مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته شهرسازی در سریلانکا

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سریلانکا

سریلانکا به عنوان مقصد تحصیل از انتخاب های اخیر دانشجویان بین ‌المللی است و رشته شهرسازی در سریلانکا از فرصت های مهم تحصیلی است. دولت محلی سریلانکا متعهد به بهبود فرصت ها برای دانشجویان و کار بر روی بهبود بخش آموزش عالی است. زیرساخت های عالی در این کشور به شما این امکان را می دهد که از این کشور جزیره ای دیدن کنید و با فرهنگ های غنی آن مانند بناهای تاریخی بودایی، مزارع زیبای چای، پارک های ملی و سواحل خیره کننده آشنا شوید. دانشگاه‌ های بین‌ المللی دوره ‌ها و مشارکت ‌هایی را با برخی از دانشگاه ‌های سریلانکا برای ارائه آموزش با کیفیت بالا ارائه می‌ کنند. در صورت اینکه از متقاضیان تحصیل در سریلانکا هستید، مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده کمک و همراهی با شما هستند.

مدارک و مراحل ویزای تحصیل رشته شهرسازی در سریلانکا

دانشجویان بین المللی که در سریلانکا با ویزای دانشجویی تحصیل می کنند، در صورتی که سن آنها زیر 18 سال باشد، ممکن است به سرپرست نیاز داشته باشند. همچنین ممکن است شرایط استثنایی وجود داشته باشد که دانش آموز بالای 18 سال ممکن است به دلایل مذهبی یا فرهنگی به سرپرست نیاز داشته باشد. ویزای سرپرست دانشجویی برای اتباع خارجی است که متقاضی اقامت در سریلانکا به عنوان سرپرست دانشجویی است که در سریلانکا مشغول به تحصیل است. شما می توانید درخواست خود را برای ویزای سرپرست دانشجویی همزمان با ارائه درخواست ویزای دانشجویی توسط دانشجو یا پس از ورود دانشجو به سریلانکا ارسال کنید. بطور کلی اما روش درخواست سه مرحله ای است. ابتدا اخذ تاییدیه ویزای ورود از وزارت مهاجرت در کلمبو مهم است و سپس جمع آوری تاییدیه ویزای ورودی از نزدیکترین ماموریت دیپلماتیک سریلانکا و سفر به سریلانکا پس از ورود به سریلانکا.

در نهایت باید تاییدیه ویزای استخدامی پاسپورت در اداره مهاجرت در کلمبو جمع آوری شود. انجام همه موارد فوق، مراحل ذیل را طرح کند. ابتدا باید برای دانشجو در یک دانشگاه شناخته شده در سریلانکا جای امن تضمین شود. درخواست برای تایید ویزای ورود باید در وزارت مهاجرت راه اندازی شود. نزدیکترین ماموریت دیپلماتیک سریلانکا برای دریافت ویزای ورودی تایید شده در گذرنامه نگهبان وارد سریلانکا می شود (به همراه دانشجو و دانشجو باید ویزای دانشجویی داشته باشند) در بندر ورودی، مهاجرت ممکن است برای مدت مشخصی اجازه ورود بدهد. پس از ورود به سریلانکا، قبل از انقضای ویزای داده شده در بندر ورودی، پاسپورت نگهبان باید برای مهر ویزای گاردین به اداره مهاجرت ارجاع داده شود.

در جدول زیر مدارکی که برای دریافت ویزای دانشجویی سریلانکا نیاز است، اشاره شده است:

مدارک ویزای دانشجویی سریلانکا

دلایل جذابیت تحصیل در سریلانکا

اولین نکته ای که راجع جذابیت تحصیل در سریلانکا می توان به آن اشاره کرد، این است که فارغ التحصیلانی که برای تحصیل در سطح بین المللی، سریلانکا را انتخاب کرده اند، بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرند. ادامه تحصیل در خارج از کشور به کارفرمایان نشان می دهد که شما شجاعت، انعطاف پذیری، آگاهی فرهنگی و درک درستی از نحوه کار و تفکر دیگران دارید. این تجربه در مورد کارآموزی و درخواست های شغلی از همه چیز جلوتر است. علاوه بر این تحصیل در رشته زبان انگلیسی در سریلانکا فرصت های شغلی با درآمد بهتری را در داخل یا خارج از کشور به شما ارائه می دهد.

در بیشتر موارد، دانشگاه‌ هایی که در سریلانکا مدرک‌ هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌ کنند، توسط دولت ملی معتبر هستند و می‌ توانند به طور کامل یا جزئی توسط دانشگاه ‌های کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شوند. بنابراین، از آنجا که در حال تحصیل در یک مدرک بین المللی هستید، شانس بیشتری برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، در مقاصد تحصیلی محبوب تر و دانشگاه های معتبر از اروپا، ایالات متحده، کانادا یا استرالیا خواهید داشت. همچنین تحصیلات انگلیسی در سریلانکا نیز فرصتی عالی برای ایجاد یک شبکه حرفه ای است که منبع عالی فرصت ها و همکاری بالقوه پس از فارغ التحصیلی است. در نهایت باید گفت که در مقایسه با سایر مقاصد تحصیلی بین المللی، سریلانکا مقرون به صرفه تری مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سریلانکا

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سریلانکا

فردی که به عنوان مهندس عمران در سریلانکا کار می کند معمولاً حدود 88400 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد دارد. هرچند حقوق مهندسان عمران در سریلانکا از 45900 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه (حداقل حقوق) تا 135000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال میانگین حقوق دریافتی مهندسان شهرسازی در سریلانکا ​​84800LKR (روپیه سریلانکا) در ماه است، به این معنی که نیمی از مهندسین شهرسازی سریلانکا کمتر از 84800LKR (روپیه سریلانکا) حقوق دریافت می کنند در حالی که نیمی دیگر بیش از 84800 LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند. از سوی دیگر  25% از مهندسان عمران کمتر از 58800 LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند در حالی که 75 % آنها بیش از 58800 LKR (روپیه سریلانکا) درآمد دارند. سطح تجربه یکی از معیارهای اثرگذار بر میزان حقوق دریافتی است که در این میان یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 52200 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می‌رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 70000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه درآمد کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 91000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه دریافت می کند. علاوه بر این، مهندسین عمرانی که تخصص آنها بین 10 تا 15سال است، حقوقی معادل 110000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه دریافت می کنند. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 120000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه است. در نهایت، کارمندان با بیش از بیست سال سابقه حرفه ای حقوقی معادل 127000 LKR (روپیه سریلانکا) در ماه دریافت می کنند.

در جدول زیر میزان حقوق بر حسب مدرک در سریلانکا تفکیک شده است:

نوع مدرکدرآمد به روپیه سریلانکا
کارشناسی73600LKR
کارشناسی ارشد102000LKR

علاقه مندان به می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات تکمیلی را پیرامون انتخاب سریلانکا به عنوان مقصد تحصیلی دریافت کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *