگزینی شیک و مد روز ارائه می ‌دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت و اخذ ویزای توریستی اوکراین مشاور شماست.

کلاسیک ترین هتل های اوکراین

کی یف مدرن در چند دهه گذشته 2 انقلاب را پشت سر گذاشته است، بنابراین علیرغم قدمتش، هنوز احساس تازگی و حتی کمی سرکش است! این شهر مجموعه ‌ای عالی از جاذبه ‌های فرهنگی از آثار کلاسیک مانند موزه ملی، کلیسای جامع سنت سوفیا، و کاخ سلطنتی تا مکان ‌هایی با اهمیت جدیدتر دارد. تاریخ معاصر زیادی در اینجا وجود دارد که کشف آنها به همان اندازه جذاب است، از جمله میدان نزاله ‌ژنستی، که به اردوگاه چریکی محاصره شده توسط نیروهای دولتی تبدیل شد، یا موزه چرنوبیل. کی ‌یف علاوه بر جذابیت‌ های فرهنگی، شهری سرزنده و آینده ‌نگر است.

هتل 11 Mirrors با 47 اتاق شیک که دارای خطوط واضح و تیز و پالت تک رنگ است، یک چاله شیک و در مرکز است. این هتل به خدمات دربان درجه یک خود افتخار می کند. در رزرو بلیط برای کنسرت های برجسته و میزهای لحظه آخری در بهترین رستوران های کیف مهارت دارد. بار، سالن و رستوران نیز استثنایی هستند. هتلی با طراحی مدرن برای مسافران شهری با پاشنه بلند. هتل بورسا یک مکان طراحی بسیار جالب در مرکز کیف است. این 33 اتاق که بین ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم و بلوک جدیدتر تقسیم شده است، دارای سبک متمایز و جسورانه است، از جمله مبلمان رنگارنگ باهاوس، دیوارهای نمایان و صفحات نمایش ژاپنی. یک بار، رستوران و گالری هنری نیز وجود دارد.

کلاسیک ترین هتل های اوکراین

برترین هتل های خانوادگی اوکراین

در هتل اکو بریک بچه ها تخت های مرتفع در استودیو کامپکت را دوست خواهند داشت و والدین از فضا و امکانات عالی آن قدردانی خواهند کرد.Eco break تمرکز زیادی روی پایداری وجود دارد. بازیافت، کمپوست سازی، توسعه محصولات زیست محیطی و اجتناب از پلاستیک از ویژگی های آن است. یک پایگاه ایده آل برای گروه های بزرگ از دوستان، که یک یا همه آپارتمان ها را در اختیار می گیرند. دیدنی های نزدیک از مجموعه ای از مکان های فرهنگی کیف در همسایگی دیدن کنید، از جمله «خانه با کیمراها» هنر نو و کنیسه برادسکی جالب و دیدنی است.

هتل آپارتمان خودسرانه واقع در پشت خیابان اصلی کیف نیز مناسب است. 5 آپارتمان بسیار مجهز و منحصر به فرد دارای سبک مینیمالیستی تک رنگ با دیوارهای آجری و مبلمان اسکاندیناویایی هستند. غذا در بدو ورود ارائه می شود و آشپزخانه های عالی اقامت در آن و آشپزی را لذت بخش می کند. MANNA BOUTIQUE HOTEL کیف 7 اتاق دارد. این ملک برای کسانی مناسب است که زمان زیادی را در ملک نمی گذرانند و ترجیح می دهند در خارج از خانه کاوش کنند. در فاصله چند قدمی خانه پیتر کبیر، کلیسای سنت اندرو، آندریفسکی اوزویز و میدان کنتراکتوا را پیدا کنید.

هتل بوتیک اوکراین

یک هتل بوتیک واقع در منطقه تاریخی Vozdvizhenska دارای 7 اتاق و سوئیت با شخصیت بسیار متفاوت هستند، همه با سبک منحصر به فرد خود. چندین حمام زیبا و وان مستقل دارند. هیچ رستورانی وجود ندارد اما این پایگاه عالی برای بازگشت پس از کاوش در شهر است. اینجا بمانید تا نبض و انرژی شهر را احساس کنید. این ملک مرکزی برای هنردوستان و خلاقان است. میدان کنتراکتوا، خانه پیتر کبیر، تبار آندریفسکی و کلیسای سنت اندرو همگی در منطقه هستند. طراحی منحصر به فرد داخلی و دسترسی به رستوران باغ از مزایای این هتل است. ارتفاع هتل بوتیک جالب در مرکز کیف. 33 اتاق بین ساختمانی متعلق به قرن 19 و بلوک جدیدتر تقسیم شده است، اما همه سبک متمایز دارند.

Riviera House عناصر طراحی شیک و مدرن را در 8 اتاق و سوئیت خود به نمایش می گذارد. به رنگ‌ های آرامش ‌بخش، کاغذ دیواری‌های عجیب و غریب و مبلمان امروزی فکر کنید. خود ساختمان جذاب است، بسیاری از اتاق‌ ها دارای چشم ‌انداز خیره‌کننده رودخانه هستند و ماساژهای جوان ‌کننده ‌ای برای امتحان در اسپای دوست ‌داشتنی وجود دارد. KAMA، رستوران پان ‌آسیایی شیک هتل، یکی از بهترین ‌های شهر است. یک بوتیک زیبا برای علاقه ‌مندان به غذا یا بازدیدکنندگانی که به طراحی فکر می‌ کنند.

در بخش زیر شاهد انواع اقامت های مهمانان و مسافران در اوکراین می باشید:

هتل های شهری اوکراین

هتل اپرا کیف 140 اتاق دارد. این هتل واقع در چهارراه مناطق تاریخی، فرهنگی و تجاری کیف، که این مکان را به پایگاهی عالی برای کاوش در شهر تبدیل کرده است. این ملک طی سال ‌ها پذیرای مهمانان مشهوری از چایکوفسکی و لیستز گرفته تا بریتنی اسپیرز و خانواده سلطنتی دانمارکی بوده است. پیاده ‌روی عالی در پودول، یکی از قدیمی ‌ترین و با شخصیت ‌ترین محله‌ های مرکز شهر، با کافه‌ ها و کلیساها قدم بزنید. مناظر اطراف تالار اپرای کیف، کلیساهای سنت سوفیا و سنت ولدیمیر، دروازه طلایی و باغ ها در چند قدمی فاصله هستند.

در جدول زیر شاهد میانگین مدت اقامت در هتل های اوکراین می باشید:

مدت اقامتانواع مهمان
4خانواده
3زوج
2ماموران کاری

هتل ریورت کوچکترین هتل 5* در کیف دارای خدمات و امکانات بی نظیری است. علاوه بر 133 اتاق بزرگ، 7 سوئیت موضوعی واقعاً برجسته هستند. بوفه صبحانه یک غذای فوق العاده است و یک رستوران و بار مدیترانه ای در آن وجود دارد .Foodies رستوران هتل KAMA به اندازه تجربه زندگی در اوکراین زیبا و خوشمزه است و یکی از بهترین آدرس های لذیذ شهر محسوب می شود. فضای اطراف ترکیبی از منظره رودخانه، موقعیت مرکزی و رو به پارک با غذاخوری عالی و اسپا، این یک خلوتگاه شهری فوق ‌العاده است. دیدنی های اطراف شامل میدان پشتووا، صومعه گنبد طلایی سنت مایکل و Andriyivski Uzviz است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای ویزای توریستی اوکراین خدمات کامل ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *