مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته شهرسازی در سنت کیتس

جزیره سنت کیتس به عنوان مکانی امن و آرام در سال های اخیر جزو انتخاب های مهاجرتی شده و رشته شهرسازی در سنت کیتس طرقی برای مهاجرت باشد. سنت کیتس و نویس با ارائه ترکیبی جذاب از سواحل زیبا، پس زمینه کوهستانی چشمگیر، املاک و مستغلات با کیفیت بالا از آپارتمان های کنار ساحل گرفته تا ویلاهای کنار تپه و فضایی گرم و دلپذیر، مکانی عالی برای زندگی است. جزیره بزرگ سنت کیتس با زمین‌ های گلف، اسکله تفریحی فوق‌العاده قایق‌های تفریحی و طیف گسترده ‌ای از رستوران ‌ها، کافه ‌ها و هتل‌ ها، سرزنده‌ تر از این دو جزیره است و می‌ تواند کل خانواده را سرگرم کند. جهت کسب آگاهی بیشتر به شرایط مهاجرتی و زندگی در سنت کیتس، متقاضیان می توانند از اطلاعات کارشناسی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

شرایط ویزای تحصیل رشته شهرسازی در سنت کیتس

برای سفر به سنت کیتس و زندگی در آن، به پاسپورت معتبر نیاز دارید. حداقل 6 هفته قبل از عزیمت به سنت کیتس باید پاسپورت خود را دریافت یا تمدید کنید. پاسپورت شما باید برای کل اقامت شما در سنت کیتس معتبر باشد. درخواست ها در اداره پست ایالات متحده یا اداره گذرنامه ایالات متحده موجود است. متقاضیان برای دریافت پاسپورت باید موارد فوق را داشته باشند: دو قطعه عکس رنگی (2*2 اینچ) که بیش از 6 ماه از عمر آنها نگذشته باشد، اصل شناسنامه. البته بخش دوم شناسایی ای نیز وجود دارد که شامل گواهینامه رانندگی یا کارت ثبت نام رای دهندگان. پس از فرود آمدن پرواز متقاضی و رسیدن به سنت کیتس، متقاضی می تواند وارد پروسه اقدام برای ویزا شود.

در شکل زیر اصلی ترین مدارکی که برای دریافت ویزای دانشجویی نیاز می باشد، مورد اشاره قرار گرفته است:

مدارک اصلی ویزای تحصیلی سنت کیتسپس از نشان دادن این موارد به افسر مهاجرت، اجازه ورود به سنت کیتس را خواهید داشت. برای اقامت قانونی، باید ویزای دانشجویی داشته باشید که پس از ورود برای شما صادر خواهد شد (هر فردی که بیش از 30 روز در سنت کیتس اقامت داشته باشد باید ویزا دریافت کند). همانطور که برای ثبت نام آماده می شوید، لازم است که اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت ویزای دانشجویی از دولت سنت کیتس را جمع آوری کنید. اما قبل از این پروسه، برای آنکه متقاضی در یک برنامه دانشگاهی پذیرفته شود، نیاز به ارائه مدارکی دارد که عبارتند از:

سوابق تحصیلات تکمیلی متوسطه (دبیرستان).

مدرک شناسایی، در مورد زبان متن مدارک باید گفت که اسنادی نوشته شده به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، دانمارکی، نروژی، سوئدی و فنلاندی صادر شده اند نیازی به ترجمه ندارند. در غیر اینصورت باید ترجمه رسمی اسناد به زبان سوئدی یا انگلیسی ارائه شود.

وضعیت سنت کیتس برای علاقه مندان رشته شهرسازی

آموزش در این کشور جزیره ای به آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، آموزش متوسطه، آموزش حرفه ای و آموزش عالی سازماندهی شده است. آموزش عالی کالج کلارنس فیتزروی برایانت، مؤسسه پیشرو در سطح عالی جزیره است و طیف وسیعی از فرصت های آموزشی را ارائه می دهد. موسسات عالی آموزش بزرگسالان و آموزش مداوم را ارائه می دهند. سیستم آموزش عالی سنت کیتس و نویس توسط 7 دانشگاه با 58 برنامه تحصیلی ارائه می شود که شامل 45 برنامه کارشناسی در 5 دانشگاه از دانشگاه ها، 9 برنامه کارشناسی ارشد در 2 دانشگاه و 4 برنامه Ph.D. برنامه در 3 دانشگاه. در مورد اقتصاد سنت کیتس باید گفت که سنت کیتس و نویس یک سیستم اقتصادی مختلط با انواع آزادی های خصوصی همراه با برنامه ریزی متمرکز اقتصادی و مقررات دولتی دارند.

اقتصاد سنت کیتس و نویس به طور سنتی به رشد و فرآوری نیشکر بستگی دارد، اگرچه قیمت ها در طول سال ها کاهش یافته است. گردشگری، تولید صادرات محور، و فعالیت بانکداری فراساحلی نقش بزرگتری در اقتصاد سنت کیتس و نویس بر عهده گرفته است. بسیاری از مواد غذایی وارداتی است. صنعت در سنت کیتس و نویس عمدتا مبتنی بر تولید سیمان، محصولات چوبی، میوه های فرآوری شده، کاربید کلسیم و گردشگری است و صادرات عمده آن شامل ماشین آلات، نوشیدنی، مواد چاپی، تنباکو، مواد غذایی است. از نظر مکان ها و فرصت های فراغتی، متقاضیان تحصیل در این کشور می توانند از پارک ملی بریمستون هیل قلعه، سنت کیتس، ساختمان خزانه داری و موزه ملی، سنت کیتس، ساحل پینی، کوه لیامویگا، سنت کیت، باغ گیاه شناسی نویس لذت ببرند، هرچند جاذبه های گردشگری سنت کیتس بیش از این موارد گفته شده تا بدین جا است.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سنت کیتس

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سنت کیتس

کیتس و نویس از 1540XCD تا 4540XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 2850XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 2850XCD (دلار کارئیب شرقی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2850XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. یکی از معیارهای تعیین کننده سطح حقوق، میزان تجربه و سال های کاری است و بر این اساس باید گفت که یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1750XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه دریافت می کند.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 2350XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 3060XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه به ارمغان می آورد. علاوه بر این، مهندس عمران (هایی) که تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 3700XCD (دلار کرائیب شرقی) در ماه دریافت می کنند. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 4040XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است. در نهایت، کارمندان با بیش از 20 سال تجربه حرفه ای حقوقی معادل 4250 XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه دریافت می کنند.

در جدول زیر میزان حقوق بر حسب مدرک تفکیک شده است:

نوع مدرکمیانگین حقوق به دلار کارائیب شرقی
کارشناسی2470XCD
کارشناسی ارشد3430XCD

متقاضیان تحصیل رشته شهرسازی در سنت کیتس تحصیل کنند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *