مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته طب ورزشی در شیلی

رشته طب ورزشی در شیلی

تحصیل در رشته طب ورزشی در شیلی، در زیر مجموعه پزشکی ورزشی قرار دارد و یک رشته مراقبت های بهداشتی است که بر درمان آسیب ورزشی تمرکز دارد. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی به ورزشکاران و سایر بیماران فعال بدنی کمک می کنند تا حرکت و عملکرد را بهبود بخشند. این متخصصان همچنین برای پیشگیری از بیماری و آسیب و درمان آسیب های مرتبط با ورزش کار می کنند. رشته پزشکی ورزشی در شیلی مسیرهای شغلی مختلفی از جمله فیزیوتراپی، تمرینات ورزشی و فیزیولوژی ورزشی را در بر می گیرد.

بسته به مدرک تحصیلی خود، فارغ التحصیلان می توانند مشاغل پزشکی ورزشی را به عنوان مربی، مربی ورزشی، فیزیوتراپ، پزشک و استاد و سایر نقش ها دنبال کنند. درجه و تمرکزی که انتخاب می کنید به طور قابل توجهی بر انتخاب های شغلی شما تأثیر می گذارد. مدرک کارشناسی شما را واجد شرایط بسیاری از نقش های سطح ابتدایی می کند، اما مدرک کارشناسی ارشد معمولا برای نقش های مدیریتی و رهبری مورد نیاز است. برای کار به عنوان پزشک یا استاد، باید مدرک دکترا بگیرید. شما برای کسب آگاهی بیشتر می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید تا با ابعاد مختلف این رشته در شیلی آشنا شوید.

دلایل تحصیل رشته طب ورزشی در شیلی

یکی از دلایل تحصیل این رشته در شیلی، وجود چشم اندازهای متنوع شغلی طب ورزشی در این کشور می باشد که دارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پزشکی ورزشی به هر کسی که در اثر فعالیت بدنی آسیب می بیند درمان می کنند – نه فقط ورزشکاران. از آنجایی که این رشته شامل مشاغل مختلف پزشکی است، مسیر شغلی شما به سطح مقطعی که انتخاب می کنید و محیطی که می خواهید در آن کار کنید بستگی دارد. از سوی دیگر مدرک پزشکی ورزشی به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا در بخش های بهداشت و درمان و ورزش کار کنند.

علاقه مندان به درمان انواع بیماران فعال بدنی، از کودکان خردسال تا ورزشکاران حرفه ای، می توانند به عنوان فیزیوتراپیست و فیزیولوژیست ورزشی فعالیت کنند. موضوع دیگر اینکه شیلی از نظر هزینه های زندگی، در سال های اخیر کشوری ارزان تر شده است و از دوران تورم اقتصادی خود عبور کرده است و در کنار این موضوع، دولت این کشور برای دانشجویان خارجی، بورسیه های تحصیلی مختلفی را ارائه می دهد که امکان تحصیل را آسان تر می کند.

در شکل زیر به سایر دلایل تحصیل در شیلی در رشته طب ورزشی اشاره شده است:

مهارت های آموزشی رشته طب ورزشی در شیلی

دانشجویان دانشگاه های شیلی در رشته طب ورزشی، از طریق کار کلاسی، آموزش عملی و تجربه، می ‌توانند بسیاری از مهارت ‌های مورد نیاز را که به انواع مشاغل پزشکی ورزشی منتقل می ‌شوند، تقویت کنند. فهرست زیر 5 شایستگی رایجی را که می توانید از برنامه پزشکی ورزشی به دست آورید، تشریح می کند. رحم و شفقت، شفقت نقشی حیاتی در حرفه پزشکی ورزشی دارد. متخصصان باید نسبت به بیماران خود همدلی داشته باشند و میل واقعی برای کمک به دیگران داشته باشند. این مهارت اعتماد بیمار را پرورش می دهد و به متخصصان کمک می کند تا سطوح بالاتری از مراقبت را ارائه دهند. ارتباط، مهارت دیگری است که به شما آموزش داده می شود.

این مهارت ها همکاری و یادگیری حرفه ای را نیز ارتقا می دهند. موضوع مهم دیگر تقویت توان پژوهشی شما در شیلی است. حرفه پزشکی ورزشی به متخصصان نیاز دارد تا از آخرین اکتشافات و پیشرفت ها به روز بمانند. دانشجویان در برنامه ‌های مدرک پزشکی ورزشی مهارت ‌های تحقیقاتی قابل استفاده در حرفه خود را از طریق مقالات تحقیقاتی، پروژه‌ ها و سایر دوره‌ های آموزشی تقویت می ‌کنند. علاوه بر این مهارت های سازمانی به متخصصان پزشکی ورزشی کمک می کند تا ده ها بیمار را مدیریت کنند، ضرب الاجل ها را رعایت کنند و اطلاعات مهم را پیگیری کنند.

مهارت های آموزشی رشته طب ورزشی در شیلی

چشم اندازهای شغلی رشته طب ورزشی در شیلی

مسیرهای شغلی پزشکی ورزشی به عنوان یک رشته گسترده که شامل موقعیت هایی در مراقبت های بهداشتی و ورزش است، دانشجویان می توانند مسیرهای شغلی مختلفی را با مدرک پزشکی ورزشی دنبال کنند. با داشتن مدرک کارشناسی، دانشجویان می توانند فرصت های شغلی در بیمارستان ها و تیم های ورزشی حرفه ای پیدا کنند، جایی که ممکن است به عنوان مربی ورزشی یا فیزیولوژیست ورزش کار کنند. از طرف دیگر، فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد می توانند موقعیت های خود را در محیط های بالینی به عنوان کاردرمانگر یا حرکت درمانی بررسی کنند. دانشجویان همچنین می‌توانند دکترای فیزیوتراپی را دریافت کنند و فیزیوتراپیست مجاز شوند.

برخی از فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته پزشکی ورزشی پست های رهبری اجرایی را دنبال می کنند. این مسئولیت های حرفه ای ممکن است شامل مدیریت تیم، برنامه ریزی استراتژیک و تجزیه و تحلیل استراتژی های تجاری باشد. تمرینات ورزشی مربیان ورزشی برای کار با افرادی که از آسیب های ورزشی بهبود می یابند به آموزش های تخصصی نیاز دارند. آنها بر پیشگیری از آسیب، ناتوانی های رایج و درمان متمایز برای مردان و زنان تمرکز دارند. حرکت شناسی: حرکت شناسان مطالعه می کنند که چگونه آناتومی، فیزیولوژی و انتخاب های سبک زندگی بر سلامت جسمانی تأثیر می گذارد.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در شیلی

فردی که به عنوان پزشکی ورزشی در شیلی کار می کند معمولا حدود 5060000CLP (پزو شیلی) در ماه دریافت می کند و از CLP2730000 (پزو شیلی) در ماه (حداقل حقوق) تا CLP7640000 (پزو شیلی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. اما حقوق متوسط CLP​​4660000 (پزو شیلی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشکی ورزشی کار می کنند، کمتر از CLP4660000 (پزو شیلی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از CLP4660000 (پزو شیلی) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان ورزشی کمتر از CLP3330000 (پزو شیلی) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از CLP3330000 (پزو شیلی) درآمد دارند.

همچنین 75%از پزشکان ورزشی کمتر از CLP5660000 (پزو شیلی) و 25% بیش از CLP5660000 (پزو شیلی) درآمد دارند. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً CLP3180000 (پزو شیلی) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، CLP4010000 (پزو شیلی) در ماه دریافت کند، یعنی 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل CLP5290000 (پزو شیلی) در ماه به دست می آورد که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در شیلی می باشد:

برای آغاز یک تصمیم گیری منطقی پیرامون انتخاب رشته طب ورزشی، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند مشاوره و راهنمایی های لازم را پیرامون کشورهای لغو روادید با پاسپورت شیلی در اختیار متقاضیان قرار دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *