مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته سم شناسی در تایلند

رشته سم شناسی در تایلند

اگر برای دریافت مدرک تحصیلی در زمینه رشته سم شناسی در تایلند وارد این کشور زیبا و هیجان انگیز می شوید، مسئله ویزای دانشجویی یکی از مسئله های پیش روی شما جهت انتخاب رشته سم شناسی در تایلند می باشد. ویزای تحصیلی تایلند یک ویزای غیر مهاجرتی تایلند است. ویزای غیر مهاجرتی برای خارجی هایی که به دلایلی غیر از گردشگری به تایلند سفر می کنند صادر می شود و بر اساس هدف سفر دسته بندی می شوند. ویزای دانشجویی تایلند یک دسته ویزای غیر مهاجرتی است.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی تایلند، باید:

  • در یک موسسه آموزشی تایلندی ثبت نام کنید.
  • حداقل 3 دوره را بگذرانید. (بعضی اوقات شرط لازم 4 دوره است، بنابراین باید با مدرسه خود بررسی کنید)
  • حداقل 15 ساعت در هفته کلاس داشته باشید.

شرایط دقیق مهاجرت به تایلند در معرض تغییر است، بنابراین قبل از درخواست حتما با مدرسه خود تماس بگیرید. از سوی دیگر مدارکی که ارسال می کنید باید به زبان تایلندی یا انگلیسی باشد (همانطور که سفارت یا کنسولگری به شما اطلاع می دهد). موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در کنار شماست تا در زمانی کوتاه هدف مهاجرت تحصیلی خود را محقق نمایید.

فرصت شغلی رشته سم شناسی در تایلند

سمیت ژنتیکی یکی از عمده ترین موقعیت های شغلی در تایلند می باشد. هدف از این مطالعات و تحصیل در تایلند ارزیابی این است که آیا آزمایش به طور مستقیم یا غیرمستقیم باعث آسیب ژنتیکی می شود و با تحقیق کامل در زمینه های باکتریایی، سلولی و حیوانی، سرطان زایی مقاله آزمایشی را شناسایی می کند. SuperLab اولین آزمایشگاهی است که آزمایش جهش ژن را با استفاده از ژن Hprt در تایلند ایجاد کرد. آزمایش جهش ژن در شرایط آزمایشگاهی با استفاده از ژن ‌های TK، Hprt و Xprt توسط OECD از سال 1997 انجام شده است، اما OECD تنها از Hprt برای آزمایش جهش ژنی در سال 2015 استفاده کرد و آزمایش گسترده، آزمایش جهش ژن را با استفاده از Hprt در سال 2016 ایجاد کرد.

آزمایشگاه سمیت ژنتیکی SuperLab مجوز عملکرد خوب آزمایشگاهی را از بنیاد اعتباربخشی تایلند و سازمان غذا و داروی تایلند دریافت کرده است که طیف گسترده ای از ارزیابی های سمیت ژنی را برای محصولات غذایی، شیمی و تجهیزات پزشکی ارائه می دهد. کارشناسان مجرب، کارکنان مجرب و امکانات معتبر این موسسه مشاوره حرفه ای را ارائه می دهند و آزمایشات را برای محصولات شما به طور موثر انجام می دهند.

در شکل زیر به چند مورد از حوزه های کاری در سم شناسی آزمایشگاهی در تایلند اشاره شده است:

حوزه های کاری در سم شناسی آزمایشگاهی در تایلند

روند ویزای دانشجویی رشته سم شناسی در تایلند

همه افرادی که شهروند تایلند نیستند و می خواهند در تایلند تحصیل کنند باید ویزای دانشجویی تایلند دریافت کنند. این همچنین شامل کسانی می شود که از داشتن ویزای توریستی تایلند معاف هستند. هنگامی که برای ویزای دانشجویی تایلند درخواست می کنید، به چندین مدرک برای پشتیبانی از درخواست خود نیاز دارید.

شرایط ویزای دانشجویی تایلند عبارتند از:

  • فتوکپی پاسپورت
  • فرم درخواست ویزای دانشجویی تایلند تکمیل و امضا شده است. ممکن است بتوانید آن را از وب سایت سفارت یا کنسولگری دانلود کنید یا در صورت درخواست حضوری آن را دریافت کنید.
  • نامه پذیرش از مدرسه شما در تایلند، خطاب به سفارت یا کنسولگری تایلند که در آن درخواست خواهید کرد.

روند ویزای دانشجویی رشته سم شناسی در تایلند

معرفی دانشگاه رشته سم شناسی در تایلند

تایلند یکی از مقرون به صرفه ترین کشورهای آسیایی است. به طور کلی، هزینه های تحصیل برای برنامه های تحصیلی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، از 2500$ (دلار) در سال بیشتر نخواهد بود. این کشور زیبا به دلیل مهمان نوازی عالی و صمیمیت مردم تایلند به «سرزمین لبخندها» نیز معروف است. به لطف آب و هوای گرمسیری و سواحل طلایی، زندگی در تایلند مانند یک تعطیلات است.

همچنین می توانید به اطراف سفر کنید و از مناظر طبیعی و سازه های ساخته شده توسط انسان مانند جزیره سیمیلان، پناهگاه جنگل فیل ها، آبشارهای Erawan، کاخ بزرگ و غیره شگفت زده شوید. فارغ از این موضوع، دانشگاه های تایلند از حیث علمی به جهت تجهیز بودن به امکانات مدرن و از سوی دیگر استفاده از اساتید بین المللی، اعتبار علمی بالایی دارند که یکی از آنها دانشگاه Mahidol University می باشد.

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در تایلند

فردی که به عنوان سم شناس در تایلند کار می کند، معمولا حدود 108000THB (بات) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد و  از THB52900 تا THB168000 (بات) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط حقوق THB110000 (بات) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان متخصص سم شناسی کار می کنند کمتر از THB110000 (بات) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از THB100000 (بات) درآمد دارند. 25% از متخصصین سم شناسی کمتر از THB73300 (بات) درآمد دارند.ًض

در حالی که 25% بیش از THB142000 (بات) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا THB62700 (بات) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال THB80600 (بات) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل THB111000 (بات) در ماه دارد که 38% بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در تایلند می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در تایلند

جهت اطلاع جزئیات قوانین تایلند و آگاهی به موضوعاتی همچون ساعت تایلند و فرهنگ این کشور به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *