مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته شهرسازی در ارمنستان

رشته شهرسازی در ارمنستان

ارمنستان به عنوان کشوری نزدیک ایران در سالهای اخیر مقصد مهاجران زیادی بوده و اکنون می توان با رشته شهرسازی در ارمنستان ساکن این کشور شد. در ارمنستان، دانشگاه ها بسیار نوآورانه و پذیرای دانشجویان بین المللی هستند و متقاضیان تحصیل می توانند برای تحصیل در دانشگاه آمریکایی ارمنستان و همچنین سایر دانشگاه های بین المللی مانند دانشگاه فرانسوی ارمنستان و دانشگاه اروپایی ارمنستان درخواست دهند. این دانشگاه ها از معروف ترین و رده بالای موسسات کشور ارمنستان هستند و شما به عنوان یک متقاضی در این دانشگاه ها می توانید خلاق ترین مهارت ها و دانش روز را بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا تجارب پیشین خود را در ارتباط دانشجویان اعزامی به ارمنستان در اختیار متقاضیان جدید مهاجرت به این کشور قرار دهد.

مزایای تحصیل رشته شهرسازی در ارمنستان

تحصیل در ارمنستان، که به طور قابل توجهی با سایر کشورها متفاوت است، با اولویت های فرهنگ خاص و ذهنیت محور، بینش جدیدی در مورد آموزش عالی و رویکردهای جایگزین برای آموزش و یادگیری و تحقیق به شما می دهد. از سوی دیگر تحصیلات عالی برای همه مقرون به صرفه است و شهریه های معقول که در درجه اول به درآمد متوسط ​​جمعیت در ارمنستان مشروط می شود، به جوانان از اقشار مختلف جامعه این فرصت را می دهد تا در کشوری آفتابی با زیبایی های طبیعی بی نظیر تحصیلات عمیق دریافت کنند. موضوع دیگر این است که ارمنستان مقصدی عالی برای تحقیق است. اما فارغ از موضوع علم، ارمنستان که به عنوان یکی از مهدهای تمدن بشری شناخته می شود، دارای میراث فرهنگی غنی و تاریخ باستانی است.

علاوه بر این موارد آموزش عالی در ارمنستان برای آن دسته از یادگیرندگانی که طرفدار «روح مصالحه» هستند که به آموزش کمک می کنند و از آن بهره می برند، جذاب خواهد بود. این رویکرد دو طرفه برای یادگیری قطعاً به عنوان پایه خوبی برای آزمایش دانش و مهارت های شما در یک محیط یادگیری کاملاً جدید با روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی است که ممکن است برای شما چالش برانگیز به نظر برسد. نکته مهم دیگر در مورد ارمنستان این است که کارکنان دانشگاهی و اداری در دسترس و قابل پذیرش هستند و شما به عنوان یک متقاضی می توانید از تحصیل خود با کارکنانی که مایلند و آماده اند تا با خواسته ها و نیازهای آموزشی شما از طریق فعالیت های درسی و فوق برنامه مطابقت داشته باشند، لذت ببرید. 100% در دسترس بودن کارکنان هر زمان که نیاز به ارتباط یا مشاوره باشد تضمین می شود!

در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل در ارمنستان اشاره شده است:

مزیت های تحصیل در ارمنستان

مدارک اخذ ویزا در رشته شهرسازی در ارمنستان

در مورد ویزای ارمنستان باید گفت که شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا از کشورهایی که معاهدات و موافقت نامه های دوجانبه با ارمنستان در مورد ورود بدون ویزا امضا کرده اند، برای ورود به کشور نیازی به مجوز ویزا ندارند، اما دارندگان سایر پاسپورت های ملی و مدارک مسافرتی ملزم به دریافت ویزای ورود به ارمنستان هستند که روش به شرح فوق است. هنگامی که نامه پذیرش خود را از دانشگاه دریافت کردید، موسسه خاص برای مجوز ورود شما به بخش کنسولی وزارت امور خارجه درخواست می کند. پس از دریافت مجوز ورود از وزارت امور خارجه، دانشجویان باید در نزدیکترین سفارت ارمنستان برای دریافت ویزا اقدام کنند. سفارت یک ویزای تک ورود صادر می کند که دانشجو باید هزینه آن را در خود سفارت بپردازد. زمانی که دانشجو در ارمنستان باشد، کارت اقامت دریافت می کند.

مدارک زیر برای ارسال به سفارت، بخش کنسولی ارمنستان مورد نیاز است.

  • فرم درخواست ویزا: باید به طور کامل پر و امضاء شده باشد.
  • یک سند مسافرتی معتبر مثل پاسپورت
  • 3 عکس در اندازه پاسپورت
  • دعوت نامه (در صورت نیاز)
  • Cover letter که باید شامل هدف و مدت اقامت در ارمنستان باشد
  • نامه پذیرش از موسسه آموزشی ارمنستان
  • مدارک تحصیلی: گواهینامه ها، مدارک تحصیلی و برگه های علامت. گواهی پایان تحصیلات متوسطه یا گواهی های دانشگاه
  • مدارک تمکن مالی
  • مدارک بیمه درمانی معتبر

نکته مهم این است که همه مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. و برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری ارمنستان باید مدارک دیگری تحویل دهید.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ارمنستان

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ارمنستان

مهندسان شهرسازی در ارمنستان معمولاً حدود 766000AMD (درام ارمنستان) در ماه درآمد دارد. البته این میزان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است، یکی از متغیرهای بسیار اثرگذار سطح تجربه ست که بر این اساس یک مهندس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 400000AMD (درام ارمنستان) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 534000AMD (درام ارمنستان) در ماه درآمد کسب کند، که %34 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است.

با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 789000AMD (درام ارمنستان) در ماه به دست می آورد که %48 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است علاوه بر این، مهندسانی که دامنه تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 962000AMD (درام ارمنستان) در ماه دریافت می کنند که %22 بیشتر از فردی با 5 تا 10 سال تجربه است. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 1050000AMD (درام ارمنستان) در ماه است که %9 بیشتر از فردی با 10 تا 15 سال سابقه است. در نهایت، کارمندانی که بیش از20 سال سابقه حرفه ای دارند، ماهیانه 1140000AMD (درام ارمنستان) حقوق دریافت می کنند که %8 بیشتر از افراد با 15 تا 20 سال سابقه است.

جدول زیر بیانگر میزان حقوق پرداختی به مهندسان در ارمنستان بر اساس نوع مدرک تحصیلی است:

نوع مدرکمیزان حقوق به درام ارمنستان در ماه
کارشناسی465000AMD
کارشناسی ارشد897000AMD

افرادی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به ارمنستان دارند برای دریافت اطلاعات دقیق تر پیرامون کار در ارمنستان برای رشته شهرسازی می توانند از مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *