ویزای مسافرتی مجارستان

برترین هتل های مجارستان

برترین هتل های مجارستان

فرقی نمی ‌کند از پایتخت بوداپست دیدن کنید، شهری کوچک‌تر مانند سگد، برترین هتل های مجارستان مهمانان را در خود جای می دهند. مجارستان، کشوری محصور در خشکی در اروپای مرکزی، مقصدی عالی برای مسافرانی است که به دنبال احساس بدبختی هستند. به لطف ترکیبی از سبک های معماری و حومه شهر سرسبز، از نظر بصری خیره کننده است. حمام‌ های حرارتی و اسپا فراوانی وجود دارد، بنابراین می ‌توانید در آب ‌های غنی از مواد معدنی استراحت کنید. Foodies از غذای گران ‌قیمت نوظهور خود لذت می ‌برد و نسخه ‌های تصفیه ‌شده غذاهای مجارستانی را می ‌چشد. برای مشورت با متخصصان در مورد سفر به مجارستان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

برترین هتل های معروف مجارستان

پالاس کلمه مناسبی برای این هتل بزرگ در بلوار شلوغ Erzsébet Körút بوداپست است. این هتل با الهام از مجلل رنسانس ایتالیایی، با دکورهای فوق ‌العاده، از نمای استادانه گرفته تا کف ‌پوش مرمری چشمگیر در لابی حیاط و قالب‌ های طلاکاری شده و نقاشی‌ های دیواری در کافه نمادین نیویورک، تزئین شده است. کافه دوم که از قضا غذاهای مجارستانی مانند سوپ گولاش سرو می ‌کند، یکی از زیباترین کافه ‌های جهان به ‌شمار می ‌رود و نقطه‌ ای در مسیر گردشگری شهر است. با این حال، برای صرف ناهار خوری مناسب برای خانواده سلطنتی، رستوران سالن هتل وجود دارد.

هتل کمپینسکی کوروینوس بوداپست این هتل 5 ستاره در مرکز شهر بوداپست در بهترین حالت لوکس مدرن است. این می تواند غنا و شکوه را بدون تزئینات بیش از حد خودنمایی منتقل کند. در عوض، اتاق خواب ‌ها به زیبایی با رنگ ‌های کرم و کاراملی گرم، لهجه‌ های چوبی تیره و تذهیب ‌های ظریف تزئین شده ‌اند. وقتی صحبت از گزینه ‌های غذاخوری به میان می ‌آید، میهمانان از انتخاب لذت می‌برند: ÉS Deli برای لقمه‌های سبک، براسری غیررسمیÉS Bisztró سوپ دلچسب تافلسپیتز مجارستانی را امتحان کنید و تلفیقی شیک ژاپنی Nobu کاد yuzu miso marinated ضروری است.

در جدول زیر شاهد نرخ تعداد گردشگران در مجارستان می باشید:

سالتعداد گردشگران
2020840
20211240
20221692

برترین هتل های معروف مجارستان

برترین هتل های لوکس مجارستان

اگر در هتلی اقامت می‌کنید که خدمات لیموزین را ارائه می ‌دهد می ‌دانید که اقامتی لوکس است. اما پس از آن، چه چیز دیگری از ملک Four Seasons انتظار دارید؟ با وجود این، موفق می شود از بیش از حد ادعایی اجتناب کند. هتل Gresham Palace، که در ابتدا در سال 1906 در محل یک کاخ سابق افتتاح شد دارای موقعیت باورنکردنی درست در کنار پل زنجیره ای در بوداپست است. نه تنها مکانی مفید برای کاوش در هر دو طرف شهر است، بلکه به این معنی است که مهمانان از مناظر کارت پستالی عالی از رود دانوب و منطقه قلعه در آن سوی آب برخوردار می شوند. جاذبه‌ های دیگر عبارتند از اسپای مجلل با استخری بی‌ نهایت و رستوران اروپایی Kollázs Brasserie & Bar. حتماً غذای خاص اختاپوس تند و گوش ماهی سرخ شده را امتحان کنید، همراه با گراتن سیب زمینی و سوسیس مجارستانی.

هتل Pest-Buda Design توسط Zsidai Hotels در قلعه بودا در ابتدا در سال 1696 افتتاح شد، تنها 10 اتاق دارد و رسما قدیمی ترین هتل در بوداپست است. پس منطقی است که در منطقه قلعه تاریخی شهر، درست در کنار یکی از جاذبه‌ های شهر که باید از آن بازدید کنید، یعنی سنگر ماهیگیر، نقطه برجسته ‌ای دارد. تیرهای چوبی و آجرکاری‌های اصیل طعم این مسافرخانه قرن هفدهمی را می ‌دهد، در حالی که تلویزیون ‌های صفحه تخت، یخچال ‌های کوچک Smeg و جزئیات صنعتی مانند لامپ ‌های رشته‌ ای در معرض آن حسی به ‌روز به آن می ‌دهند.

در نمودار زیر شاهد میزان اقامت مسافران در ماه های مختلف سال در مجارستان می باشید:

برترین هتل های مجلل مجارستان

در هتل دانوبیوس گلرت حمام گلرت، آبگرم هنر نو متصل به این هتل مجلل، مشهورترین حمام حرارتی بوداپست است و به خودی خود ارزش بازدید را دارد. نه تنها موزاییک ‌ها، ستون ‌ها و سقف شیشه‌ ای قوسی آن بسیار زیبا هستند، بلکه دارای حمام ‌های متعدد، اتاق ‌های بخار، و حتی یک استخر روباز با دستگاه موج اصلی مربوط به سال 1927 است. مهمانان هتل با نرخ تخفیفی به حمام‌ ها دسترسی دارند. خود هتل نیز به همان اندازه چشمگیر است. این بنا که از سال 1918 در سواحل دانوب قرار دارد، به یک نقطه عطف در شهر تبدیل شده است.

اگرچه بوداپست بیش از سهم خود از اسپاهای مشهور دارد، گزینه ‌های روستایی بیشتری برای تعطیلات آرام ‌تر وجود دارد. Héviz، به معنای آب گرم، یک شهر آبگرم است که چند ساعت با ماشین از پایتخت فاصله دارد و بزرگترین دریاچه طبیعی حرارتی جهان را در خود جای داده است و هتل Bonvital Wellness مکانی برای اقامت در آن است. این هتل در موقعیت ایده آلی قرار دارد که تنها در فاصله 6 دقیقه پیاده روی از دریاچه Héviz قرار دارد، اگرچه این هتل مخصوص بزرگسالان دارای اسپا و مرکز سلامتی رایگان خود نیز می باشد. مهمانان می ‌توانند پس از یک روز بدون استرس در آب طبیعی آرام، از Brix Bistro برای احیای غذاهای ماهی سالمون با پنیر راویلو و گربه ماهی Saltimbocca، همراه با موسیقی زنده در شب‌ های جمعه و شنبه بازدید کنند.

در بخش زیر شاهد انواع اقامت ها در مجارستان می باشید:

هتل شهری زیبا در مجارستان

در هتل آریا بوداپست موسیقی در قلب این اقامتگاه 5 ستاره در محله Lipótváros قرار دارد. رشته هتلداری در مجارستان از رشته های پرطرفدار است و مدیران این هتل های تحصیلات خوبی دارند. ناگفته نماند رستورانی که به نام آهنگساز معروف مجارستانی لیست نامگذاری شده است. بله، آریا با تزئینات مجلل واقعاً هتلی ایده ‌آل برای دوستداران موسیقی است، به خصوص که در چند قدمی کلیسای سنت استفان و تنها 5 دقیقه پیاده‌ روی تا خانه اپرای ایالتی واقع شده است. برای شنیدن صداهای شهر، به تراس روی پشت بام که مشرف به مرکز شهر بوداپست است، بروید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای توریستی مجارستان مشاوره کاملی ارائه می دهد و پاسخگوی سوالات شما در مورد مهاجرت به مجارستان می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *