مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته شهرسازی در شیلی

رشته شهرسازی در شیلی

شیلی گرچه انتخابی دور دست به نظر می رسد، اما مقصد تحصیلی ارزانی است که با رشته شهرسازی در شیلی می توان به میان ساکنانش راه یافت. شیلی مدرن و کارآمد دارای قله های کوهستانی چشمگیر، دریاچه های درخشان و حیات وحش فراوان است. اسکی عالی در زمستان و دره های کوهستانی سرسبز در تابستان دارد. زنجیره ‌ای از جزایر و دهکده‌ های ماهیگیری جذاب به جنوب شهرت می ‌بخشند، در حالی که پهنه ‌های وسیع بیابانی بر شمال حاکم است. شهرهای پاک آن زیرساخت های جهان اولی را ارائه می دهند و دولت از سازمان یافته ترین و با ثبات ترین شهرها در منطقه است. از همه مهمتر شیلی دارای پایین ترین سطح فساد در آمریکای لاتین و همچنین قوی ترین اقتصاد، بالاترین استاندارد زندگی و پایین ترین سطح فقر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا شرایط ورود شما به این کشور را تهسیل نماید.

در باب تحصیل رشته شهرسازی در شیلی

شیلی نه تنها مکانی عالی برای یادگیری اسپانیایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندگان جایزه نوبل ادبیات مانند پابلو نرودا و گابریلا میسترال است، بلکه مکانی عالی برای مطالعه سایر موضوعات دانشگاهی از جمله نجوم، تجارت، زمین شناسی، جغرافیا، تاریخ، حقوق بشر، علوم سیاسی و توسعه پایدار. دانشمندان به شیلی هجوم می آورند که سرشار از مواد معدنی است و به دلیل زلزله ها و آتشفشان ها و همچنین رصدخانه های نجومی متعددش مشهور است. تحصیل در شیلی به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد یک سیستم آموزشی دیگر و همچنین دیدگاه متفاوتی از زندگی می دهد. در حال حاضر این کشور دارای یک دولت و اقتصاد با ثبات است و در میان باثبات ترین کشورهای آمریکای لاتین قرار گرفته است. گزارش شاخص صلح جهانی شیلی را در رتبه اول آمریکای جنوبی قرار می دهد.

علاوه بر این شیلیایی ها دوست دارند که خارجی ها در آنجا تحصیل کنند و با فرهنگ و کشورشان آشنا شوند و دوست یابی آسان است. آنها می خواهند بشنوند که شما در مورد کشورشان چه فکر می کنید، که به شما فرصت های زیادی برای تمرین اسپانیایی خود می دهد. در مورد هزینه زندگی باید گفت اگرچه شیلی به طور کلی گران تر از اکثر کشورهای آمریکای لاتین است، اما هنوز هم بسیار ارزان تر از استرالیا، کانادا، اروپا و ایالات متحده است. بنابراین، با بودجه محدود دانشجویی می‌ توانید فعالیت ‌های فرهنگی بیشتری انجام دهید و با قیمتی مقرون به صرفه از اوقات خود در خارج از کشور لذت ببرید. از نظر فرهنگی اگرچه شیلی شباهت هایی با کشورهای همسایه دارد، اما ترکیب فرهنگ های بومی، استعمار اسپانیا و مهاجرت اروپایی ها فرهنگ و شیوه زندگی منحصر به فرد شیلیایی را ایجاد کرده است.

در شکل زیر سایر واقعیت های زندگی در شیلی اشاره شده است:

واقعیت های زندگی در شیلی

فرآیند اخذ ویزا در رشته شهرسازی در شیلی

ویزای دانشجویی به شما به عنوان یک متقاضی اجازه زندگی دانشجویی در شیلی را می دهد. روال ویزا مستلزم داشتن پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه پس از آخرین روز اقامت در شیلی است. دانشجویان مسئول اخذ ویزای خود هستند. هر کنسولگری روش های خود را برای دریافت ویزا تعیین می کند.. فرآیند ویزا ممکن است بیش از 30 روز طول بکشد، بنابراین دانشجویان باید بر اساس آن برنامه ریزی کنند. یکی از شرایط اخذ ویزا، نامه پذیرش از موسسه میزبان در خارج از کشور است. کارکنان در شیلی این نامه های پذیرش را از موسسات میزبان پدرخواست می کنند و آنها را به Middlebury می فرستند تا برای شما ارسال شود. تاریخ رسیدن این نامه ها متفاوت خواهد بود. لطفاً یک کپی از نامه پذیرش خود تهیه و آن را با خود به شیلی ببرید، زیرا هنگام درخواست ویزای خود، اصل آن را به کنسولگری تحویل خواهید داد.

علاوه بر پاسپورت و موارد گفته شده، برای اخذ ویزای شیلی، گواهی سلامت مهم است که هر پزشک پزشکی ممکن است این “گواهی” یا نامه را صادر کند، با این حال، نامه باید توسط M.D امضا شود و ظرف 30 روز پس از درخواست شما صادر شود و باید امضا و روی سربرگ رسمی پزشک یا کلینیک چاپ شود. موضوع دیگر بررسی سوابق جنایی است، اگرچه ممکن است الزامات در کنسولگری متفاوت باشد. بازه زمانی پیشنهادی برای درخواست بررسی پیشینه تقریباً 90 تا 120 روز قبل از تاریخ تخمینی عزیمت شما است. هزینه ویزا 160$ (دلار) آمریکا است که به صورت حواله قابل پرداخت است. موضوع دیگر اثبات توانایی مالی است که کنسول ‌ها در مورد آنچه که برای نشان دادن اینکه شما ابزاری برای حمایت از خود در طول اقامت خود در شیلی نیاز دارید متفاوت است.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در شیلی

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در شیلی

فردی که به عنوان مهندس عمران در شیلی کار می کند معمولاً حدود 1640000CLP (پزوی شیلی) در ماه درآمد دارد، هرچند حقوق مهندسان عمران در شیلی از 884000CLP (پزوی شیلی) در ماه (حداقل حقوق) تا 2470000 CLP (پزوی شیلی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال میانگین حقوق 1510000CLP (پزوی شیلی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 1510000CLP (پزوی شیلی) درآمد دارند، در حالی که نیمی دیگر بیش از 1510000CLP (پزوی شیلی) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از مهندسان عمران کمتر از 1080000CLP (پزوی شیلی) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 1080000 CLP (پزوی شیلی) درآمد دارند. در این میان دو متغیر مدرک تحصیلی و تجربه بیش از متغیر دیگری بر سطح حقوق مهندسان شهرسازی شیلی تاثیرگذار است.

به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1030000CLP (پزوی شیلی) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 1300000CLP (پزوی شیلی) در ماه کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 1710000CLP (پزوی شیلی) در ماه به ارمغان می آورد. از سوی دیگر بر اساس مدرک در مقطع تحصیلات لیسانس، میانگین حقوق یک مهندس عمران 1330000CLP (پزوی شیلی) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 2030000CLP (پزوی شیلی) در ماه حقوق می گیرد که %53 بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در نمودار زیر سایر سطوح درآمدی در شیلی بر حسب میزان کار تفکیک شده است:

سطوح درآمدی در شیلی بر حسب میزان کارعلاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در شیلی، می توانند برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای تحصیلی شیلی با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت کسب شرایط دقیق زندگی و تحصیل در شیلی مشورت نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *