مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته طب ورزشی در سریلانکا

رشته طب ورزشی در سریلانکا

در ارتباط با رشته طب ورزشی در سریلانکا اعتقاد دولت بر این است که این رشته علمی به سرعت در حال پیشرفت است که در سراسر جهان شهرت پیدا کرده است. از همین رو، این حوزه به یک تخصص بسیار مورد توجه تبدیل شده است. علاوه بر این وزارتخانه های ورزش و بهداشت بر نیاز به پرسنل واجد شرایط در رشته پزشکی ورزشی تاکید کرده اند. این ذینفعان به PGIM به عنوان تنها نهادی که وظیفه ارائه آموزش های تکمیلی در پزشکی را دارد، پیشنهاد کرده اند تا یک برنامه مطالعاتی را برای رفع این نیاز تنظیم کند. بنابراین، فارغ التحصیلان این برنامه فرصت های فراوانی در بخش دولتی خواهند داشت. از سوی دیگر، با پیشرفت بسیاری از رشته های ورزشی در سریلانکا، نیاز و اشتیاق تیم های ورزشی برای دریافت خدمات متخصصان پزشکی مجرب در حال افزایش است.

بنابراین، فرصت های شغلی در بخش خصوصی باز می شود، به عنوان مثال. بیمارستان ها، کلینیک های ورزشی، تیم های ملی، انجمن های ورزشی و باشگاه ها. این برنامه آرزوهای پزشکان جوانی را که می خواهند حرفه خود را در پزشکی ورزشی دنبال کنند، برآورده می کند. نتایج و سطح و حجم کار برنامه مطابق با سطح 12 چارچوب صلاحیت سریلانکا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را برای ارائه جزئیات بیشتر چشم انداز شغلی طب ورزشی در سریلانکا به متقاضیان مهاجرت به این کشور اعلام می نماید.

برنامه تحصیلی رشته طب ورزشی در سریلانکا

برنامه آموزشی تحصیلات تکمیلی در رشته پزشکی ورزشی در سریلانکا، تخصصی است که به طور خاص برای خدمت به 2 هدف اصلی تدوین شده است. ارتقای سلامتی و جلوگیری از موج بیماری ‌های غیرواگیر که به دلیل ترکیبی از سبک زندگی کم تحرک و عادات غذایی نامناسب، جامعه سریلانکا را تهدید می ‌کند و ارائه خدمات به پرسنل ورزشی برای حفظ تناسب اندام و استقامت در طول زندگی حرفه‌ای و ارتقای آن. عملکرد آنها در رشته ورزشی مربوطه. پزشک SEM در فعالیت ‌های مختلفی شرکت می ‌کند و نقش ‌های متعددی در مراقبت ‌های اولیه و ثانویه دارد. در حالی که برنامه آموزشی شامل دانش و مهارت های “هسته ای” اجباری است. بنابراین، پزشکان SEM دارای تخصص‌ های متنوعی در حوزه طب ورزشی برای برآوردن نیازهای جامعه خواهند بود.

در جدول زیر به شرایطی اشاره شده است که متقاضیان بالقوه باید برای کار در حوزه طب ورزشی در سریلانکا داشته باشند:

توضیحاتمراحل
مدرک پزشکی ثبت شده در شورای پزشکی سریلانکا1
تکمیل رضایت بخش دوره کارآموزی قابل قبول برای شورای پزشکی سریلانکا2
تکمیل موفقیت آمیز دیپلم تحصیلات تکمیلی در رشته پزشکی ورزشی3
قبولی در آزمون گزینش4
رعایت سایر مقررات عمومی PGIM مربوط به انتخاب کارآموزان5

برنامه تحصیلی رشته طب ورزشی در سریلانکا

معرفی موسسه مرتبط با رشته طب ورزشی در سریلانکا

موسسه ملی علوم ورزشی (NISS) برترین موسسه آموزش ورزشی در سریلانکا است. به موجب مفاد قانون ورزش شماره 25 سال 1973 تأسیس شد و با افتتاح در سال 1977 زیر نظر وزارت امور مجلس و ورزش به نام «مدرسه ورزش» نامگذاری شد و در سال 1996به موجب یک قانون مجلس تجدید سازمان یافت. قانون اصلی ورزش را اصلاح کرد و به انستیتوی ملی علوم ورزشی تغییر نام داد. موسسه در سال 1992 به بخش توسعه ورزش پیوست. سازمان های دولتی مانند وزارت ورزش، وزارت ورزش استان ها، وزارت آموزش و پرورش، شورای خدمات ملی جوانان، نیروهای مسلح، اداره پلیس و سایر.

ارائه دیپلم پیشرفته مربیگری برای مربیان ورزشی، 6 ماهه و ارائه دوره گواهی مدیریت ورزشی و دوره های کوتاه مدت n مربیگری ورزشی ایجاد موسسه برنامه ‌های آمادگی جسمانی، برگزاری کارگاه ‌ها، کنفرانس‌ ها و سخنرانی ‌ها بر اساس خواسته ‌ها و الزامات حوزه ورزشی NISS در آینده قرار است با همکاری یک دانشگاه داخلی یا خارجی در این کشور به یک موسسه اعطاء مدرک کامل ارتقا یابد.

دوره هایی که این موسسه برگزار می کند، عبارت است از:

  • دوره پیشرفته مربیان (NVQ 6)
  • دیپلم در ورزش (NVQ 5)
  • دوره آموزشی مربی آمادگی جسمانی (NVQ 4)
  • دوره دیپلم مربیان ورزش مدارس وزارت آموزش و پرورش (آخر هفته)
  • دیپلم مدیریت ورزشی
  • دوره گواهینامه مدیریت آسیب های ورزشی
  • دوره گواهی ماساژ درمانی ورزشی
  • گواهی دوره فناوری اطلاعات بنیادی برای افسران ورزشی
  • دوره گواهی در علوم ورزشی
  • دوره گواهی در توسعه مهارت های مربیان

فرصت های شغلی رشته طب ورزشی در سریلانکا

فرصت های شغلی در صنعت ورزش محدود به افراد دارای مهارت ورزشی نیست. برای غیر ورزشکاران نیز طیف گسترده ای از موقعیت ها در این زمینه وجود دارد. این مشاغل با ارائه خدمات سلامت روان و جسم، درآمد فروش و بازاریابی و محتوای رسانه های ورزشی از صنعت ورزش حمایت می کنند. از سوی دیگر پست های مربیگری در هر سطحی از ورزش وجود دارد، از مدرسه یا کالج گرفته تا ورزش حرفه ای. هر سطح مسئولیت های متفاوتی را به همراه دارد و مربیان را ملزم به داشتن سوابق تحصیلی و تجربه ورزشی متنوع می کند.

گزارش شغلی everjobs نشان می دهد که حوزه بازاریابی ورزشی طیف گسترده ای از موقعیت ها را در تنظیماتی مانند روابط عمومی و سازمان های ورزشی حرفه ای در بر می گیرد. روزنامه نگاری ورزشی شامل بسیاری از مشاغل مختلف در رسانه های آنلاین، روزنامه نگاری چاپی و پخش می شود. علاوه بر این، مشاغل پزشکی ورزشی و روانشناسی ورزشی نیز در حال افزایش هستند. این رشته شامل پزشکان پزشکی و پزشکان استئوپاتیک است که دوره های فلوشیپ پزشکی ورزشی را تکمیل کرده اند. پزشکی ورزشی همچنین شامل سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی می شود که آسیب های حاد و مزمن را درمان می کنند و به ورزشکاران برای بهبود سلامت کلی خود توصیه می کنند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در سریلانکا

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در سریلانکا کار می کند، معمولا حدود 251000LKR (روپیه) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 123000LKR (روپیه) (بیشترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از LKR123000 (روپیه) در ماه (حداقل حقوق) تا 281400LKR (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق LKR256000 (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از LKR256000 (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از LKR256000 (روپیه) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% پزشکان ورزشی کمتر از LKR171000 (روپیه) درآمد دارند.

در سوی دیگر، 25% بیش از LKR331000 (روپیه) درآمد دارند. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً LKR146000 (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، LKR188000 (روپیه) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل (روپیه) LKR259000 در ماه دارد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، سطوح حقوقی در بخش طب ورزشی در سریلانکا اشاره شده است:

 

کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده گفتگو صحبت پیرامون مشکلات زندگی در سریلانکا با شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *