مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته شنوایی سنجی در برزیل

رشته شنوایی سنجی در برزیل

رشته شنوایی سنجی در برزیل رشته ای در زمینه سنجیدن میزان شنوایی و مواردی از این قبیل است که منجر به جایگذاری سمعک و یا کاشت حلزون می شود. در نظر داشته باشید که در این کشور دانشگاه های خوبی وجود دارد که جمعیت دانشجویان بین المللی در آن کم نیست و هر سال به تعداد ان ها نیز افروده می شود. برزیل یکی از مقصد های تحصیلی خوب در جهان محسوب می شود. این کشور جذاب مکان مناسبی برای تحصیلات و تحقیقات است که هر دانشجوی واجد شرایطی را جذب می کند. برای مهاجرت تحصیلی به برزیل نیاز به ویزای تحصیلی این کشور دارید. در این مسیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به برزیل مشاور شماست.

تحصیل در برزیل

برزیل با نام رسمی جمهوری فدرال برزیل بزرگترین کشور آمریکای لاتین است. برزیل با 8.5 میلیون کیلومتر مربع (3.2 میلیون مایل مربع) و با بیش از 211 میلیون نفر، پنجمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت و جمعیت است. دولت برزیل ایالت های این کشور را در 5 واحد جغرافیایی و آماری بزرگ به نام مناطق اصلی گروه بندی کرده است که شامل: شمال، شمال شرق، مرکز-غرب، جنوب شرق و جنوب است. این فدراسیون از 26 ایالت، ناحیه فدرال و بیش از 5500 شهرداری تشکیل شده است. شهرهای رو به رشد این کشور، مجتمع های عظیم برق آبی و صنعتی، معادن و زمین های کشاورزی حاصلخیز، آن را به یکی از اقتصادهای بزرگ جهان تبدیل کرده است. همچنین دانشگاه های معتبر این کشور هر ساله بیش از پیش پیشرفت می کنند.

بانک جهانی برزیل را یک اقتصاد با درآمد متوسط بالا می داند. این بزرگترین کشور با زبان پرتغالی به عنوان زبان رسمی و تنها کشور در قاره آمریکا است. همچنین به دلیل بیش از یک قرن مهاجرت گسترده از سراسر جهان، این کشور یکی از چند فرهنگی ترین و از نظر قومیتی متنوع است. فرهنگ برزیل یکی از متنوع‌ترین و متنوع‌ترین فرهنگ‌های جهان با تأثیرات ملیت‌های مختلف است که منجر به فرهنگ مدرن برزیلی منحصربه‌فرد و بسیار پیچیده شده است. برزیل یک جمهوری فدرال ریاست جمهوری است که در آن رئیس جمهور هم رئیس دولت و هم رئیس دولت است و یک سیستم چند حزبی است.

تاریخچه رشته شنوایی سنجی در برزیل

با توجه به نگرانی متخصصان پزشکی و آموزشی در مورد پیشگیری و درمان اختلالات ارتباطی در میان کودکان مدرسه ای، برزیل نیاز به حرفه ای را برای مراقبت از شرایط مؤثر بر گفتار، زبان و شنوایی در اوایل دهه 1930 شناسایی کرد. اصطلاح Fonoaudiologia، در پرتغالی، برای گنجاندن شرایط گفتار، زبان و شنوایی در محدوده خود ابداع شد. در دهه 1960، دوره های آسیب شناسی گفتار و شنوایی شناسی در برزیل، با اولین دوره در سطح فنی در دانشگاه سائوپائولو (1961)، توسط بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان بالینی دانشکده پزشکی و توسط دانشگاه کاتولیک پاپی آغاز شد. سائوپائولو (1962) از موسسه روانشناسی آن. اولین دوره لیسانس در گفتار درمانی در سال 1971 در دانشگاه فدرال سانتا ماریا در ریو گراند دو سول آغاز شد.

از سال 1981، مدرک 4 ساله لیسانس به درجه ابتدایی برای عمل بالینی تبدیل شد. اولین حداقل بار دوره (3700 ساعت)، که رشته های مورد نیاز را مشخص می کرد. این دوره شامل رشته های مرتبط با علوم زیستی و حوزه سلامت مانند آناتومی، فیزیولوژی، ژنتیک و آسیب شناسی است. از آنجایی که به علوم اجتماعی و انسانی مربوط می شود، دانش آموز در کلاس های روانشناسی، روش های تربیتی و اخلاق شرکت می کند. با این حال، بیشتر آموزش به محتوای خاص این حرفه، مانند سیستم شنوایی، زبان شفاهی و نوشتاری، یا گفتار اختصاص دارد. تجربه بالینی نظارت شده و تکمیل یک تک نگاری مورد نیاز است. رفته رفته با گذر زمان و عمیق تر شدن علم متخصصان رشته شنوایی سنجی را توسعه دادند و در مدارک و مقاطع بالاتر پیگیری شد.

کار پس از تحصیل در برزیل در رشته شنوایی سنجی یکی از دغدغه های فارغ التحصیلان است. در نمودار زیر شاهد افزایش فرصت های شغلی در این کشور هستید:

افزایش فرصت های شغلی در رشته شنوایی سنجی در برزیل

تحصیل رشته شنوایی سنجی در برزیل

دوره کارشناسی در آسیب شناسی گفتار و شنوایی شناسی با هدف تربیت متخصصان واجد شرایط برای کار در این دو زمینه است. در دسترس بودن آموزش فارغ التحصیلان نه تنها استاندارد مراقبت حرفه ای را افزایش داد، بلکه فرصت های حرفه ای و دامنه فعالیت را برای شنوایی شناسان در کشور گسترش داد (28٪) توسط دانشگاه های دولتی ارائه می شود، در حالی که (72٪) توسط دانشگاه های خصوصی ارائه می شود. علاوه بر این، در مقطع کارشناسی ارشد دوره های مختلف در چهار حوزه تخصصی تعریف شده توسط آسیب شناسی گفتار و زبان ارائه می شود. و شورای شنوایی شناسی (شنوایی شناسی، زبان، اختلالات حرکتی دهان و صدا). بنابراین، آسیب شناسان گفتار و شنوایی شناسان متخصصان سلامت هستند که در شناسایی، تشخیص، درمان، پیشگیری و نظارت بر اختلالات ارتباطی و عملکردهای دهان و صورت تخصص دارند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل در برزیل در رشته شنوایی سنجی می باشید:

رشتهمقطع تحصیلیمدت تحصیلتعداد دانشگاه ها
شنوایی سنجیکارشناسی4 سال3
تحصیلات تکمیلی7 سال

اشتغال در حوزه شنوایی سنجی در برزیل

اشتغال در حوزه شنوایی سنجی در برزیل

تفاوت اصلی بین گوش و حلق و بینی و شنوایی شناس در این است که گوش و حلق و بینی یک پزشک گوش پزشکی است، در حالی که شنوایی شناس یک پزشک حرفه ای شنوایی بدون مدرک پزشکی است. آنها همچنین می توانند دارو تجویز کنند. آنها معمولاً مشکلات کم شنوایی رسانایی را در بزرگسالان و کودکان با دستگاه هایی مانند کاشت حلزون حل می کنند. شنوایی شناسان روی کم شنوایی حسی عصبی کار می کنند که بر گوش داخلی تأثیر می گذارد. سایر شرایطی که گوش و حلق و بینی درمان می کنند، از دست دادن شنوایی به دلیل ضربه به گوش، عفونت و تومورهای خوش خیم است. هنگامی که گوش و حلق و بینی جراحی را انجام می دهند و داروهای لازم را تجویز می کنند، اغلب بیماران را برای ادامه مراقبت به شنوایی شناس ارجاع می دهند، به خصوص اگر توانبخشی بخشی از مراقبت های بعدی باشد.

آسیب شناسان گفتار و شنوایی شناسان که در حوزه شنوایی شناسی کار می کنند (شنوایی شناسان) ارزیابی های تشخیصی اختلالات شنوایی و دهلیزی را انجام می دهند، سمعک ها را انتخاب و برازش می کنند، کاشت حلزون را ترسیم می کنند و توانبخشی شنوایی را ارائه می دهند. در حال حاضر، شنوایی شناسان در برزیل در موسسات دولتی و خصوصی کار می کنند. موسسات دولتی شامل کلینیک‌های اجتماعی، مدارس ابتدایی، کالج‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع و دانشگاه‌ها هستند. دسترسی همگانی و برابر به مراقبت های بهداشتی یکی از اصول راهنمای سیستم بهداشتی یکپارچه برزیل است. شنوایی شناسان برای ارزیابی اختلالات دهلیزی محیطی ناشی از آسیب شناسی گوش داخلی آموزش دیده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به برزیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *