مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته شهرسازی در استرالیا

رشته شهرسازی در استرالیا

دانشگاه های برتر و شهرهای پر جنب و جوش از دلایل مهاجرت به استرالیا است و رشته شهرسازی در استرالیا می تواند بسترساز ورود متقاضیان باشد. تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور یک تصمیم بزرگ است. علاوه بر این که دوستان و خانواده خود را پشت سر بگذارید، ممکن است با افکاری که در مورد اینکه چه چیزی و کجا مطالعه خواهید کرد نیز به چالش کشیده شوید. در این میان کشور استرالیا فرصت های بسیار متنوعی برای تحصیل در خارج از کشور دارد و بسیاری از دانشجویان بین المللی استرالیا را برای تحصیل انتخاب کنند، چراکه پاداش از نظر تحصیلات و پیشرفت شخصی نیز می تواند بسیار زیاد باشد. علاقه مندان سفر تحصیلی به استرالیا می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت تسهیل ورود خود به استرالیا مشورت نمایند.

مزیت های تحصیل در استرالیا

برای تحصیل در استرالیا، دانشجویان بین المللی انتخاب های بسیار متنوعی دارند. استرالیا در مجموع دارای 43 دانشگاه با 40 دانشگاه استرالیایی، دو دانشگاه بین المللی و یک دانشگاه خصوصی است. این یک مورد کیفیت و همچنین کمیت است، با شش دانشگاه استرالیایی که در بین 100 دانشگاه برتر بین المللی رتبه بندی شده اند. از سوی دیگر استرالیا دیگ ذوب متنوعی از فرهنگ ها است. تعداد بسیار زیاد فرهنگ ‌هایی که به وفور یافت می‌ شوند این فرصت را فراهم می ‌کنند که از منطقه راحتی معمول خود خارج شوید و چیز جدیدی را تجربه کنید، اما همچنین احساس تعلق در محیط چندفرهنگی را نیز به شما ارائه می‌ دهد. برخی از مزایای زندگی در یک جامعه چندفرهنگی شامل پیشنهادات آشپزی فوق العاده، جشن های بین المللی عمومی و فرصت یادگیری زبانی متفاوت است.

علاوه بر این از آنجایی که دانشگاه های استرالیا در رتبه های برتر جهان قرار دارند، جای تعجب نیست که آنها مدارک و رشته های مختلف را ارائه می دهند. چه در حال تحصیل در رشته مهندسی باشید و چه انگلیسی، پزشکی یا ریاضیات، گزینه ها و ترکیبات مختلفی برای انتخاب در هنگام تحصیل در استرالیا وجود دارد. از سوی دیگر استرالیا به خاطر زمین های متنوعش معروف است. Outback به خاطر دشت های وسیع و حیوانات غیر معمولش افسانه ای است. اگر از عاشقان ساحل هستید، هزاران کیلومتر ساحل بکر را انتخاب کنید. در طول تعطیلات خود، می‌توانید بر روی دیواره مرجانی زیبا غواصی کنید. پیاده روی بوته یا کایاک سواری اغلب در یک سفر یک روزه امکان پذیر است.

در شکل زیر سایر مزایای تحصیل در کشور استرالیا بیان شده است:

مزایای تحصیل در کشور استرالیا

شرایط ویزای تحصیل رشته شهرسازی در استرالیا

دولت استرالیا این فرصت را برای همه دانشجویان فراهم می کند تا در این کشور تحصیل کنند، اما به عنوان پیش نیاز، ابتدا باید ویزای دانشجویی دریافت کنید. ویزای مورد نیاز شما به سن شما، نوع تحصیلی که می خواهید ادامه دهید و مدت زمانی که می خواهید در استرالیا بمانید بستگی دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، معمولاً بدون توجه به رشته تحصیلی خود، به ویزای دانشجویی (زیر کلاس 500) نیاز دارید. ویزای دانشجویی 500 که از 1 جولای 2016 اجرایی شده است به شما به عنوان یک متقاضی تحصیل امکان می دهد در طول دوره تحصیلی خود در استرالیا بمانید، که عمدتاً تا 5 سال و مطابق با تاریخ ثبت نام شما است. برای اقامت راحت، باید اطمینان حاصل کنید که ویزای شما معتبر است و از شرایط ذکر شده در ویزای دانشجویی خود پیروی می کنید.

با این ویزا متقاضیان می توانند در برنامه تحصیلی مورد نظر خود شرکت کنند و با اعضای خانواده خود به استرالیا بروند و می تواند در داخل یا خارج از استرالیا از طریق پورتال آنلاین درخواست دهند، اما قبل از درخواست بررسی های اساسی شما باید در برنامه تحصیلی مورد نظر خود در استرالیا ثبت نام کنید شما باید پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور داشته باشید یا در هر یک از دسته های معافیت قرار بگیرید، شما باید مساوی یا بیشتر از 6 سال باشید، شما باید ثابت کنید که دارای شرایط رفاهی هستید. از سوی دیگر مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی استرالیا عبارتند از:

  • مدرک ثبت نام
  • پاسپورت معتبر
  • هزینه درخواست
  • بیانیه ورودی موقت واقعی
  • مدارک تحصیلی و سابقه کار
  • مدارک مهارت های انگلیسی
  • مدارک توانایی مالی
  • جزئیات بیمه نامه درمانی شما (پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور)
  • بیانیه ای از هدف

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در استرالیا

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در استرالیا

فردی به عنوان مهندس در استرالیا کار می کند معمولاً حدود 84100AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد، اما حقوق مهندسان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است، چنانکه حقوق مهندسان در استرالیا از 41200AUD (دلار استرالیا) در سال (حداقل حقوق) تا 131000AUD (دلار استرالیا) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​85800AUD (دلار استرالیا) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس (های) کار می کنند کمتر از 85800 AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 85800 AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند. آنچه که بیش از سایر متغیرها موجب تغییر سطح حقوق می شود، میزان تجربه کاری است که بر این اساس یک مهندس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 48800 AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 62800 AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب کند، که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از دو سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوق 86600 AUD (دلار استرالیا) را در سال به ارمغان می آورد که %38 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. علاوه بر این مدرک نیز نقش مهمی دارد که بر اساس مدرک وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس 61000 AUD (دلار استرالیا) در سال است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 97900 AUD (دلار استرالیا) در سال حقوق دریافت می کند.

.در نمودار زیر میزان درآمد بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در استرالیا تفکیک شده است:

درآمد بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در استرالیابرای آگاهی از شرایط ویزای استرالیا جهت ورود تحصیلی به این کشور کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات در این زمینه می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *