مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته سم شناسی در اندونزی

رشته سم شناسی در اندونزی

دلیل ارزش یافتن رشته سم شناسی در اندونزی این است که دولت اعتقاد دارد، سم شناسان مسئولیت ایمن نگه داشتن مردم از مواد مضر را بر عهده دارند. سم شناسان از طریق تحقیقات، آزمایش های مکرر و جمع آوری داده ها می توانند به محافظت و بهبود زندگی میلیون ها نفر کمک کنند. برنامه کارشناسی علوم در سم شناسی در اندونزی پایه محکمی را در تئوری و عمل این حرفه به دانشجویان ارائه می دهد. فارغ التحصیلان برای نقش در تحقیقات و جنبه های کاربردی سم شناسی از جمله سم شناسی زیست پزشکی، تحلیلی، شغلی و زیست محیطی آماده خواهند شد.

این برنامه همچنین به فارغ التحصیلان واجد شرایط برای مشاغلی در زمینه ارزیابی خطر و سلامت عمومی می شود و در عین حال توانایی آنها را برای مشارکت به عنوان شهروند و همچنین دانشمند تقویت می کند. با توجه به اداره آمار کار در اندونزی، انتظار می رود فرصت های شغلی برای سم شناسان در طول دهه آینده 8% رشد کند. شرایط تحصیل در اندونزی را در این محتوا مطالعه می کنید. برای آشنایی با چشم اندازهای شغلی رشته سم شناسی در اندونزی می توانید با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به گفتگو بپردازید و دغدغه های خود را با آنان طرح نمایید.

تحصیل رشته سم شناسی در دانشگاه جانز اندونزی

دپارتمان سنت جانز در اندونزی، به دانشجویانی که ممتاز هستند، امکان می دهد دوره های تحصیلات تکمیلی را در سال آخر خود بگذرانند که می تواند در مقطع کارشناسی ارشد در سم شناسی در سنت جان اعمال شود. دانشجویان در برنامه کارشناسی علوم در سم شناسی در سنت جان از منابع برجسته دانشگاهی، فنی و پیش حرفه ای بهره می برند. پردیس کوئینز دارای آزمایشگاه‌ های علمی فوق‌ مدرن است که اخیرا بازسازی شده‌ اند. دانشجویان به مرکز 40000 فوت مربعی دکتر اندرو جی بارتیلوچی سنت جان دسترسی کامل دارند. این مرکز همچنین فرصت های برجسته، سمپوزیوم ها و سمینارها را فراهم می کند.

دانشجویان سم شناسی با پیوستن به هر یک از بیش از 180 باشگاه دانشجویی و سازمان در سنت جان، از جمله تائو امگا چی، باشگاه سم شناسی دانشجویی، برتری علمی و حرفه ای به دست می آورند. فعالیت های دانشجویان و اساتید سم شناسی در خبرنامه برنامه برجسته شده است. امکانات پردیس شامل کلاس های درس با فناوری پیشرفته، آزمایشگاه ها و کتابخانه 1.7 میلیون جلدی ما است. مرکز D’Angelo ما یک دانشگاه و مرکز دانشجویی 127،000 فوت مربعی 5 طبقه با کلاس‌های درس، سالن‌های سخنرانی، کافه استارباکس و فودکورت با خدمات کامل است. دانشجویان از موقعیت مکانی سنت جان در شهر پویا نیویورک استفاده می کنند.

در تصویر زیر سایر موسساتی که دانشجویان سنت جانز پس از تحصیل می توانند با آنها کار کنند، اشاره شده است:

تحصیل رشته سم شناسی در دانشگاه جانز اندونزی

کارشناسی ارشد رشته سم شناسی در اندونزی

برنامه کارشناسی ارشد در سم شناسی به شما دانش عمیقی از زمینه گسترده و بین رشته ای سم شناسی می دهد، به وضوح جنبه های توسعه پایدار و همچنین آخرین پیشرفت ها در تحقیق و روش ها را ادغام می کند. این برنامه بر سلامت انسان تمرکز دارد و شما را برای یک شغل تحقیقاتی یا حرفه ای آماده می کند. این یک پلت فرم محکم برای تحصیل در مقطع دکترا در زمینه علوم زیستی یا اشتغال در ارزیابی ایمنی داروها و مواد شیمیایی، در بخش دولتی یا در صنعت فراهم می کند. این برنامه تمام الزامات دوره برای ثبت نام سموم شناسان اروپا را برآورده می کند. برنامه کارشناسی ارشد در سم شناسی در آموزش منسجم 2 ساله خود در حوزه وسیع و بین رشته ای سم شناسی که در آن تعاملات بین مواد شیمیایی و بدن انسان در کانون توجه است، منحصر به فرد است.

این برنامه اصول و کاربردهای سم شناسی و ارزیابی ایمنی برای طیف وسیعی از مواد شیمیایی، از جمله داروها، آفت کش ها، لوازم آرایشی، آلاینده های محیطی، مواجهه های شغلی و غیره را پوشش می دهد. به عنوان مسیرهای پیامد نامطلوب، روش ‌ها و استراتژی‌ های جدید غیر حیوانی برای اختلالات غدد درون ریز، نانو مواد و مخلوط‌ های شیمیایی. علاوه بر این، دانشجویان می آموزند که چگونه تحقیق و کار در زمینه سم شناسی به توسعه پایدار کمک می کند. این برنامه همچنین تاکید ویژه ای بر پویایی و توسعه گروه دارد و همچنین به دانشجویان فرصت هایی می دهد تا شبکه های خود را توسعه دهند و برای مشاغل آینده خود آماده شوند.

کارشناسی ارشد رشته سم شناسی در اندونزی

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در اندونزی

فردی که به عنوان سم شناس در اندونزی کار می کند معمولا حدود 13700000IDR (روپیه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد و از IDR6720000 تا IDR21400000 (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط حقوق IDR14000000 (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از IDR14000000 (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از IDR14000000 (روپیه) درآمد دارند.

همچنین 75% از سم شناسان کمتر از IDR18100000 (روپیه) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از IDR18100000 (روپیه) درآمد دارند. یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2  سال تجربه، تقریبا IDR7970000 (روپیه) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال IDR10200000 (روپیه) در ماه کسب کند، که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل IDR14100000 (روپیه) در ماه دریافت می کند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در اندونزی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در اندونزی

برای کسب اطلاع از کلیاتی درباره مهاجرت به اندونزی، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

پرتکرارترین سوالات رشته سم شناسی در اندونزی

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار شما درباره رشته سم شناسی در اندونزی پاسخ خواهیم داد:

  • درآمد بازارکار رشته سم شناسی در اندونزی چه قدر می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در اندونزی کار می کند معمولا حدود 13700000IDR (روپیه) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.
  • برنامه کارشناسی ارشد رشته سم شناسی در اندونزی چگونه می باشد؟ این یک پلتفرم محکم برای تحصیل در مقطع دکترا در زمینه علوم زیستی یا اشتغال در ارزیابی ایمنی داروها و مواد شیمیایی، در بخش دولتی یا در صنعت فراهم می کند. این برنامه تمام الزامات دوره برای ثبت نام سموم شناسان اروپا را برآورده می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *