مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته هتلداری در مجارستان

رشته هتلداری در مجارستان

رشته هتلداری در مجارستان یکی از رشته های جذاب ارائه شده در دانشگاه های این کشور است که با تقاضا بالایی از سود دانشجویان روبه رو شده است. اگرچه همه‌ گیری کووید-19 ضربه بدی به صنعت مهمان‌ نوازی و گردشگری وارد کرده است، اما پس از پایان یافتن، مردم می‌خواهند دوباره سفر کنند و تقاضا برای متخصصان مهمان ‌نوازی و گردشگری دوباره در چند سال آینده افزایش می ‌یابد که به این معنی است که شغل ایجاد می ‌شود. بنابراین، اکنون زمان خوبی برای تحصیل شما خواهد بود زیرا چند سال طول می کشد تا وارد بازار کار شوید. مجارستان واقع در قلب اروپا هر سال مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است لذا بازار کار در این رشته در مجارستان بسیار فعال است. برای مهاجرت به مجارستان می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره کنید.

تحصیل رشته هتلداری در مجارستان

تحصیل رشته هتلداری در مجارستان می تواند شامل جنبه های عملیاتی هتلداری با موضوعات بسیاری باشد که شامل طیف وسیعی از مدیریت، بازاریابی، اوقات فراغت، گردشگری تا مدیریت رویداد و موارد دیگر است. دانشجویانی که مدرک هتلداری را دریافت می ‌کنند، می ‌توانند انتظار داشته باشند که مهارت ‌هایی برای انجام مؤثر و کارآمد نقش ‌های مرتبطی که به آنها محول شده است، مانند نظارت بر میز پذیرش، مدیریت عملیات رستوران، مدیریت و بسیاری موارد دیگر در محل کار، آموزش ببینند. منظور از مطالعه مدیریت هتل و مهمان نوازی برای دانشجویان آینده نگر مانند خودتان و زمانی که برای محل کار آماده هستید چیست؟ برخی از مزایایی که می توانید از طریق مدرک در این زمینه کسب کنید عبارتند از:

  • فرصت های بیشتری برای سفر و کار در خارج از کشور در سازمان های بین المللی به دست آورید.
  • در مواجهه با فرهنگ ‌ها و زبان ‌های دیگر، تجربه‌ای ارزشمند دریافت کنید.
  • شما را با دیدگاه و اشتیاق کارآفرینی آماده می کند تا در خدمات مهمان نوازی مستقل تر شوید.

تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های مجارستان

دیپلم یا مدرک مدیریت هتلداری که با تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های مجارستان بدست می آید شما را با دنیای مهمان ‌نوازی آشنا می‌کند و در مورد نحوه عملکرد صنعت و مهارت ‌های مدیریتی و خدمات مشتری که برای موفقیت به آن نیاز دارید، یاد می‌گیرید. این دوره بسیار کاربردی و مناسب برای دانشجویانی است که عاشق تعامل با مردم و علاقه مند به سفر هستند. دانشگاه های برتر مدیریت هتلداری آموزش کاملی را برای افراد پرانرژی و مشتاق که به مردم و خدمات علاقه مند هستند ارائه می دهند. این دوره ها به شما کمک می کند تا توانایی های فنی، نظارتی و مدیریتی خود را در زمینه صنعت مهمان نوازی و گردشگری جهانی توسعه دهید.

تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های مجارستان در جدول زیر معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه متروپولیتن بوداپست
2دانشگاه علوم طبیعی و کشاورزی بوداپست
3دانشگاه پچ
4موسسه تجارت بوداپست
5دانشگاه پانونیا

مهارت های لازم برای کار هتلداری در مجارستان

ایجاد حرفه خود در صنعت هتلداری ممکن است بسیار مفید باشد، با این حال، مجموعه ای از خواسته های خود را نیز دارد. برای تبدیل شدن به یک عضو ارزشمند و قابل استخدام در صنعت، باید برای مهارت های لازم برای کار هتلداری در مجارستان آماده شوید. مهارت های لازم برای کار هتلداری در مجارستان به شرح زیر است:

مهارت هاشرح
مهارت های ارتباطی عالیهر نقشی که آرزویش را دارید، باید مهارت های ارتباطی موثری داشته باشید که بتوانید به آن تکیه کنید تا راه خود را در این صنعت انجام دهید. این کار به چیزی بیش از شایستگی در کارتان نیاز دارد زیرا از شما انتظار می رود تقریباً با همه افراد در محل کار از جمله همکاران، کارفرمایان و مهمتر از همه مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.
نگرش خوب به خدمات مشتریشما به طور مکرر با افرادی که متشکل از مشتریان شما هستند در تعامل خواهید بود و باید در نظر داشته باشید که برای برآورده کردن خواسته های آنها هر چند لازم است، آمادگی کامل داشته باشید.
به اندازه کافی آموزش دیده باشیددریافت آموزش و قرار گرفتن در معرض می تواند به شما کمک کند تا ارتباط و ارزش خود را برای صنعت افزایش دهید و همچنین برای مدیریت نقش ها و موقعیت های مختلف آماده باشید.
درک قوی از فرهنگ های مختلف:داشتن حس آگاهی فرهنگی برای هر فردی در صنعت مهمان ‌نوازی از نظر درک پیشینه ‌های فرهنگی، مذاهب، نژادها و ملیت ‌های مختلف مشتریان حیاتی است.
همکاری برای کار با دیگرانمشابه سایر صنایع موجود، همکاری برای کار با دیگران در تیم ها هنوز به همان اندازه مهم است.

درآمد مدیر هتلداری در مجارستان

میزان درآمد کار در رشته هتلداری بسته به موقعیت شغلی دارد. برای مثال درآمد مدیر هتلداری در مجارستان در میان این مشاغل جزو بالاترین هاست. برای بررسی حقوق کار در مجارستان در رشته مدیریت هتلداری به نمودار زیر توجه کنید:

حقوق کار در مجارستان در رشته مدیریت هتلداری

برنامه گردشگری و سلامت دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان

اگر ذهن باز، خلاق، همه کاره و آگاه هستید، برنامه گردشگری و سلامت دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان برای شما مناسب است. کسی که به ارتباطات شخصی، مسافرت علاقه مند است، مهارت های حل مسئله و سازمانی خوبی دارد و از یادگیری زبان های خارجی لذت می برد.

  • بوداپست پایتخت فعال مجارستان و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است.
  • در نتیجه، گردشگری و پذیرایی یکی از محبوب ترین برنامه های تحصیلی در مجارستان و همچنین در بوداپست است.
  • این نیز به دلیل طبیعت رنگارنگ، متنوع و نگاه انسان محور به گردشگری است.

برنامه لیسانس برنامه گردشگری و سلامت دانشگاه متروپولیتن بوداپست مجارستان پایه گذاری کاملی را در تمام موضوعات در گردشگری و پذیرایی ارائه می دهد. چیزی که این برنامه را واقعاً منحصر به ‌فرد می‌کند، میزبانی از تخصص ‌های موجود برای دانشجویان از جمله گردشگری سلامت و مدیریت هتلداری بین ‌المللی است در مجارستان شهرت جهانی دارد. علاوه بر این، دانشگاه بر توسعه مهارت ‌های عملی تأکید می‌ کند، بنابراین دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که آموزش مبتنی بر پروژه را انجام دهند، خود را در مسابقات حرفه ‌ای به چالش بکشند، در کارگاه ‌های آموزشی شرکت کنند یا در بازدید از هتل شرکت کنند. شرایط اعزام دانشجو به مجارستان را می توانید از زبان متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بشنوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *