مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته سم شناسی در انگلستان

رشته سم شناسی در انگلستان

افرادی که وارد مطالعه رشته سم شناسی در انگلستان می شوند مانند هیستوپاتولوژیست، سم شناسان ژنتیک و تولید به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنند. مانند همه علوم، رشته سم شناسی در انگلستان به طور مداوم در حال تحول است، بنابراین اشتیاق برای یادگیری مادام العمر و تعهد به توسعه حرفه ای مستمر ضروری است.

به طور مثال سم شناسان در انگلستان باید درک معقولی از شیمی و ساختارهای شیمیایی و درک صحیحی از بیوشیمی و فیزیولوژی داشته باشند. آنها همچنین در خصوص بررسی تحصیل در انگلستان باید علاقه به تجزیه و تحلیل و ادغام داده ها از منابع مختلف برای رسیدن به یک نتیجه متوازن داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش نموده تا شما را با واقعیت های مختلف رشته سم شناسی در انگلستان آشنا سازد.

محتوای رشته سم شناسی در انگلستان

اکسیکولوژیست ها یا سم شناسان در انگلستان، برهمکنش مواد شیمیایی و گیاهان، حیوانات و انسان ها را مطالعه می کنند تا اثرات این ماده شیمیایی را تعیین کنند و ایمنی ترکیب را ارزیابی کنند. تحصیلات سم شناس شامل مدرک کارشناسی در رشته سم شناسی یا علوم مرتبط مانند شیمی است. بسیاری از سم شناسان مدرک تحصیلات تکمیلی و گواهینامه های اضافی را دنبال می کنند. شغل در سم شناسی فرصت های جالب و مفیدی را در بسیاری از صنایع ارائه می دهد، اما مشاغل سم شناس دارای معایب قابل توجهی نیز هستند. دریافت آموزش های مورد نیاز سم شناس در انگلستان می تواند زمان بر و پرهزینه باشد.

حداقل، سم شناسان باید دارای مدرک کارشناسی در سم شناسی یا سایر زمینه های علمی و تجربه آزمایشگاهی باشند. این شما را برای یک موقعیت سطح ابتدایی واجد شرایط می کند. اکثر سم شناسان دارای مدرک تحصیلات تکمیلی هستند. طبق گزارش انجمن شیمی 50% سم شناسان دارای مدرک دکترا هستند و 25% دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. کسب مدرک دکترا می تواند تا 6 سال طول بکشد، به این معنی که شما 10 سال را برای تحصیلات پس از متوسطه و احتمالا بدهی وام دانشجویی انباشته کرده اید.

شرایط کاری رشته سم شناسی در انگلستان

در انگلستان سم شناسان روزهای طولانی را در آزمایشگاه کار می کنند. در حالی که تحقیق و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند زمانی که شما مشتاق پروژه هستید جالب باشد، همچنین می تواند پیش پا افتاده و تکراری شود. همچنین خطراتی برای سلامت جسمانی وجود دارد که از جمله می‌توان به خستگی چشم و کمر در اثر ساعات طولانی استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و خیره شدن به مانیتور کامپیوتر اشاره کرد. خستگی پشت و چشم نیز می ‌تواند با ساعات طولانی استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و خیره شدن به مانیتور کامپیوتر مشکل‌ ساز شود.

اما از سوی دیگر، آزمایشگاه ‌های مدرن انگلستان در حوزه سم شناسی، مجهز به جدیدترین تجهیزات ایمنی هستند و سم ‌شناسان از روش‌ های آزمایشگاهی و شیوه‌ های ایمنی خوبی پیروی می ‌کنند. زیرا آنها اغلب با مواد شیمیایی سمی و بیولوژیکی کار می کنند. پوشیدن تجهیزات ایمنی مورد نیاز، که ممکن است شامل عینک، ماسک صورت، شلوار و آستین بلند و کفش های پنجه بسته باشد نیز می تواند خسته کننده و ناراحت کننده باشد. فرصت های پیشرفت برای سم شناسان محدود است. کسانی که فقط مدرک کارشناسی دارند احتمالا در یک مرکز یا آزمایشگاه حیوانات برای کل حرفه خود کار خواهند کرد. با آموزش پیشرفته، سم شناسان می توانند در تحقیقات خود شرکت کنند یا انجام دهند.

در شکل زیر به سایر بسترهای کار در سم شناسی انگلستان اشاره شده است:

بسترهای کار در سم شناسی انگلستان

مسئولیت های شاغلان رشته سم شناسی در انگلستان

مسئولیت های خاص یک سم شناس بر اساس عنوان شغلی متفاوت است اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه ریزی و اجرای آزمایش های کنترل شده و کارآزمایی های بالینی
  • تجزیه و تحلیل و شناسایی سموم بالقوه
  • تفسیر و ضبط داده ها
  • ایفای نقش به عنوان شاهد کارشناس در جریان محاکمات قانونی
  • مشاوره با پلیس به عنوان سم شناس پزشکی قانونی
  • تحقیق و چاپ مقاله برای مجلات علمی
  • نوشتن گزارش، بررسی و سایر اسناد
  • ارزیابی ترکیبات شیمیایی جدید برای تعیین احتمال اثرات مضر
  • نوشتن مقررات و سیاست ها برای حفاظت از انسان، حیوانات و محیط زیست

مسئولیت های شاغلان رشته سم شناسی در انگلستان

مسیر تبدیل شدن به سم شناس در انگلستان

چگونه یک سم شناس شویم؟ این یکی از رایج ترین پرسش های مهاجران تحصیلی به انگلستان در رشته سم شناسی است. در این باره باید گفت که اولین گام برای تبدیل شدن به یک سم شناس، برآوردن شرایط آموزشی لازم از جمله: مدرک کارشناسی. برای این مدرک در یک برنامه 4 ساله ثبت نام کنید که مدرک سم شناسی، زیست شناسی یا شیمی را ارائه می دهد. تنها چند مدرسه در ایالات متحده وجود دارد که مدرک سم شناسی را ارائه می دهند، اما مدرک در سایر زمینه های مربوطه به شما کمک می کند تا برای تحصیلات تکمیلی واجد شرایط شوید. بعد، یک تخصص را برای تحصیل انتخاب کنید. برخی از سم شناسان مدرک کارشناسی ارشد را در فارماکولوژی، سم شناسی یا سایر زمینه های مشابه کسب می کنند.

بسیاری از برنامه های دکترا به دانشجویان این امکان را می دهد که بر روی تحقیقات فارماکولوژیک، سم شناسی محیطی یا سم شناسی پزشکی قانونی تمرکز کنند. دوره های تحصیلات تکمیلی به مراتب بیشتر به علایق و اهداف شغلی دانشجو اختصاص دارد. معمولا 4 سال تحصیل کامل طول می کشد تا مدرک دکترا بگیرید. آموزش پس از دکترا می تواند مرحله بعدی شما باشد. تحصیلات خود را با آموزش های پس از دکترا، مانند کار در آزمایشگاه یا سایر محیط های کاری زیر نظر مربیان دانشگاهی دنبال کنید. آموزش پس از دکترا شامل انجام تحقیقات مستقل، آزمایش فرضیه ها و نوشتن گزارش های گسترده است و یک تصمیم آموزشی توصیه شده برای کسانی است که به دنبال شغلی در تحقیقات سم شناسی یا تدریس هستند.

مراحل یافتن شغل در رشته سم شناسی در انگلستان

در حین تکمیل مدرک پیشرفته، ممکن است فرصت هایی برای شرکت در مطالعات یا آزمایشات بالینی تحت نظارت اساتید یا همکاران آنها به شما ارائه شود. همچنین ممکن است بخواهید به عنوان یک کارآموز یا نویسنده کمک هزینه به صورت پاره وقت برای دولت کار کنید. اما شما می توانید مستقیم نیز درخواست دهید. بسته به عنوان شغلی مورد نظر خود، ممکن است به دنبال آگهی های شغلی از آزمایشگاه ها، مراکز تست، دانشگاه ها، ایستگاه های پلیس و سازمان های دولتی باشید.

الزامات صلاحیت کارفرمایان بالقوه در خصوص کار در انگلستان شما نیز بسته به موقعیت شغلی متفاوت خواهد بود، بنابراین باید رزومه خود را متناسب با هر درخواست تنظیم کنید. از سوی دیگر، پس از چندین سال تجربه میدانی به عنوان یک سم شناس، یک گواهی از هیئت سم شناسی می تواند ماهیت فرصت های شغلی شما را تغییر دهد. سم شناسان دارای گواهینامه هیئت مدیره احتمالاً کمک های مالی بزرگتر، نرخ حقوق بالاتر و احترام بیشتری در بین همکاران خود دریافت خواهند کرد. گواهینامه هیئت مدیره در سم شناسی عمومی و همچنین در زمینه های خاص مانند سم شناسی قانونی و سم شناسی دارویی ارائه می شود.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در انگلستان

فردی که به عنوان سم شناس در بریتانیا کار می کند معمولا حدود 78000GBP (پوند) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد و از GBP35900 تا GBP124000 (پوند) در سال متغیر است. با این حال، متوسط حقوق GBP84200 (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی) از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از GBP84200 (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از GBP84200 (پوند) درآمد دارند. 25

% از سم شناسان کمتر از GBP54000 (پوند) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از GBP54000 (پوند) درآمد دارند. اگر تجربه مبنای محاسبه حقوق قرار گیرد، یک سم شناس با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا GBP40700 (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال GBP54400 (پوند) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با سابقه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، GBP80400 (پوند) در سال، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی در رشته سم شناسی در کشور انگلستان می باشد:

سطوح حقوقی در رشته سم شناسی در کشور انگلستان

برای حل مشکلات مرتبط با اخذ مستر کارت انگلستان و آگاهی مسائل مرتبط با ویزای این کشور جهت آغاز تحصیل در رشته سم شناسی، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

متداول ترین سوالات رشته سم شناسی در انگلستان

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار شما در خصوص رشته سم شناسی در انگلستان پاسخ می دهیم:

  • میزان درآمد رشته سم شناسی در انگلستان چه قدر می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در بریتانیا کار می کند معمولا حدود 78000GBP (پوند) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد.
  • مسئولیت های خاص و مرتبط به رشته سم شناسی در انگلستان کدام اند؟ برنامه ریزی و اجرای آزمایش های کنترل شده و کارآزمایی های بالینی، تجزیه و تحلیل و شناسایی سموم بالقوه، تفسیر و ضبط داده ها و ایفای نقش به عنوان شاهد کارشناس در جریان محاکمات قانونی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *